ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ds. ewidencji ludności i spraw wojskowych

Miejsce pracy: Urząd Gminy Dąbie

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Organizacyjno-Prawny

Data udostępnienia: 2019-03-06

Ogłoszono dnia: 2019-03-06 przez Małgorzata Nowicka - Szymańska

Termin składania dokumentów: 2019-03-20 15:30:00

Nr ogłoszenia: 2/2019

Zlecający: Wójt Gminy Dąbie

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów,
  • wykształcenie min. średnie,
  • staż pracy min. 5 lat
b. Wymagania dodatkowe:
1. Znajomość przepisów prawa z materii objętej zakresem merytorycznym stanowiska pracy, w szczególności znajomość przepisów prawa:
  • ustawa kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawa o dowodach osobistych
  • ustawa o ewidencji ludności,
  • ustawa kodeks wyborczy
2. Znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego, w szczególności: 
  • ustawa o samorządzie gminnym, 
  • ustawa o pracownikach samorządowych, 
  • ustawa o dostępie do informacji publicznej; 
3.Bardzo dobra umiejętność obsługi programów komputerowych w środowisku Windows i pakietu Office.
4. Cechy osobowości: sumienność, staranność, rzetelność, systematyczność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, zdolności analityczne.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.   Ewidencja ludności:
a) prowadzenie ewidencji ludności w formie informatycznej.
2.   Dowody osobiste:
a) obsługa systemu wydawania dowodów,
b)zakładanie dokumentacji dowodowej.
3.   Rejestr wyborców:
a) prowadzenie rejestru wyborców w formie informatycznej i kartotekowej.
4.   Rejestracja podlegających rejestracji do kwalifikacji wojskowej.Prowadzenie spraw z zakresu kwalifikacji wojskowej.
5.   Przygotowywanie decyzji uznających żołnierzy zasadniczej służby wojskowej za posiadających na wyłączonym utrzymaniu członków rodziny.
6.   Przygotowywanie decyzji dotyczących opiekuna nad członkiem rodziny przez powołanych i żołnierzy służby zasadniczej.
7.   Przygotowywanie decyzji rekompensującej utracone zarobki w związku z odbytymi ćwiczeniami wojskowymi.
8.   Przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawie zameldowania lub wymeldowania.
9.   Udział w organizacji imprez gminnych.
10. Realizacja zadań obronnych zgodnie z merytorycznym zakresem.
11. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Kierownika Referatu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Miejsce pracy: Praca w budynku Urzędu i poza nim (wyjazdy na szkolenia). Warunki pracy bezpieczne. Budynek Urzędu piętrowy nie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Brak windy. 
Stanowisko pracy: Stanowisko pracy związane z analizą i stosowaniem przepisów oraz obsługą komputera i  urządzeń biurowych. Wyposażone w niezbędne urządzenia techniczne. Praca odbywa się w podstawowym systemie czasu pracy w wymiarze 1 etatu, jednozmianowa. Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie. Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony do 6 miesięcy, przy czym dla osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym istnieje obowiązek odbycia służby przygotowawczej. Współpraca z pracownikami Urzędu i jednostkami zewnętrznymi, korespondencja tradycyjna i e-mailowa, przemieszczanie się wewnątrz budynku Urzędu. Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  • CV;
  • list motywacyjny
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  • kopie dyplomów potwierdzające uzyskane wykształcenie;
  • kopie świadectw pracy potwierdzające staż pracy;
  • oświadczenie o treści: „Oświadczam, że nie byłem/am skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyśle przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe”;
  • oświadczenie o treści: „Oświadczam, że posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam z pełni praw publicznych”;
  • klauzulę informacyjną oraz oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z  ogłoszonym naborem;
  • kserokopia pierwszej strony dowodu osobistego potwierdzająca obywatelstwo polskie;

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-03-20 15:30:00
c. Miejsce:
Oferty z wymaganymi dokumentami należy składać w zaklejonych kopertach  z  dopiskiem „KONKURS-Ewidencja ludności” w Sekretariacie Urzędu Gminy Dąbie, ul. Szeroka 4 w godzinach: 730 – 1530 w nieprzekraczalnym terminie do dnia   20 marca 2019r.  (liczy się data wpływu do urzędu).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Dąbie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Małgorzata Nowicka - Szymańska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-03-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Nowicka - Szymańska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-03-06 11:34:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-03-06 11:40:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-03-21 22:32:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1764 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony