ˆ

Wyniki

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przebudowa drogi na ul. Osiedle XXX-lecia PRL w Podbrzeziu Dolnym - Gmina Kożuchów.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Przebudowa drogi na ul. Osiedle XXX-lecia PRL w Podbrzeziu Dolnym - Gmina Kożuchów.

Szczegóły informacji

Przebudowa drogi na ul. Osiedle XXX-lecia PRL w Podbrzeziu Dolnym - Gmina Kożuchów.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Kożuchów

Finansowanie: budżet państwa/własne

Nr UZP: 8760-2017

Termin składania ofert / wniosków: 2017-02-02 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2017-02-02 10:10:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Miejski w Kożuchowie, ul. Rynek 1a, 67-120 Kożuchów, biuro podawcze - parter budynku

Ogłoszono dnia: 2017-01-16 przez Dorota Greń

Załączniki

  • ogłoszenie o zamówieniu (PDF, 241.5 KiB) Data publikacji: 2017-01-16 | Data wytworzenia informacji: 2017-01-16
  • SIWZ (PDF, 662.2 KiB) Data publikacji: 2017-01-16 | Data wytworzenia informacji: 2017-01-16
  • Załącznik nr 1 do SIWZ (7Z, 225.8 MiB) Data publikacji: 2017-01-16 | Data wytworzenia informacji: 2017-01-16 | Dokumentacja projektowa dotycząca części I zamówienia obejmująca:
    1. Projekt budowlany pt. Przebudowa nawierzchni jezdni dróg gminnych, chodników i zjazdów wraz z budową kanalizacji deszczowej dz. nr ewid. 6/15, 1167/10 obręb Podbrzezie Dolne, dz. nr ewid. 428/1 obręb 1 Kożuchów, gmina Kożuchów.
    2. Projekt budowlany pt. Przebudowa i budowa drog gminnych, chodników i zjazdów wraz z budową kanalizacji deszczowej i budowa oświetlenia drogowego w Podbrzeziu Dolnym i Kożuchowie, gmina Kożuchów (Uwaga: część I nie obejmuje budowy oświetlenia drogowego).
    3. Projekt budowlany pt. Odprowadzania wód opadowych do istniejącego rowu przydrożnego w pasie drogi wojewódzkiej (dz. nr ewid. 412) w ramach zadania: Przebudowa i budowa dróg gminnych, chodników i zjazdów  wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej i budową oświetlenia  drogowego, Podbrzezie Dolne, gmina Kożuchów.
    4. Projekt budowlany pt. Budowa kanalizacji deszczowej wraz z wylotem do Kanału Rudzica dz. nr 1202, Podbrzezie Dolne, gmina Kożuchów,
    5. Projekt budowlany pn. Budowa zjazdu publicznego z drogi wojewódzkiej nr 283 – dz. nr ewid. 412 obręb Kożuchów – ul. 22-go Lipca i dz. nr ewid. 1205 obręb Podbrzezie Dolne – na projektowaną drogę wewnętrzną – dz. nr ewid. 1268/21 stanowiącą własność Gminy Kożuchów.
    6. Przedmiary robót
    7. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych:
    • STWiORB dot. Przebudowy nawierzchni jezdni dróg gminnych, chodników i zjazdów wraz z budową kanalizacji deszczowej – dz. nr ewid. 6/15, 1167/10 obręb Podbrzezie Dolne, dz. nr ewid. 428/1 obręb 1 Kożuchów, gmina Kożuchów – roboty drogowe
    • STWiORB dot. Przebudowy i budowy drog gminnych, chodników i zjazdów wraz z budową kanalizacji deszczowej i budowa oświetlenia drogowego w Podbrzeziu Dolnym i Kożuchowie, gmina Kożuchów – roboty drogowe
    • STWiORB dot. Przebudowy nawierzchni jezdni dróg gminnych, chodników i zjazdów wraz z budową kanalizacji deszczowej – dz. nr ewid. 6/15, 1167/10 obręb Podbrzezie Dolne, dz. nr ewid. 428/1 obręb 1 Kożuchów, gmina Kożuchów – roboty branżowe – budowa kanalizacji deszczowej
    • STWiORB dot. Przebudowy i budowy drog gminnych, chodników i zjazdów wraz z budową kanalizacji deszczowej i budowa oświetlenia drogowego w Podbrzeziu Dolnym i Kożuchowie, gmina Kożuchów – roboty branżowe – budowa kanalizacji deszczowej
    8. Projekt stałej organizacji ruchu składający się z :
    • Projekt stałej organizacji ruchu dla części osiedla XXX-lecia PRl w Podbrzeziu Dolnym, gmina Kożuchów
    • Przedmiar robót dotyczący projektu stałej organizacji ruchu
    • Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dot. projektu stałej organizacji ruchu.
    UWAGA: Dokumenty zostały spakowane za pomocą programu 7-zip. W celu rozpakowania należy zapisać go na dowolny dysk i rozpakować go programem 7-zip dostępnym na stronach   http://7-zip.org.pl/
  • Zalacznik nr 1.1 do SIWZ (7Z, 41.4 MiB) Data publikacji: 2017-01-16 | Data wytworzenia informacji: 2017-01-16 | Dokumentacja projektowa dotycząca części II zamówienia obejmująca:
    1. Część projektu budowlanego pt. Przebudowa i budowa dróg gminnych, chodników i zjazdów wraz z budową kanalizacji deszczowej i budowa oświetlenia drogowego w Podbrzeziu Dolnym i Kożuchowie, gmina Kożuchów (branża elektryczna).
    2. Przedmiar – branża elektryczna
    3. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – roboty branżowe – oświetlenie dróg.
    4. Warunki przyłączenia do sieci elektroenergetycznej ENEA Operator Sp. z o.o.
    UWAGA: Dokumenty zostały spakowane za pomocą programu 7-zip. W celu rozpakowania należy zapisać go na dowolny dysk i rozpakować go programem 7-zip dostępnym na stronach   http://7-zip.org.pl/
  • Załaczniki nr 2,3,4,5,6,7 do SIWZ (DOCX, 44 KiB) Data publikacji: 2017-01-16 | Data wytworzenia informacji: 2017-01-16 |
    1. Załcznik nr 2 do SIWZ - formularz ofertowy w zakresie części I
    2. Załacznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie I części zamówienia
    3. Załacznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania w zakresie I części zamówienia.
    4. Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz robót budowlanych wykonanych w  okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – w zakresie I części zamówienia
    5. Załacznik nr 6 do SIWZ - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi – w zakresie I części zamówienia
    6. Załacznik nr 7 do SIWZ - Informacja o przynależności do grupy kapitałowej w zakresie I części zamówienia
  • Załaczniki nr 2.1, 3.1, 4.1, 5.1, 6.1, 7.1 do SIWZ (DOCX, 43.3 KiB) Data publikacji: 2017-01-16 | Data wytworzenia informacji: 2017-01-16 |
    1. Załcznik nr 2.1 do SIWZ - formularz ofertowy w zakresie części II
    2. Załacznik nr 3.1 do SIWZ - Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie II części zamówienia
    3. Załacznik nr 4.1 do SIWZ - Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania w zakresie II części zamówienia.
    4. Załącznik nr 5.1 do SIWZ - Wykaz robót budowlanych wykonanych w  okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – w zakresie II części zamówienia
    5. Załacznik nr 6.1 do SIWZ - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi – w zakresie II części zamówienia
    6. Załacznik nr 7.1 do SIWZ - Informacja o przynależności do grupy kapitałowej w zakresie II części zamówienia.
  • załacznik nr 8 do SIWZ (PDF, 359.6 KiB) Data publikacji: 2017-01-16 | Data wytworzenia informacji: 2017-01-16 | Wzór umowy w zakresie I częsci zamówienia
     
  • Załącznik nr 8.1 do SIWZ (PDF, 338.8 KiB) Data publikacji: 2017-01-16 | Data wytworzenia informacji: 2017-01-16 | Wzór umowy w zakresie II części zamówienia
  • zapytania Wykonawców i odpowiedzi I (PDF, 1.3 MiB) Data publikacji: 2017-01-26 | Data wytworzenia informacji: 2017-01-26
  • zapytania Wykonawców i odpowiedzi II (PDF, 421.2 KiB) Data publikacji: 2017-01-26 | Data wytworzenia informacji: 2017-01-26
  • informacja z otwarcia ofert (PDF, 397.5 KiB) Data publikacji: 2017-02-02 | Data wytworzenia informacji: 2017-02-02
  • zawiadominie o unieważnieniu postepowania w zakresie II części zamówienia (PDF, 243.4 KiB) Data publikacji: 2017-02-03 | Data wytworzenia informacji: 2017-02-03
  • zawiadominie o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie I częsci zamówienia (PDF, 492.6 KiB) Data publikacji: 2017-02-20 | Data wytworzenia informacji: 2017-02-20

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Kożuchów
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Dorota Greń
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-01-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dorota Greń
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-01-16 14:30:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-01-16 15:19:42
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-02-20 10:31:36
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3637 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony