ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Miejskiego Przedszkola nr 2 w Żarach – JajkaDrukuj informację Zamówienie publiczne: Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Miejskiego Przedszkola nr 2 w Żarach – Jajka

Szczegóły informacji

Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Miejskiego Przedszkola nr 2 w Żarach – Jajka

Status: w toku

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Zakup

Zamawiający: Miejskie Przedszkole nr 2 im. Jana Brzechwy, 68-200 Żary, ul. 1 Maja 3a

Finansowanie: własne

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2017-12-15 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2017-12-15 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Miejskie Przedszkole nr 2 im. Jana Brzechwy, 68-200 Żary,ul. 1 Maja 3a

Ogłoszono dnia: 2017-12-08 przez Barbara Markulak

Treść:

Zakup i dostawa  artykułów spożywczych do Miejskiego Przedszkola nr 2 w Żarach
jaja-
 
 
Zapytanie ofertowe
 
Miejskie Przedszkole nr 2 im. Jana Brzechwy w Żarach zaprasza do złożenia ofert na zakup i dostawę żywności na potrzeby przedszkola o szacunkowej wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 tys. euro
 
  1. Przedmiot zamówienia: zakup i dostawę żywności na potrzeby przedszkola-jaja
 
  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
  2. zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazwy wskazującej na producenta danego towaru, rozumie się przez to produkt przykładowy a Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej (produkt równoważny) o innej nazwie pod warunkiem, że posiadać one będą te same walory smakowe i właściwości, co produkty podane przykładowo, w takim przypadku należy zaznaczyć jakiego produktu dotyczy oferta równoważna
  3. żywność będąca przedmiotem zamówienia musi odpowiadać warunkom jakościowym zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, prawem żywnościowym oraz z obowiązującymi zasadami GMP/GHP, GAP i systemu HACCP lub Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem żywności zgodnym z ISO 22000:2005
  4. wykonawca udziela zamawiającemu gwarancji jakości zdrowotnej i trwałości dostarczonej żywności do daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia określonych na czytelnych etykietach.
 
Artykuły spożywcze muszą być składowane i transportowane w sposób zapewniający utrzymanie ich właściwej jakości handlowej.
  • Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności, umożliwiającym identyfikacje artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiające ich identyfikowalność, zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego.
  • W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamacje osobiście lub telefonicznie w dniu dostawy. Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność nie spełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad, max do 1 godziny od dnia i godziny jego zgłoszenia i na własny koszt. Wykonawca podpisuje odbiór żywności nie spełniającej wymagań.
  • Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobie upoważnionej do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności przez Wykonawcę osobom nieupoważnionym. Odbiór ilościowo-jakościowy dostarczonej żywności, będzie potwierdzany przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Nie dopuszcza się przyjęcia towaru bez ważnego dowodu dostawy, tj. ilości dostarczonego towaru (szt. lub kg), cen jednostkowych i wartości.
  • Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia przy dostawie wszystkich niezbędnych informacji w celu dokonania oceny ilościowo- jakościowej odbieranej żywności.
  • Podane w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie Zamawiający przewiduje zakupić. Z tytułu niezrealizowania wskazanych w formularzu ofertowym i opisie przedmiotu zamówienia ilości Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia przeciw Zamawiającemu. Zamawiający może dokonać zmiany asortymentowej określonej w przedmiocie zamówienia w ramach limitu finansowego. Szczegółowa ilość zamawianych artykułów będzie określana każdorazowo jednostkowymi zamówieniami.
  • Wykonawca dostarczać będzie żywność do Zamawiającego własnym środkiem transportu spełniającym warunki zgodne z zasadami GMP/GHP (do wglądu: dopuszczenie środka transportu do przewozu żywności) na własny koszt i ryzyko od poniedziałku – do piątku z wyłączeniem dni świątecznych w godz. 6:30 - 8:00, następnego dnia po dniu złożenia zamówienia bezpośrednio do magazynu żywnościowego.
  • Dysponenci i kierowcy Wykonawcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia, decyzje sanitarne na środki transportu oraz czystą odzież ochronną.
  • Dostawa żywności następować będzie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie lub osobiście. W zamówieniu Zamawiający przekaże rodzaj i ilość zamawianej żywności jaka ma być dostarczona. W szczególnych przypadkach, wynikających z potrzeby Zamawiającego, Wykonawca winien przyjąć doraźne zamówienie w trybie pilnej realizacji.
  • Sposób dostawy oraz dostarczana żywność musi być zgodna z wszystkimi wymaganiami prawa Żywnościowego.
 
  1. Warunki realizacji zadania
  2. Nie przewiduje się udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia
  3. Wykonawca biorący udział w postępowaniu powinien spełniać następujące warunki:
- posiadać uprawnienia do wykonywania dostaw żywności wynikające z właściwego
rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej,
- posiadać wiedzę i doświadczenie w dostawie żywności,
- dysponować transportem do przewozu żywności (tych części, na które składa ofertę) 
odpowiadającym  wymogom HACCP,
- dysponować osobami zdolnymi do dostawy żywności.
 
  1. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy  do 31 grudnia 2018r.
•   Zamówienie będzie składane codziennie lub wg potrzeb, telefonicznie lub faksem przez osobę upoważnioną wg bieżących potrzeb Zamawiającego
•   Termin płatności do 14 dni licząc od dnia dostawy towaru i wystawienia faktury
 
  1. Kryteria wyboru:
1) cena oferty brutto „C” - 98%
„C” = cena brutto najniższa x 100 x 98
cena brutto badanej oferty

 
2) „G” częstotliwość dostaw – 2%
dostawa raz w tygodniu – 0 pkt.
dostawa dwa razy w tygodniu -1 pkt.
dostawa codziennie - 2 pkt
  1. Ilość uzyskanych punktów w ocenie oferty stanowi sumę punktów za poszczególne kryteria: „C’ + ‘G’
  2. Maksymalna ilość punktów jaką może uzyskać oferta wykonawcy wynosi 100,00 punktów. Punkty wylicz się z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  3. Zamawiający wybierze wykonawcę, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę.
  4. Najkorzystniejszą ofertą będzie ta oferta, która uzyska najwiekszą ilość punktów( „C”+”G”)
  5. W sytuacji gdy nie będzie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiać będzie taki sam bilans oceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.
 
  1. Wymagania :
  2. Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
  3. Oferta winna zawierać cenę netto + podatek VAT = cena brutto.
  4. Oferta winna być sporządzona na drukach - załącznikach do niniejszego zapytania i złożona w siedzibie Zamawiającego w Miejskim Przedszkolu nr 2 im. Jana Brzechwy w Żarach, ul. 1 Maja 3a (sekretariat), w formie elektronicznej: referent.mp2zary@wp.pl do dnia 15.12.2017r. do godziny 10:00.
  5. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 15.12.2017r. o godz. 10:30 natomiast informacja o wyłonieniu najkorzystniejszej oferty po zatwierdzeniu zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Miejskiego Przedszkola nr 2 im. Jana Brzechwy w Żarach.
  6. Wykonawca wyłonionej oferty zostanie poinformowany telefonicznie.
  7. Osobą do kontaktu z oferentami jest: samodzielny referent – Barbara Markulak
  8. Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym.
  9. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyn.
 
 
Załączniki:
  1. Formularz ofertowo-cenowy
  2. Oświadczenie
  3. Wzór umowy
 
 

Załączniki

  • formularz ofertowo-cenowy (XLSX, 11 KiB) Data publikacji: 2017-12-08 | Data wytworzenia informacji: 2017-12-08 | złożone: 2017-12-08, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-12-15
  • oświadczenie (DOC, 14 KiB) Data publikacji: 2017-12-08 | Data wytworzenia informacji: 2017-12-08 | złożone: 2017-12-08, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-12-15
  • umowa (DOCX, 12.9 KiB) Data publikacji: 2017-12-08 | Data wytworzenia informacji: 2017-12-08 | złożone: 2017-12-08, odpowiedź/rozstrzygnięcie: 2017-12-15

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miejskie Przedszkole Nr 2
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Barbara Markulak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-12-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Barbara Markulak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-12-08 11:13:04
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-12-08 12:50:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-12-08 12:50:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1161 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony