ˆ

Informacja o załatwianiu spraw w Urzędzie Miejskim przez osoby głuchonieme

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Informacja o załatwianiu spraw w Urzędzie Miejskim przez osoby głuchonieme

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2012-04-12 12:34:16

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

1 kwietnia 2012 roku zgodnie ustawą „o języku migowym i innych środkach komunikowania się" organy administracji publicznej są zobowiązane zapewnić do świadczenia usług tłumacza:
  • PJM – Polskiego Języka Migowego;
  • SJM – Systemu Językowo-Migowego;
  • SKOGN – Sposobu Komunikowania się Osób Głuchoniemych
osobom wymagającym tej pomocy przy załatwianiu spraw w urzędzie.

Osoba chcąca skorzystać ze świadczenia usługi wybranej metody komunikowania się zobowiązana jest zgłosić w Urzędzie Miejskim w Kożuchowie rodzaj świadczenie, co najmniej na 3 dni robocze przed zdarzeniem z wyjątkiem sytuacji nagłych.
Zgłoszenie można dokonać osobiście, listownie, drogą mailową lub telefonicznie za pośrednictwem osoby trzeciej pod numerem telefonu 683555940. 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Kożuchów
Osoba, która wytworzyla informację: Michał Suski Data wytworzenia informacji: 2012-04-12 12:34:16
Osoba, która odpowiada za treść: Michał Suski Data wprowadzenia do BIP 2012-04-12 12:34:16
Wprowadził informację do BIP: Zasilenie Danymi Data udostępnienia informacji: 2012-04-12 12:34:19
Osoba, która zmieniła informację: Zasilenie Danymi Data ostatniej zmiany: 2012-04-15 09:10:57
Artykuł był wyświetlony: 2452 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Kożuchowie
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu