Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OA.2110.17.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: OA.2110.17.2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Geodeta Powiatowy/Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru
Miejsce pracy: Sulęcin
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
Data udostępnienia: 2018-09-14
Ogłoszono dnia: 2018-09-14 przez Mirosława Helińska
Termin składania dokumentów: 2018-09-26 15:30:00
Nr ogłoszenia: OA.2110.17.2018
Zlecający: Starosta Sulęciński
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Wykształcenie wyższe na kierunku geodezyjnym.
3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
4. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
5. Znajomość obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office), Internetu oraz urządzeń biurowych.
6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym w naborze stanowisku.
7. Nieposzlakowana opinia.
8. Uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresach:
a) geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych,
b) rozgraniczenia i podziału nieruchomości (gruntów oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych.
9. minimum 5 letni staż pracy, w tym 2 letni staż pracy w urzędach administracji rządowej lub organach jednostek samorządu terytorialnego.
10. Znajomość obsługi programu: EWMAPA, EWOPIS, C-GEO.
11. Znajomość:
- Ustaw: Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych do ustawy, o gospodarce nieruchomościami, o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
- Kodeksów: postępowania administracyjnego, cywilnego,
- Statutu Powiatu Sulęcińskiego,
- Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Sulęcinie.
b. Wymagania dodatkowe:
1. Wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu powiatowego.
2. Dokładność, terminowość, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, umiejętność radzenia sobie ze stresem, obowiązkowość.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Sprawowanie nadzoru merytorycznego nad pracą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
2. Kierowanie pracą Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru oraz sprawowanie nadzoru nad prawidłową realizacją zadań przez podległych pracowników.
3. Prowadzenie spraw z dziedziny geodezji i kartografii w zakresie ewidencji gruntów i budynków, zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
4. Prowadzenie powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym:
a) prowadzenie dla obszaru powiatu:
– ewidencji gruntów i budynków, w tym bazy danych określonych w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne,
– geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, w tym bazy danych, zwanej dalej "powiatową bazą GESUT",
– gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
b) tworzenie, prowadzenie i udostępnianie baz danych,
c) tworzenie i udostępnianie standardowych opracowań kartograficznych.
5. Koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu.
6. Zakładanie osnów szczegółowych.
7. Przeprowadzanie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości.
8. Ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznychIII. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1. Praca biurowa w pozycji siedzącej wymagająca koncentracji.
2. Praca przy monitorze ekranowym pow. połowy dobowego wymiaru czasu pracy.
3. Zmienne tempo pracy.
4. Konieczność szybkiego reagowania.IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
wg stanu na sierpień 2018 r. – co najmniej 6%
V. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny podpisany własnoręcznie.
2. Życiorys (CV) podpisany własnoręcznie.
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany własnoręcznie wg załączonego wzoru.
4. Kserokopie świadectw i dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane kwalifikacje i umiejętności.
5. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy – świadectwa pracy, zaświadczenia.
6. Zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy.
7. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień geodezyjnych określonych w ogłoszeniu.
8. Klauzula informacyjna podpisana własnoręcznie.
9. Oświadczenia podpisane własnoręcznie:
a) o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
c) o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) o nieposzlakowanej opinii,
e) potwierdzające stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku określonym w naborze,
f) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procedury naboru zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych
osobowych (Dz. U. poz. 1000) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260)” (można skorzystać z załączonego wzoru oświadczenia).
osobowych (Dz. U. poz. 1000) oraz ustawą z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260)” (można skorzystać z załączonego wzoru oświadczenia).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-09-26 15:30:00
b. Sposób:
1. Osobiście w Biurze Podawczym Starostwa Powiatowego – ul. Lipowa 18a, 69-200 Sulęcin.
2. Za pośrednictwem poczty na adres: Starostwo Powiatowe w Sulęcinie ul. Lipowa 18a, 69-200 Sulęcin, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko geodety powiatowego”.
c. Miejsce:
Biuro Podawcze Starostwa Powiatowego – ul. Lipowa 18a, 69-200 Sulęcin
VII. Informacje dodatkowe:
1. Przyjmujemy wyłącznie kserokopie dokumentów, nadesłanych dokumentów nie zwracamy. W toku postępowania kandydat może być zobowiązany do okazania oryginałów składanych dokumentów pod rygorem wykluczenia z postępowania rekrutacyjnego.
2. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, za termin złożenia oferty uważa się dzień wpływu oferty do starostwa.
3. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru, stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
4. Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej – www.bip.powiatsulecinski.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Sulęcinie.
5. Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: OA.2110.17.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: OA.2110.17.2018
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Sulęciński |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Mirosława Helińska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-09-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Adam Basiński - Starosta Sulęciński |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-09-14 12:46:41 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-09-14 12:52:04 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-10-01 14:53:33 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 859 raz(y) |