Przetargi
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Żary: Usługi przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych w 2017 roku.
Informacja ogłoszona dnia 2017-02-02 12:27:08 przez Monika Janicka, informacja należąca do archiwum
Akapit nr 1 - brak tytułu
WIGN.272.2.2017
Ogłoszenie w UZP nr 18404 - 2017 z dnia 2017-02-02 r.
Ogłoszenie w UZP nr 18404 - 2017 z dnia 2017-02-02 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Żarski, krajowy numer identyfikacyjny 97077016100000, ul. Al. Jana Pawła II 5, 68200 Żary, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 684 790 600, e-mail
, faks 684 790 601.
Adres strony internetowej (URL): www.powiatzary.pl
Adres strony internetowej (URL): www.powiatzary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.powiatzary.pl
www.powiatzary.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Elektronicznie
nie
adres
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
za pomocą operatora pocztowego, kuriera, posłańca, gońca lub osobiście
Adres:
Starostwo Powiatowe w Żarach, 68-200 Żary, al. Jana Pawła II 5.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
za pomocą operatora pocztowego, kuriera, posłańca, gońca lub osobiście
Adres:
Starostwo Powiatowe w Żarach, 68-200 Żary, al. Jana Pawła II 5.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych w 2017 roku.
Numer referencyjny: WIGN.272.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Numer referencyjny: WIGN.272.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są usługi przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych w 2017 roku z podziałem na zadania ( części): Zadanie 1. Usługa świadczona samochodem ciężarowym samowyładowczym o ładowności skrzyni do 8 ton z brygadą 2 osobową (oprócz kierowcy) oraz narzędziami niezbędnymi do wykonywania robót (pilarki, wykaszarki, pilarki do obcinania gałęzi drzew, płyty wibracyjne, młoty, itp.). Warunki i zakres realizacji Zadania 1: - Wykonawca winien podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadzone roboty, - Czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od zgłoszenia się Wykonawcy w zakładzie Zamawiającego lub bezpośrednio na drodze w miejscu świadczenia usługi i nie obejmuje czasu dojazdów i powrotów, - Wykonawca zobowiązany jest do posiadania narzędzi i sprzętu niezbędnego do wykonania robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, zleconych przez Zamawiającego - Realizacja robót, w ramach świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia, prowadzona będzie zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie - Wykonawca zobowiązany jest do całodobowej dyspozycyjności, posiadania sprawnego i aktywnego telefonu komórkowego i do podstawienia pojazdu najpóźniej do 30 minut od momentu wezwania przez Zamawiającego, w przypadku wystąpienia nagłych zdarzeń drogowych, - Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki godzinnej, na podstawie kart drogowych potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego - Szacunkowa ilość świadczonej usługi - 800 godzin Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terenie Powiatu Żarskiego w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie odrębnych zleceń. Zlecenie może być przekazane w formie pisemnej, faksem lub telefonicznie. Przedmiot Zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie. Zadanie 2 Usługa świadczona koparko- ładowarką samojezdną. Warunki i zakres realizacji zadania 2: - Wykonawca zobowiązany jest podstawić koparko-ładowarkę technicznie sprawną i właściwie oznakowaną, - Wykonawca zobowiązany jest prawidłowo oznakować miejsce wykonywania robót, - czas świadczenia usługi liczony jest od chwili rozpoczęcia jej wykonywania do zakończenia/ nie obejmuje czasu dojazdu na miejsce wykonywania usługi z siedziby Wykonawcy i czasu powrotu/, - rozliczenie za wykonanie usługi według stawki godzinowej, na podstawie karty pracy sprzętu potwierdzonej przez przedstawiciela Zamawiającego. - szacunkowa ilość świadczonej usługi -900 godzin. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie odrębnych zleceń. Zlecenie może być przekazane w formie pisemnej, faksem lub telefonicznie. Przedmiot Zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie. Zadanie 3 Usługa świadczona równiarką Warunki i zakres realizacji zadania 3. - Wykonawca zobowiązany jest podstawić równiarkę technicznie sprawną i właściwie oznakowaną, - Wykonawca zobowiązany jest prawidłowo oznakować miejsce wykonywania robót, - czas świadczenia usługi liczony jest od chwili rozpoczęcia jej wykonywania do zakończenia /nie obejmuje czasu dojazdu na miejsce wykonywania usługi z siedziby Wykonawcy i czasu powrotu/ - rozliczenie za wykonanie usługi według stawki godzinowej, na podstawie karty pracy sprzętu potwierdzonej przez przedstawiciela Zamawiającego. - szacunkowa ilość świadczonej usługi - 500 godzin. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie odrębnych zleceń. Zlecenie może być przekazane w formie pisemnej, faksem lub telefonicznie. Przedmiot Zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie. Zadanie 4. Usługa świadczona samochodem ciężarowym o ładowności skrzyni minimum 1,5 tony z brygadą 2 osobową (oprócz kierowcy ) z narzędziami niezbędnymi do wykonywania robót (pilarki, wykaszarki, pilarki do obcinania gałęzi drzew, płyty wibracyjne, młoty, itp.) Warunki i zakres realizacji zadania 4: - Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadzone roboty, - czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od zgłoszenia się Wykonawcy w zakładzie Zamawiającego lub bezpośrednio na drodze w miejscu świadczenia usługi i nie obejmuje czasu dojazdów i powrotów, - Wykonawca zobowiązany jest do posiadania narzędzi i sprzętu niezbędnego do wykonania robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, zleconych przez Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązany jest do cało dobowej dyspozycyjności, posiadania sprawnego i aktywnego telefonu komórkowego i do podstawienia pojazdu najpóźniej do 30 minut od momentu wezwania przez Zamawiającego, w przypadku wystąpienia nagłych zdarzeń drogowych, - rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki godzinnej, na podstawie kart drogowych potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. - szacunkowa ilość świadczonej usługi - 800 godzin. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na obszarze Powiatu Żarskiego w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie odrębnych zleceń. Zlecenie może być przekazane w formie pisemnej, faksem lub telefonicznie. Przedmiot Zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie. Zadanie 5.Usługa świadczona samochodem do czyszczenia wpustów ulicznych i kanałów kanalizacji deszczowej oraz przepustów. Warunki i zakres realizacji zadania 5. - Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazd technicznie sprawny i właściwie oznakowany, - Wykonawca zobowiązany jest prawidłowo oznakować miejsce wykonywania usługi, - czas świadczenia usługi liczony jest od chwili rozpoczęcia jej wykonywania do zakończenia i nie obejmuje czasu dojazdu na miejsce wykonywania usługi z siedziby Wykonawcy i powrotu, - rozliczenie za wykonanie usługi według stawki godzinowej, na podstawie karty pracy sprzętu lub karty drogowej potwierdzonej przez przedstawiciela Zamawiającego, - Szacunkowa ilość świadczonej usługi - 80 godzin. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie odrębnych zleceń. Zlecenie może być przekazane w formie pisemnej, faksem lub telefonicznie. Przedmiot Zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie.
II.5) Główny kod CPV: 60181000-0
Dodatkowe kody CPV:45500000-2, 90640000-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
II.5) Główny kod CPV: 60181000-0
Dodatkowe kody CPV:45500000-2, 90640000-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie stawia żadnych warunków
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
Zamawiający nie stawia żadnych warunków
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 b) Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. c)Dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr
|
czas trwania etapu
|
|
|
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
cena
|
60
|
Termin zapłaty
|
40
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr
|
czas trwania etapu
|
|
|
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy: a) w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług(VAT). 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10/02/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy: a) w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług(VAT). 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 10/02/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1 Nazwa: Usługa świadczona samochodem ciężarowym samowyładowczym o ładowności skrzyni do 8 ton z brygadą 2 osobową (oprócz kierowcy) oraz narzędziami niezbędnymi do wykonywania robót (pilarki, wykaszarki, pilarki do obcinania gałęzi drzew, płyty wibracyjne, młoty, itp.).
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa świadczona samochodem ciężarowym samowyładowczym o ładowności skrzyni do 8 ton z brygadą 2 osobową (oprócz kierowcy) oraz narzędziami niezbędnymi do wykonywania robót (pilarki, wykaszarki, pilarki do obcinania gałęzi drzew, płyty wibracyjne, młoty, itp.).Warunki i zakres realizacji Zadania 1: - Wykonawca winien podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadzone roboty, - Czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od zgłoszenia się Wykonawcy w zakładzie Zamawiającego lub bezpośrednio na drodze w miejscu świadczenia usługi i nie obejmuje czasu dojazdów i powrotów, - Wykonawca zobowiązany jest do posiadania narzędzi i sprzętu niezbędnego do wykonania robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, zleconych przez Zamawiającego - Realizacja robót, w ramach świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia, prowadzona będzie zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie - Wykonawca zobowiązany jest do całodobowej dyspozycyjności, posiadania sprawnego i aktywnego telefonu komórkowego i do podstawienia pojazdu najpóźniej do 30 minut od momentu wezwania przez Zamawiającego, w przypadku wystąpienia nagłych zdarzeń drogowych, - Rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki godzinnej, na podstawie kart drogowych potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego - Szacunkowa ilość świadczonej usługi - 800 godzin Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terenie Powiatu Żarskiego w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie odrębnych zleceń. Zlecenie może być przekazane w formie pisemnej, faksem lub telefonicznie. Przedmiot Zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60181000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60181000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria
|
Znaczenie
|
cena
|
60
|
termin zapłaty
|
40
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 2 Nazwa: Usługa świadczona koparko- ładowarką samojezdną
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Usługa świadczona koparko- ładowarką samojezdną. Warunki i zakres realizacji zadania 2: - Wykonawca zobowiązany jest podstawić koparko-ładowarkę technicznie sprawną i właściwie oznakowaną, - Wykonawca zobowiązany jest prawidłowo oznakować miejsce wykonywania robót, - czas świadczenia usługi liczony jest od chwili rozpoczęcia jej wykonywania do zakończenia/ nie obejmuje czasu dojazdu na miejsce wykonywania usługi z siedziby Wykonawcy i czasu powrotu/, - rozliczenie za wykonanie usługi według stawki godzinowej, na podstawie karty pracy sprzętu potwierdzonej przez przedstawiciela Zamawiającego. - szacunkowa ilość świadczonej usługi -900 godzin. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie odrębnych zleceń. Zlecenie może być przekazane w formie pisemnej, faksem lub telefonicznie. Przedmiot Zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45500000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45500000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria
|
Znaczenie
|
cena
|
60
|
termin zapłaty
|
40
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 3 Nazwa: Usługa świadczona równiarką
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Warunki i zakres realizacji zadania 3. - Wykonawca zobowiązany jest podstawić równiarkę technicznie sprawną i właściwie oznakowaną, - Wykonawca zobowiązany jest prawidłowo oznakować miejsce wykonywania robót, - czas świadczenia usługi liczony jest od chwili rozpoczęcia jej wykonywania do zakończenia /nie obejmuje czasu dojazdu na miejsce wykonywania usługi z siedziby Wykonawcy i czasu powrotu/ - rozliczenie za wykonanie usługi według stawki godzinowej, na podstawie karty pracy sprzętu potwierdzonej przez przedstawiciela Zamawiającego. - szacunkowa ilość świadczonej usługi - 500 godzin. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie odrębnych zleceń. Zlecenie może być przekazane w formie pisemnej, faksem lub telefonicznie. Przedmiot Zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45500000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45500000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria
|
Znaczenie
|
cena
|
60
|
termin zapłaty
|
40
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 4 Nazwa: Usługa świadczona samochodem ciężarowym o ładowności skrzyni minimum 1,5 tony z brygadą 2 osobową (oprócz kierowcy ) z narzędziami niezbędnymi do wykonywania robót (pilarki, wykaszarki, pilarki do obcinania gałęzi drzew, płyty wibracyjne, młoty, itp.)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane :Warunki i zakres realizacji zadania 4: - Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazd technicznie sprawny, oznakowany zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz oznakować zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadzone roboty, - czas rozpoczęcia świadczenia usługi liczony jest od zgłoszenia się Wykonawcy w zakładzie Zamawiającego lub bezpośrednio na drodze w miejscu świadczenia usługi i nie obejmuje czasu dojazdów i powrotów, - Wykonawca zobowiązany jest do posiadania narzędzi i sprzętu niezbędnego do wykonania robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, zleconych przez Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązany jest do cało dobowej dyspozycyjności, posiadania sprawnego i aktywnego telefonu komórkowego i do podstawienia pojazdu najpóźniej do 30 minut od momentu wezwania przez Zamawiającego, w przypadku wystąpienia nagłych zdarzeń drogowych, - rozliczenie świadczonych usług odbywać się będzie wg stawki godzinnej, na podstawie kart drogowych potwierdzonych przez przedstawiciela Zamawiającego. - szacunkowa ilość świadczonej usługi - 800 godzin. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na obszarze Powiatu Żarskiego w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie odrębnych zleceń. Zlecenie może być przekazane w formie pisemnej, faksem lub telefonicznie. Przedmiot Zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60181000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60181000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria
|
Znaczenie
|
cena
|
60
|
termin zapłaty
|
40
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 5 Nazwa: Usługa świadczona samochodem do czyszczenia wpustów ulicznych i kanałów kanalizacji deszczowej oraz przepustów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Warunki i zakres realizacji zadania 5. - Wykonawca zobowiązany jest podstawić pojazd technicznie sprawny i właściwie oznakowany, - Wykonawca zobowiązany jest prawidłowo oznakować miejsce wykonywania usługi, - czas świadczenia usługi liczony jest od chwili rozpoczęcia jej wykonywania do zakończenia i nie obejmuje czasu dojazdu na miejsce wykonywania usługi z siedziby Wykonawcy i powrotu, - rozliczenie za wykonanie usługi według stawki godzinowej, na podstawie karty pracy sprzętu lub karty drogowej potwierdzonej przez przedstawiciela Zamawiającego, - Szacunkowa ilość świadczonej usługi - 80 godzin. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie odrębnych zleceń. Zlecenie może być przekazane w formie pisemnej, faksem lub telefonicznie. Przedmiot Zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie, dobrze jakościowo, estetycznie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90640000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90640000-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria
|
Znaczenie
|
cena
|
60
|
termin zapłaty
|
40
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Starosta Żarski /-/ Janusz Dudojć
Żary, 02.02.2017 r.
Informacja z otwarcia ofert
WIGN.272.2.2017
Zgodnie z art.86 ust.5 w związku z art.24 ust.11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku-Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 roku poz.2164 ze zmianami) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na usługi przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych w 2017 roku z podziałem na zadania Zamawiający przekazuje następującą informację:
Zadanie 1. Usługa świadczona samochodem ciężarowym samowyładowczym o ładowności skrzyni do 8 ton z brygadą 2 osobową (oprócz kierowcy) oraz narzędziami niezbędnymi do wykonywania robót (pilarki, wykaszarki, pilarki do obcinania gałęzi drzew, płyty wibracyjne, młoty, itp.).
1. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania: 110 000 zł brutto
Oferty złożone w terminie wraz z podaniem nazw, adresów, ceny oraz terminu zapłaty
L.P.
|
nazwa
|
adres
|
cena brutto PLN
|
termin zapłaty
|
1.
|
Usługi Transportowe Utrzymanie Dróg
Grzegorz Wiśniewski
|
ul. S. Staszica 36
68-200 Żary
|
109 200
|
30 dni
|
Zadanie 2. Usługa świadczona koparko- ładowarką samojezdną.
1. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania: 72 000 zł brutto
L.P.
|
nazwa
|
adres
|
cena brutto PLN
|
termin zapłaty
|
1.
|
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Zdzisław Przybyłek
|
Dąbrowa Łużycka 34 68-132 Przewóz
|
71 955
|
30 dni
|
Zadanie 3. Usługa świadczona równiarką
- Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania: 65 000 zł brutto
L.P.
|
nazwa
|
adres
|
cena brutto PLN
|
termin zapłaty
|
1.
|
Przedsiębiorstwo Sprzętowe Adam Wawruszak
|
ul. Bukowa 7
68-200 Żary
|
64 575
|
30 dni
|
2.
|
Zakład Transportowy i Ogólnobudowlany Edward Karpowicz
|
ul. Przemysłowa 62
68-300 Lubsko
|
63 960
|
30 dni
|
Zadanie 4. Usługa świadczona samochodem ciężarowym o ładowności skrzyni minimum 1,5 tony z brygadą 2 osobową (oprócz kierowcy ) z narzędziami niezbędnymi do wykonywania robót (pilarki, wykaszarki, pilarki do obcinania gałęzi drzew, płyty wibracyjne, młoty, itp.)
- Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania: 64 000 zł brutto
L.P.
|
nazwa
|
adres
|
cena brutto PLN
|
termin zapłaty
|
1.
|
Frąckowiak Handel Usługi Wielobranżowe
|
ul. Walki Młodych 21
68-300 Lubsko
|
62 976
|
30 dni
|
2.
|
Usługi Ogólnobudowlane ADBUD Adrian Iwaniuch
|
ul. C. Norwida 52/4
68-300 Lubsko
|
92 000
|
42 dni
|
Zadanie 5.Usługa świadczona samochodem do czyszczenia wpustów ulicznych i kanałów kanalizacji deszczowej oraz przepustów.
- Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania: 30 000 zł brutto
L.P.
|
nazwa
|
adres
|
cena brutto PLN
|
termin zapłaty
|
1.
|
TANDEM Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe
|
ul. Pułaskiego 8
68-200 Żary
|
29 520
|
21 dni
|
Starosta Żarski /-/ Janusz Dudojć
Żary,10.02.2017 r.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
WIGN.272.2.2017
Zgodnie z art. 92 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2015 roku poz. 2164 ze zmianami) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na usługi przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych podziałem na zadania (części);
Zadanie 1. Usługa świadczona samochodem ciężarowym samowyładowczym o ładowności skrzyni do 8 ton z brygadą 2 osobową (oprócz kierowcy) oraz narzędziami niezbędnymi do wykonywania robót (pilarki, wykaszarki, pilarki do obcinania gałęzi drzew, płyty wibracyjne, młoty, itp.).
Zadanie 2 Usługa świadczona koparko- ładowarką samojezdną.
Zadanie 3 Usługa świadczona równiarką
Zadanie 4. Usługa świadczona samochodem ciężarowym o ładowności skrzyni minimum 1,5 tony z brygadą 2 osobową (oprócz kierowcy ) z narzędziami niezbędnymi do wykonywania robót (pilarki, wykaszarki, pilarki do obcinania gałęzi drzew, płyty wibracyjne, młoty, itp.)
Zadanie 5.Usługa świadczona samochodem do czyszczenia wpustów ulicznych i kanałów kanalizacji deszczowej oraz przepustów
została wybrana oferta złożona przez:
Zadanie 1
Usługi Transportowe Utrzymanie Dróg
Grzegorz Wiśniewski
68-200 Żary, ul. Staszica 36
z ceną brutto 109 200,00 zł i 30 dniowym terminem płatności
Złożono tylko jedna ofertę, która jest zgodna z warunkami określonymi w SIWZ i zawiera korzystne dla zamawiającego wynagrodzenie i termin płatności.
Jednocześnie informuję, że umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta w dniu 23.02.2017 roku.
Zadanie 2
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe
Zdzisław Przybyłek
68-132 Przewóz, Dabrowa Łużycka 34
z ceną brutto 71 955,00 zł i 30 dniowym terminem płatności
Złożono tylko jedna ofertę, która jest zgodna z warunkami określonymi w SIWZ i zawiera korzystne dla zamawiającego wynagrodzenie i termin płatności.
Jednocześnie informuję, że umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta w dniu 23.02.2017 roku.
Zadanie 3
Zakład Transportowy i Ogólnobudowlany
Edward Karpowicz
68-300 Lubsko, ul. Przemysłowa 62
z ceną brutto 63 960,00 zł i 30 dniowym terminem płatności
Złożona oferta jest zgodna z warunkami określonymi w SIWZ oraz przedstawia najkorzystniejszy bilans punktów. W kryteriach oceny oferta otrzymała 100,00 punktów tj.;
- kryterium ceny – 60,00 punktów,
- kryterium termin płatności – 40,00 punktów
Do przedmiotowego postępowania zostały złożone następujące ważne oferty:
1. Przedsiębiorstwo Sprzętowe Adam Wawruszak
68-200 Żary, ul. Bukowa 4
z ceną oferty brutto 64 575,00 zł i 30 dniowym okresem płatności
W kryteriach oceny oferta otrzymała 99,43 punktów tj.:
- kryterium ceny – 59,43 punktów,
- kryterium termin płatności – 40,00 punktów
2. Zakład Transportowy i Ogólnobudowlany Edward Karpowicz
68-300 Lubsko, ul. Przemysłowa 62
z ceną brutto 63 960,00 zł i 30 dniowym terminem płatności
W kryteriach oceny oferta otrzymała 100,00 punktów tj.;
- kryterium ceny – 60,00 punktów,
- kryterium termin płatności – 40,00 punktów
Z przedmiotowego postępowania nie wykluczono żadnego Wykonawcy i nie odrzucono żadnej oferty
Jednocześnie informuję, że umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta w dniu 23.02.2017 roku.
Zadanie 4
FRĄCKOWIAK Handel Usługi Wielobranżowe
Eliza Frąckowiak
68-300 Lubsko, ul. Walki Młodych 21
z ceną brutto 62 976,00 zł i 30 dniowym terminem płatności
Złożona oferta jest zgodna z warunkami określonymi w SIWZ oraz przedstawia najkorzystniejszy bilans punktów. W kryteriach oceny oferta otrzymała 100,00 punktów tj.;
- kryterium ceny – 60,00 punktów,
- kryterium termin płatności – 40,00 punktów
Do przedmiotowego postępowania zostały złożone następujące ważne oferty:
1. FRĄCKOWIAK Handel Usługi Wielobranżowe Eliza Frąckowiak
68-300 Lubsko, ul. Walki Młodych 21
z ceną brutto 62 976,00 zł i30 dniowym terminem płatności
W kryteriach oceny oferta otrzymała 100,00 punktów tj.;
- kryterium ceny – 60,00 punktów,
- kryterium termin płatności – 40,00 punktów
2. Usługi Ogólnobudowlane ADBUD Adrian Iwaniuch
68-300 Lubsko, ul. C. Norwida 52/4
z ceną brutto 92 000,00 zł i 42 dniowym terminem płatności
W kryteriach oceny oferta otrzymała 81,07 punktów tj.;
- kryterium ceny – 41,07 punktów,
- kryterium termin płatności – 40,00 punktów
Z przedmiotowego postępowania nie wykluczono żadnego Wykonawcy i nie odrzucono żadnej oferty.
Jednocześnie informuję, że umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta w dniu 23.02.2017 roku.
Zadanie 5
TANDEM Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe
68-200 Żary, ul. Pułaskiego 8
z ceną brutto 29 520,00 zł i 30 dniowym terminem płatności
Złożono tylko jedna ofertę, która jest zgodna z warunkami określonymi w SIWZ i zawiera korzystne dla zamawiającego wynagrodzenie i termin płatności.
Starosta Żarski /-/ Janusz Dudojć
Żary, dnia 15.02.2017 r.
Załączniki
Pobierz dane XML Żary: Usługi przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych w 2017 roku. Drukuj informację Żary: Usługi przy bieżącym utrzymaniu dróg powiatowych w 2017 roku.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Żarski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Starosta Żarski /-/ Janusz Dudojć |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-02-02 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Starosta Żarski /-/ Janusz Dudojć |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-02-02 12:25:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-02-02 12:27:08 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-07-23 13:53:44 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 669 raz(y) |