Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2019Szczegóły informacji
Ogłoszenie: ds. ewidencji ludności i spraw wojskowych
Miejsce pracy: Urząd Gminy Dąbie
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Organizacyjno-Prawny
Data udostępnienia: 2019-03-06
Ogłoszono dnia: 2019-03-06 przez Małgorzata Nowicka - Szymańska
Termin składania dokumentów: 2019-03-20 15:30:00
Nr ogłoszenia: 2/2019
Zlecający: Wójt Gminy Dąbie
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów,
- wykształcenie min. średnie,
- staż pracy min. 5 lat
b. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów prawa z materii objętej zakresem merytorycznym stanowiska pracy, w szczególności znajomość przepisów prawa:
- ustawa kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa o dowodach osobistych
- ustawa o ewidencji ludności,
- ustawa kodeks wyborczy
2. Znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego, w szczególności:
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o pracownikach samorządowych,
- ustawa o dostępie do informacji publicznej;
3.Bardzo dobra umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows i pakietu Office.
4. Cechy osobowości: sumienność, staranność, rzetelność, systematyczność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, zdolności analityczne.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Ewidencja ludności:
a) prowadzenie ewidencji ludności w formie informatycznej.
2. Dowody osobiste:
a) obsługa systemu wydawania dowodów,
b)zakładanie dokumentacji dowodowej.
3. Rejestr wyborców:
a) prowadzenie rejestru wyborców w formie informatycznej i kartotekowej.
4. Rejestracja podlegających rejestracji do kwalifikacji wojskowej.Prowadzenie spraw z zakresu kwalifikacji wojskowej.
5. Przygotowywanie decyzji uznających żołnierzy zasadniczej służby wojskowej za posiadających na wyłączonym utrzymaniu członków rodziny.
6. Przygotowywanie decyzji dotyczących opiekuna nad członkiem rodziny przez powołanych i żołnierzy służby zasadniczej.
7. Przygotowywanie decyzji rekompensującej utracone zarobki w związku z odbytymi ćwiczeniami wojskowymi.
8. Przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawie zameldowania lub wymeldowania.
9. Udział w organizacji imprez gminnych.
10. Realizacja zadań obronnych zgodnie z merytorycznym zakresem.
11. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika Referatu.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu i poza nim (wyjazdy na szkolenia). Warunki pracy bezpieczne. Budynek Urzędu piętrowy nie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Brak windy.
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane z analizą i stosowaniem przepisów oraz obsługą komputera i urządzeń biurowych. Wyposażone w niezbędne urządzenia techniczne. Praca odbywa się w podstawowym systemie czasu pracy w wymiarze 1 etatu, jednozmianowa. Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie. Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony do 6 miesięcy, przy czym dla osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym istnieje obowiązek odbycia służby przygotowawczej. Współpraca z pracownikami Urzędu i jednostkami zewnętrznymi, korespondencja tradycyjna i e-mailowa, przemieszczanie się wewnątrz budynku Urzędu. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- CV;
- list motywacyjny
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
- kopie dyplomów potwierdzające uzyskane wykształcenie;
- kopie świadectw pracy potwierdzające staż pracy;
- oświadczenie o treści: „Oświadczam, że nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyśle przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”;
- oświadczenie o treści: „Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych”;
- klauzulę informacyjną oraz oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z ogłoszonym naborem;
- kserokopia pierwszej strony dowodu osobistego potwierdzająca obywatelstwo polskie;
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2019-03-20 15:30:00
c. Miejsce:
Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem „KONKURS-Ewidencja ludności” w Sekretariacie Urzędu Gminy Dąbie, ul. Szeroka 4 w godzinach: 730 – 1530 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 marca 2019r. (liczy się data wpływu do urzędu).
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Dąbie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Małgorzata Nowicka - Szymańska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2019-03-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Nowicka - Szymańska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2019-03-06 11:34:48 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2019-03-06 11:40:50 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-03-21 22:32:16 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1764 raz(y) |