ˆ

Zamówienia do 130 000 zł

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Zaproszenie do złożenia oferty W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty określonej w art. 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z zm.) na realizacje zadania pn. „Malowanie i wymiana paneli podłogowych w wyznaczonych pomieszczeniach Starostwa Powiatowego w Żarach”.

Akapit nr 1 - brak tytułu

WO.272.3.2024      
 
Zaproszenie do złożenia oferty
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty określonej w art. 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z zm.) na realizacje zadania pn. „Malowanie i wymiana paneli podłogowych w wyznaczonych pomieszczeniach Starostwa Powiatowego w Żarach”.
 
I. Zamawiający
Powiat Żarski
Al. Jana Pawła II 5
68-200 Żary
NIP 928 17 42 518
tel. (0-68) 479 06 00      fax. (0-68) 479 06 01
e-mail:
epuap: /3j8o3v0smg/SkrytkaESP
 
Dni i godziny pracy zamawiającego:
Poniedziałek 7.00  - 16.00
Wtorek – Czwartek 7.00 – 15.00
Piątek 7.00 – 14.00
 
II. INFORMACJE  OGÓLNE
 
1. Do niniejszego postępowania nie maja zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
2. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego - Uchwała nr 710/2023 Zarządu Powiatu Żarskiego z dna 14.03.2023r.
3. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego  prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego.
 
III. Opis przedmiotu zamówienia, termin i sposób złożenia oferty     
 
1. Opis przedmiotu zamówienia:
przedmiotem zamówienia p.n. „Malowanie i wymiana paneli podłogowych w wyznaczonych pomieszczeniach Starostwa Powiatowego w Żarach”, przy Al. Jana Pawła II 5 są prace remontowe w pokojach nr 110, 111, 112, 314, 311.
 
Opis zadania
  • prace zabezpieczające - oklejanie drzwi, podłóg i grzejników
  • likwidacja rys i pęknięć na ścianach i sufitach
  • wymiana paneli podłogowych na panele w klasie ścieralności AC6
  • przygotowanie i gruntowanie powierzchni
  • malowanie farbami ceramicznymi starych tynków wewnętrznych ścian i sufitów
  • wywiezienie i utylizacja usuniętych paneli oraz nieczystości z przygotowania ścian i sufitów do malowania
  • prace elektryczne:
- związanej z wymianą opraw oświetleniowych i zmianą ich lokalizacji (pokój nr 111)
- wymiana opraw istniejącego oświetlenia na oprawy oświetlenia LED (pokój nr 311)
- ukrycie kabli sieciowych (pokój 311)
  • usunięcie zacieków na ścianie (pokój 311).
Powierzchnie pomieszczeń objętych zadaniem:
  • pokój 110 – powierzchnia 21,18m2, wysokość 3,05m
  • pokój 111 - powierzchnia 20,71m2, wysokość 3,05m
  • pokój 112 – powierzchnia 13,96m2, wysokość 3,05m
  • pokój 314 – powierzchnia 14,01m2, wysokość 2,60m
  • pokój 311 - powierzchnia 33,95m2, wysokość 2,60m (pokój ze skosami)
Obmiar powierzchni pomieszczeń orientacyjny. W celu prawidłowej wyceny oferty Zamawiający dopuszcza możliwość wizji lokalnej. 
 
Uwagi ogólne
Po stronie Wykonawcy zadania będzie:
  • oznakowanie miejsca prac, ostrzegający klientów i pracowników urzędu o grożących niebezpieczeństwach,
  • sprzątanie po każdym dniu prac ciągów komunikacyjnych (usunięcia resztek materiałów, narzędzi, śmieci,)
  • usuwanie wszystkich odpadów powstałych z prac na bieżąco we własnym zakresie i na koszt własny, śmieci i pozostałe należy oddać na uprawnione do składowania i utylizacji odpadów składowisko odpadów,
  • uzgadnianie kolorystyki i materiałów wykończeniowych z Zamawiającym (wyznaczonym pracownikiem),
Po przekazaniu miejsc remontowanych, za wszelkie szkody wyrządzone w mieniu, zdrowiu lub życiu osób trzecich odpowiada Wykonawca.
 
2. KOD CPV 
CPV: 45453000-7; 45432110-8
 
3. Warunki udziału w postępowaniu, jakie musi spełnić wykonawca
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności:
Oferent w związku z przedmiotem zamówienia powinien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek uznany zostanie za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zawarte w treści formularza oferty - Załącznik nr 1. Formularz ofertowy.
 
Potencjał techniczny:
Oferent w związku z przedmiotem i zakresem zamówienia powinien dysponować stosownym potencjałem technicznym do realizacji zamówienia. Warunek uznany zostanie za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zawarte w treści formularza oferty - Załącznik nr 1. Formularz ofertowy.
 
Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Oferent w związku z przedmiotem i zakresem zamówienia powinien być w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Warunek uznany zostanie za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zawarte w treści formularza oferty - Załącznik nr 1. Formularz ofertowy.
 
4. Opis kryteriów wyboru wykonawcy
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie cena (waga kryterium – 100%).
Wykonawca przystępując do postępowania zobowiązuje się do udzielenia 48 miesięcznej gwarancji na wykonane prace, wykorzystane materiały oraz zamontowane.
 
5. Termin wykonania zamówienia
Do 30.04.2024r.
 
6.Dane osoby do kontaktu ze strony Zamawiającego
Osoby upoważnione do porozumiewania się z Wykonawcą ze strony Zamawiającego:
a. Cecylia Rak – Kierownik Referatu ds. Zarządzania Kryzysowego i Obrony Cywilnej
b. Małgorzata Nowak – Główny specjalista WIGN
 
7. Termin na złożenie oferty
28 lutego 2024 r. do godz. 11:00 (liczy się data wpływu).
 
8. Opis sposobu, w jaki wykonawca ma złożyć ofertę
Oferty należy składać pocztą elektroniczną – skan podpisanego formularza ofertowego i oświadczenia Wykonawcy, na adres:
 
9. Klauzula informacyjna określająca zasady przetwarzania danych osobowych przez zamawiającego.
 
W przypadku przekazania przez Wykonawcę w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego danych osobowych osoby fizycznej, a w szczególności:
  1. Wykonawcy będącego osobą fizyczną,
  2. Wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
  3. Pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
  4. Członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
  5. Osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  6. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), w związku z naszą współpracą, szanując Pani/Pana prywatność oraz dbając o to, kto i w jaki sposób przetwarza Pani/Pana dane osobowe, poniżej przedstawiam informacje, które pomogą Pani/Panu to ustalić.
1. Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Starostwo Powiatowe z siedzibą przy al. Jana Pawła II 5, 68 – 200 Żary, reprezentowane przez StarostęŻarskiego z którym można się skontaktować pisemnie na adres siedziby lubtelefonicznie:68 4790600.
 
2. Inspektor ochrony danych
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez e-mail: bądź telefonicznie +48 (68) 479-06-05.Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Starostwo Powiatowe w Żarach oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
 
3. Cele i podstawy przetwarzania
Pani / Pana dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie:
  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO -  w celu podjęcia działań zmierzających do zawarcia umowy  z uwagi na złożoną ofertę, a  w przypadku zawarcia Umowy w celu jej wykonania ,
  • art. 6 ust. 1 lit. c  RODO w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze w związku z realizacją Umowy, w szczególności obowiązków w zakresie prowadzenia rachunkowości i dokonania rozliczeń podatkowych oraz w celach archiwizacyjnych.
  • art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń pomiędzy Wykonawcą  a Administratorem, jeśli takie się pojawią.
4. Odbiorcy danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostępu do Państwa danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności.
Ponadto  Pani/Pana dane ujęte w systemach informatycznych powierzamy również podmiotom obsługującym lub udostępniającym nam te systemy.
5. Obowiązek podania danych
Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału.
 
6. Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia.
W przypadku danych osobowych przetwarzanych do wykonania umowy będą one przechowywane przez okres 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego w którym umowa przestała obowiązywać.
 
7. Przysługujące Pani/Panu  uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii 
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych
  • na podstawie art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego /z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ( ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
8. Dodatkowe informacje
 
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu - Administratorowi chyba ,że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust 5 RODO.
 
10. Załącznikami do zaproszenia do złożenia oferty są:
  1. Formularz oferty Wykonawcy,
  2. Oświadczenie Wykonawcy
  3. Wzór umowy.
IV. POZOSTAŁE INFORMACJE MOGĄCE MIEĆ ZNACZENIE DLA PRZYGOTOWANIA OFERTY PRZEZ WYKONAWCĘ:
O terminie podpisania umowy Oferent zostanie powiadomiony za pośrednictwem dostępnych środków komunikacji (listownie, mailowo, telefonicznie).
W przypadku złożenia tylko jednej oferty, która nie podlega odrzuceniu, postępowanie uznaje się za ważne.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego postępowania bez podawania przyczyn.
 
Starosta Żarski /-/ Józef Radzion
Żary, 21.02.2024 r.

Informacja o wyniku podstępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żarski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Starosta Żarski /-/ Józef Radzion
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-21 15:00:13
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paula Przybyłek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-21 15:01:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paula Przybyłek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-03-05 10:54:18
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
625 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zaproszenie do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty określonej w art. 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z zm.) na realizacje zadania pn. „Renowacja lamperii z tynku mozaikowego w budynku głównym Starostwa Powiatowego w Żarach”

Akapit nr 1 - brak tytułu

WO.272.2.2024         
 
Zaproszenie do złożenia oferty
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty określonej w art. 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z zm.) na realizacje zadania pn.
„Renowacja lamperii z tynku mozaikowego w budynku głównym Starostwa Powiatowego w Żarach”
 
I. Zamawiający
Powiat Żarski
Al. Jana Pawła II 5
68-200 Żary
NIP 928 17 42 518
tel. (0-68) 479 06 00      fax. (0-68) 479 06 01
e-mail:
epuap: /3j8o3v0smg/SkrytkaESP
 
Dni i godziny pracy zamawiającego:
Poniedziałek 7.00  - 16.00
Wtorek – Czwartek 7.00 – 15.00
Piątek 7.00 – 14.00
 
II. INFORMACJE  OGÓLNE
 
1. Do niniejszego postępowania nie maja zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
2. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego - Uchwała nr 710/2023 Zarządu Powiatu Żarskiego z dna 14.03.2023r.
3. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego  prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego.
 
III. Opis przedmiotu zamówienia, termin i sposób zŁożenia oferty     
 
1. Opis przedmiotu zamówienia:
przedmiotem zamówienia są prace remontowe p.n. „Renowacja lamperii z tynku mozaikowego w budynku głównym Starostwa Powiatowego w Żarach” przy Al. Jana Pawła II 5.
 
Opis zadania
  • przygotowanie i zmycie podłoża lamperii
  • usunięcie powstałych pęknięć na żywicy
  • gruntowanie lamperii
  • lakierowanie/impregnacja lamperii
  • prace zabezpieczające ściany, oklejanie drzwi, podłóg i grzejników
  • wywiezienie nieczystości z przygotowania lamperii do renowacji oraz ich utylizacja.
Obmiar powierzchni do renowacji orientacyjny – 487m2. W celu prawidłowej wyceny oferty należy dokonać wizji lokalnej.  
 
Uwagi ogólne
Po stronie Wykonawcy zadania będzie:
  • oznakowanie miejsca prac, ostrzegający klientów i pracowników urzędu o grożących niebezpieczeństwach,
  • sprzątanie po każdym dniu prac ciągów komunikacyjnych (usunięcia resztek materiałów, narzędzi, śmieci,)
  • usuwanie wszystkich odpadów powstałych z prac na bieżąco we własnym zakresie i na koszt własny, śmieci i pozostałe należy oddać na uprawnione do składowania i utylizacji odpadów składowisko odpadów,
  • uzgadnianie kolorystyki i materiałów wykończeniowych z Zamawiającym (wyznaczonym pracownikiem),
Po przekazaniu miejsc remontowanych, za wszelkie szkody wyrządzone w mieniu, zdrowiu lub życiu osób trzecich odpowiada Wykonawca.
 
2. KOD CPV 
CPV: 45453100-8
 
3. Warunki udziału w postępowaniu, jakie musi spełnić wykonawca
 
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności:
Oferent w związku z przedmiotem zamówienia powinien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek uznany zostanie za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zawarte w treści formularza oferty - Załącznik nr 1. Formularz ofertowy.
 
Potencjał techniczny:
Oferent w związku z przedmiotem i zakresem zamówienia powinien dysponować stosownym potencjałem technicznym do realizacji zamówienia. Warunek uznany zostanie za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zawarte w treści formularza oferty - Załącznik nr 1. Formularz ofertowy.
 
Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Oferent w związku z przedmiotem i zakresem zamówienia powinien być w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Warunek uznany zostanie za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zawarte w treści formularza oferty - Załącznik nr 1. Formularz ofertowy.
 
4. Opis kryteriów wyboru wykonawcy
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będzie cena (waga kryterium – 100%).
Wykonawca przystępując do postępowania zobowiązuje się do udzielenia 48 miesięcznej gwarancji na wykonane prace, wykorzystane materiały oraz zamontowane.
 
5. Termin wykonania zamówienia
Do 31.05.2024r.
 
6. Dane osoby do kontaktu ze strony Zamawiającego
Osoby upoważnione do porozumiewania się z Wykonawcą ze strony Zamawiającego:
a. Cecylia Rak – Kierownik Referatu ds. Zarządzania Kryzysowego i Obrony Cywilnej
b. Małgorzata Nowak – Główny specjalista WIGN
 
7. Termin na złożenie oferty
28 lutego 2024 r. do godz. 11:00 (liczy się data wpływu).
 
8. Opis sposobu, w jaki wykonawca ma złożyć ofertę
Oferty należy składać pocztą elektroniczną – skan podpisanego formularza ofertowego i oświadczenia Wykonawcy, na adres:
 
9. Klauzula informacyjna określająca zasady przetwarzania danych osobowych przez zamawiającego.
W przypadku przekazania przez Wykonawcę w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego danych osobowych osoby fizycznej, a w szczególności:
  1. Wykonawcy będącego osobą fizyczną,
  2. Wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą,
  3. Pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
  4. Członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),
  5. Osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
  6. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), w związku z naszą współpracą, szanując Pani/Pana prywatność oraz dbając o to, kto i w jaki sposób przetwarza Pani/Pana dane osobowe, poniżej przedstawiam informacje, które pomogą Pani/Panu to ustalić.
1. Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Starostwo Powiatowe z siedzibą przy al. Jana Pawła II 5, 68 – 200 Żary, reprezentowane przez StarostęŻarskiego z którym można się skontaktować pisemnie na adres siedziby lubtelefonicznie:68 4790600.
 
2. Inspektor ochrony danych
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani / Pan skontaktować poprzez e-mail: bądź telefonicznie +48 (68) 479-06-05.Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Starostwo Powiatowe w Żarach oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
 
3. Cele i podstawy przetwarzania
Pani / Pana dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie:
  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO -  w celu podjęcia działań zmierzających do zawarcia umowy  z uwagi na złożoną ofertę, a  w przypadku zawarcia Umowy w celu jej wykonania ,
  • art. 6 ust. 1 lit. c  RODO w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze w związku z realizacją Umowy, w szczególności obowiązków w zakresie prowadzenia rachunkowości i dokonania rozliczeń podatkowych oraz w celach archiwizacyjnych.
  • art. 6 ust. 1 lit. f RODO w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń pomiędzy Wykonawcą  a Administratorem, jeśli takie się pojawią.
4. Odbiorcy danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostępu do Państwa danych może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności.
Ponadto  Pani/Pana dane ujęte w systemach informatycznych powierzamy również podmiotom obsługującym lub udostępniającym nam te systemy
 
5.Obowiązek podania danych
Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału.
 
6. Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia.
W przypadku danych osobowych przetwarzanych do wykonania umowy będą one przechowywane przez okres 5 lat licząc od końca roku kalendarzowego w którym umowa przestała obowiązywać.
 
7.Przysługujące Pani/Panu  uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych oraz otrzymania ich kopii 
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych
  • na podstawie art. 17 RODO prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego /z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ( ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
8. Dodatkowe informacje
Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu - Administratorowi chyba ,że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust 5 RODO.
 
10. Załącznikami do zaproszenia do złożenia oferty są:
  1. Formularz oferty Wykonawcy,
  2. Oświadczenie Wykonawcy
  3. Wzór umowy.
IV. POZOSTAŁE INFORMACJE MOGĄCE MIEĆ ZNACZENIE DLA PRZYGOTOWANIA OFERTY PRZEZ WYKONAWCĘ:
O terminie podpisania umowy Oferent zostanie powiadomiony za pośrednictwem dostępnych środków komunikacji (listownie, mailowo, telefonicznie).
W przypadku złożenia tylko jednej oferty, która nie podlega odrzuceniu, postępowanie uznaje się za ważne.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego postępowania bez podawania przyczyn.
 
Starosta Żarski /-/ Józef Radzion
Żary, dn. 21.02.2024 r.

Informacja o wyniku postepowania

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Żarski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2024-02-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Starosta Żarski /-/ Józef Radzion
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2024-02-21 14:49:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Paula Przybyłek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2024-02-21 14:51:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Paula Przybyłek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-29 12:49:17
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
619 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »