Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2019Szczegóły informacji
Ogłoszenie: stanowisko ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i spraw obronnych
Miejsce pracy: Bojadła
Wymiar etatu: 1/2
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Gminy Bojadła
Data udostępnienia: 2019-01-17
Ogłoszono dnia: 2019-01-17 przez Karol Matysik
Termin składania dokumentów: 2019-01-28 00:00:00
Nr ogłoszenia: 1/2019
Zlecający: Wójt Gminy Bojadła
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie kierunkowe.
- Dobry stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na oferowanym stanowisku.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Doświadczenie zawodowe.
- Prawo jazdy kat. B
- Umiejętność obsługi komputera.
- Dyspozycyjność ( w razie potrzeb).
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
A. w zakresie obrony cywilnej:
1. opracowanie i aktualizacja Planu Obrony Cywilnej,
2. planowanie i organizowanie systemu ostrzegania i alarmowania,
3. planowanie i organizowanie przygotowań do ochrony przed skutkami skażeń,
4. opracowanie i utrzymywanie w aktualnym stanie planów działania formacji
OC,
5. planowanie i utrzymywanie w gotowości do użycia wyznaczonych sił i
środków OC do likwidacji skutków klęsk żywiołowych,
6. planowanie i realizacja przedsięwzięć inżynieryjno-technicznych,
7. planowanie i organizacja działalności szkoleniowo-popularyzacyjnej,
8. zapewnienie zaopatrzenia materiałowo-technicznego dla formacji OC,
9. opracowywanie niezbędnej dokumentacji planistycznej, szkoleniowej i
materiałowej zgodnie z obowiązującymi ustaleniami,
10. planowanie środków finansowych na potrzeby OC,
11. planowanie świadczeń osobistych i rzeczowych na potrzeby OC,
12. prowadzenie gospodarki sprzętem OC w magazynie gminnym,
13. planowanie i organizacja szkolenia formacji OC,
14. organizacja systemu łączności na potrzeby OC,
15. realizacja innych zadań związanych z obroną cywilną.
B. w zakresie zarządzania kryzysowego:
- opracowywanie i aktualizacja obowiązującej dokumentacji dla potrzeb Gminnego
Zespołu Zarządzania Kryzysowego, w tym:
- regulaminu organizacyjnego,
- planów pracy,
- propozycji zarządzeń,
- opracowanie i aktualizacja Planu Reagowania Kryzysowego, a także innych planów na potrzeby zarządzania kryzysowego,
- współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi zajmującymi się monitoringiem zagrożeń,
4. współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego jednostek nadrzędnych,
5. opracowywanie i aktualizacja dokumentacji planistycznej na potrzeby
zarządzania kryzysowego,
6. planowanie środków finansowych na realizację zadań kryzysowych,
7. organizacja szkolenia z tematyki zarządzania kryzysowego,
8. planowanie i realizacja zabezpieczenia materiałowo-technicznego magazynu
przeciwpowodziowego,
9. organizacja i prowadzenie treningów łączności w radiotelefonicznej sieci
zarządzania Wojewody Lubuskiego,
10. organizacja systemu łączności na potrzeby zarządzania kryzysowego,
11. realizacja innych zadań związanych z zarządzaniem kryzysowym.
C. w zakresie spraw obronnych:
1. przygotowywanie propozycji zarządzeń w sprawach obronnych,
2. opracowanie i aktualizacja niezbędnej dokumentacji obronnej na potrzeby
gminy, w tym:
- Planu Operacyjnego Funkcjonowania Gminy w warunkach zagrożenia
bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny,
- dokumentacji Stałego Dyżuru Wójta Gminy,
- kart realizacji zadań operacyjnych,
- przygotowania służby zdrowia do funkcjonowania w warunkach wojny,
- regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy na czas wojny,
- opracowywanie niezbędnej dokumentacji planistycznej do realizacji
bieżących zadań obronnych,
- planowanie przedsięwzięć do przygotowania stałego i zastępczego miejsca pracy w warunkach wojny,
- planowanie i realizacja świadczeń osobistych i rzeczowych do zapewnienia
funkcjonowania miejsca pracy w czasie wojny,
- wydawanie decyzji dotyczących zajęcia na cele przejściowego zakwaterowania sił zbrojnych, budynków, pomieszczeń i terenów oraz wydawanie decyzji o odszkodowaniu w tych sprawach;
- prowadzenie spraw na rzecz mobilizacyjnego uzupełnienia sił zbrojnych określonych w odrębnych przepisach;
- prowadzenie spraw akcji kurierskiej i świadczeń na rzecz obrony kraju;
- planowanie i organizacja szkolenia obronnego dla osób realizujących zadania obronne,
- organizacja i utrzymywanie zdolności do wykonywania zadań w czasie
podwyższania gotowości obronnej państwa,
12. planowanie i realizacja środków finansowych na potrzeby obronne gminy,
13. realizacja innych zadań związanych z obronnością.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca wykonywana będzie w Urzędzie Gminy Bojadła, ul. Sulechowska 35, 66-130 Bojadła
- Praca o charakterze biurowym.
- Praca przy komputerze, wymagająca wymuszonej pozycji ciała.
- Narzędzia i materiały pracy: komputer, telefon, drukarka, fax.
- Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych w zakresie podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz toalet.
V. Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV).
- List motywacyjny.
- Kwestionariusz osobowy.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
- Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-01-28 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Bojadłach (w sekretariacie), lub pocztą listem poleconym na adres Urzędu Gminy Bojadła, ul. Sulechowska 35, 66-130 Bojadła z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: „Pracownik ds. zarządzania kryzysowego” w terminie do dnia 28.01.2019 r. w godzinach pracy urzędu.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy w Bojadłach po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana w Biuletynie Informacji Publicznej /bip.bojadla.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy przy ul. Sulechowskiej 35 w Bojadłach.
UWAGA
VII. Informacje dodatkowe:
1. Administratorem danych osobowych jest: Urząd Gminy Bojadła z siedzibą w Bojadłach, przy ulicy Sulechowskiej 35
2. Pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Gminy, a także przysługujących uprawnień, można skierować do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Gminy Bojadła za pomocą adresu iod@bojadła.pl
3. Administrator danych osobowych – przetwarza dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.
4. Dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
- wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na w Urzędzie Gminy Bojadła;
- realizacji umów zawartych z kontrahentami w Urzędzie Gminy Bojadła;
- w pozostałych przypadkach dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
5. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa pkt 4 odbiorcami danych osobowych mogą być:
- organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
- inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest w Urząd Gminy Bojadła..
6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
7. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują następujące uprawnienia:
- prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
- prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
- prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
- dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
- osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
- osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,
- dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
- dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego
z przepisów prawa;
Wójt
/-/ Krzysztof Gola
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Bojadła |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Karol Matysik |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-01-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Ryszard Piwowar |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-01-17 15:19:13 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Karol Matysik |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-01-18 07:38:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Karol Matysik |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-05-12 12:49:15 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3037 raz(y) |