ˆ

Ekran szczegółów informacji

Szczegóły informacji

Informacja ogłoszona dnia 2009-09-04 09:24:08 przez Wioletta Pobiedzińska, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu


OGŁOSZENIE O PRZETARGU
Numer ogłoszenia BZP: 147593 - 2009; data zamieszczenia: 04.09.2009
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Krosno Odrzańskie, 66-600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa 1, woj. lubuskie, pow. krośnieński, tel. 0–68 383 5080 lub 383 5017, fax. 0–68 3835122.
2. Określenie trybu zamówienia
Przetarg nieograniczony.
3. Adres strony internetowej www.krosnoodrzanskie.pl, e-mail:
4. Określenie przedmiotu wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych
 1. Przedmiotem zamówienia jest:
   1. Najem urządzenia do rejestracji wykroczeń polegających na przekraczaniu przez kierowców pojazdów silnikowych dozwolonej prędkości na drogach publicznych na terenie Gminy Krosno Odrzańskie i innych wykroczeń w ruchu drogowym, będących w zakresie uprawnień nadanych Strażom Miejskim/Gminnym.
   2. Udostepnienie licencji na używanie specjalistycznego oprogramowania do przetwarzania zarejestrowanych przez fotoradar zdjęć i wspomagania postępowania mandatowego
   3. asysta techniczna w czasie dokonywania pomiarów;
   4. asysta informatyczna w czasie obsługi specjalistycznego oprogramowania.
  1.2 W zakresie parametrów techniczno – eksploatacyjnych fotoradar musi spełniać następujące warunki:
    1. Zakres pomiarowy od 30 do 240 km/h wraz z możliwością pomiaru na dystansie do 800 metrów.
    2. Zakres temperatur pracy od -10°C do +50°C.
    3. Urządzenie mobilne przystosowane do zainstalowania w dowolnym pojeździe bez potrzeby dokonywania zmian konstrukcyjnych i dodatkowych badań, bez potrzeby wykonywania legalizacji pojazdu.
    4. Przystosowane do prowadzenia pomiarów z pobocza drogi (kąt pomiaru do 10 stopni), podczas postoju pojazdu oraz podczas jazdy samochodem dokonującym kontroli wykroczeń, umożliwiające wykonywanie zdjęć w niekorzystnych warunkach pogodowych - deszcz, śnieg.
    5. Urządzenie powinno być przystosowane do zasilania z gniazda wtykowego w samochodzie lub być wyposażone we własne niezależne źródło zasilania (czas pracy ciągłej nie krótszy niż 8 godz.).
    6. W przypadku zastosowania akumulatora, musi być możliwość doładowywania w trakcie pracy silnika pojazdu.
    7. Urządzenie powinno posiadać możliwość odtworzenia na miejscu lub w innym czasie zdjęcia kierowcy / sprawcy zarejestrowanego wykroczenia w ruchu drogowym.
    8. Pomiar z rozróżnieniem kierunku ruchu pojazdów (pojazdy odjeżdżające i nadjeżdżające).
    9. Rejestracja wykroczenia w postaci zdjęcia cyfrowego: a. obraz min. czarno – biały w technice cyfrowej z czytelnym numerem rejestracyjnym pojazdu i wizerunkiem  kierowcy b. kamera o cyfrowym zapisie zdjęć, umożliwiająca wykonywanie rejestracji przez szybę pojazdu
    10. Prezentowanie na zdjęciu (lub na wydruku zdjęcia) informacji identyfikujących wykonany pomiar.
    11. Umożliwienie przenoszenia zarejestrowanego materiału do komputera (na stanowisko komputerowe wraz z odpowiednim oprogramowaniem) celem obróbki danych i wydruku zdjęć.
    12. Urządzenie musi umożliwiać rejestrację innych wykroczeń w ruchu drogowym, będących w zakresie uprawnień nadanych Strażom Miejskim/Gminnym.
  1.3. Specjalistyczne oprogramowanie do przetwarzania zarejestrowanych zdjęć musi zapewnić:
    1. wszystkie komendy oraz opisy programu muszą być w języku polskim;
    2.program musi posiadać możliwość obróbki zdjęć w sposób pozwalający na ich dalsze wykorzystanie w postępowaniu mandatowym;
    3. program musi posiadać funkcję automatycznego przygotowywania listy zapytań o dane osobowe zarejestrowanych pojazdów zintegrowanego z interfejsem wymiany danych SI CEPIK poprzez łącze internetowe;
    4. program musi posiadać możliwość przygotowania i nadzorowania korespondencji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania mandatowego w stosunku do wykroczeń zarejestrowanych przez urządzenie fotoradarowe.
    5. program musi posiadać możliwość zapamiętania w bazie danych wszystkich informacji dot. zarejestrowanych wykroczeń
    6. program musi posiadać moduł pozwalający nadawać uprawnienia do korzystania z określonych funkcji programu w zależności od nadanych uprawnień (tzw. moduł administratora);
    7. program musi posiadać moduł pozwalający na generowanie zestawień dotyczących: -listy zarejestrowanych i wprowadzonych do bazy danych zdarzeń; -listy wystawionych mandatów; -listy opłaconych i nieopłaconych mandatów oraz udzielonych pouczeń;
    8. program musi dawać możliwość pracy w sieci na dwóch stanowiskach
 1.4. W ramach asysty technicznej Wykonawca musi zapewnić:
    1. udostępnić pojazd służący do transportu urządzenia do rejestracji wykroczeń
    2. zagwarantować obecność przedstawiciela Wykonawcy oraz umożliwić obecność przedstawiciela Zamawiającego w trakcie procesu rejestracji wykroczeń.
    3. przeprowadzić szkolenia Strażników Miejskich w zakresie obsługi technicznej urządzenia samoczynnie rejestrującego przekraczanie dozwolonej prędkości
    4. diagnostykę oraz serwis w zakresie technicznych problemów eksploatacyjnych.
 1.5. W ramach asysty informatycznej Wykonawca musi zapewnić:
    1. świadczenie usług doradczych w zakresie rozwoju infrastruktury komputerowej;
    2. zgranie za pomocą pamięci przenośnej na autoryzowane stanowisko komputerowe wykroczeń zarejestrowanych przez urządzenie do rejestracji wykroczeń;
    3. wydrukowanie zdjęcia wraz ze znacznikiem czasu;
    4. wykonanie czynności technicznych związanych z kopertowaniem wystawionych wezwań;
    5. sporządzenie karty PRD 5/1;
    6. wykonanie czynności związanych z archiwizacją dokumentacji;
    7. bieżącą pomoc w zakresie wykorzystania właściwości dostarczonego programu w ramach upoważnienia wystawionego przez Zamawiającego.
    8. inne czynności niezbędne dla właściwego wykorzystania specjalistycznego oprogramowania.
    9. do realizacji powyższych zadań należy stworzyć pełen etat pracowniczy z przeznaczeniem do pracy w pełnym wymiarze godzin na terenie Gminy Krosno Odrzańskie.
 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
 
4.a Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP
5. Informacja o możliwości składania oferty wariantowej
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia
12 miesięcy od daty podpisania umowy
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków;
   1. Wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 24 ust. 1 i 2 i w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
   2.Potencjał kadrowy: Wykonawca musi dysponować min. 2 osobami do realizacji przedmiotu zamówienia.
   3. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał lub wykonuje należycie co najmniej pięć usług polegających na dzierżawie systemu pomiaru prędkości pojazdów zgodnie z przedmiotem zamówienia opisanym w rozdziale I pkt I SIWZ, w tym trzy trwające przez okres co najmniej 12 miesięcy.
   4. Ocena spełniania warunków udziału, w postępowaniu, przez Wykonawców zostanie dokonana według kryterium spełnia/nie spełnia.
8. Informacja o oświadczeniach i dokumentach Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty następujące dokumenty:
Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami niniejszej specyfikacji :
   1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
   2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
   3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
    4. Wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających).
9. Informację na temat wadium
Nie dotyczy
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej będzie cena - 100%.
11. Miejsce i termin składania ofert
Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, ul. Parkowa 1, Biuro Obsługi Interesanta Termin składania ofert upływa dnia 29 września 2009 roku , o godz. 10.00.
12. Termin związania ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. Zamawiający nie przewiduje: - zamiaru zawarcia umowy ramowej, - zamiaru ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, - wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego osobiście lub składając pisemny wniosek na adres: GMINA KROSNO ODRZAŃSKIE, UL. PARKOWA 1, 66-600 KROSNO ODRZAŃSKIE lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Miasta
 
 
BURMISTRZ
 
Andrzej Chinalski

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Waldemar Pelec
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2009-09-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Waldemar Pelec
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2009-09-04 09:21:49
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2009-09-04 09:24:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2011-12-05 13:39:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
19580 raz(y)