ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 11/2019Drukuj informację Ogłoszenie numer: 11/2019

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1 (umowa na czas określony w celu zastępstwa)

Wydział: Wydział Urząd Stanu Cywilnego i Spraw Obywatrelskich

Data udostępnienia: 2019-10-23

Ogłoszono dnia: 2019-10-23

Termin składania dokumentów: 2019-11-04 16:30:00

Nr ogłoszenia: 11/2019

Id ogłoszenia: O.2110.11.2019.KK

Zlecający: Burmistrz Krosna Odrzańskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Kandydatem może być osoba która:
  1. Spełnia wymagania określone art. 6 ust. 1, ust 3 pkt 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych.
  2. Nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  3. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  4. Posiada wykształcenie wyższe lub średnie i 3 lata stażu pracy.
  5. Posiada umiejętność obsługi komputera (pakiet Office) oraz urządzeń biurowych.
  6. Zna przepisy prawa z zakresu:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o ewidencji ludności,
- ustawy o dowodach osobistych,
- Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Doświadczenie zawodowe na stanowiskach urzędniczych w administracji publicznej min. 1 rok.
  2. Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu min. komunikatywnym.
  3. Rzetelność, komunikatywność, odporność na stres, samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność, odpowiedzialność i obowiązkowość.
  4. Umiejętność: analitycznego myślenia, pracy w zespole, radzenia sobie w sytuacjach trudnych (kryzysowych).
  5. Wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych.
  6. Znajomość zagadnień związanych z opisanym poniżej zakresem zadań wykonywanym na stanowisku Podinspektora ds. dowodów osobistych i ewidencji ludności (rejestru mieszkańców).

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Opracowywanie projektów decyzji oraz postanowień w sprawach dotyczących wydawania dokumentów tożsamości.
2. Prowadzenie wymaganej dokumentacji administracyjnej dla wydawanych decyzji oraz postanowień określonych niniejszym zakresem obowiązków.
3. Przyjmowanie wniosków o wydanie dokumentów tożsamości, podejmowanie decyzji i czynności materialno-technicznych w zakresie ich wydawania osobom ubiegającym się o wydanie.
4. Opracowywanie projektów decyzji oraz postanowień w sprawach dotyczących ewidencji ludności.
5. Prowadzenie wymaganej dokumentacji administracyjnej dla wydawanych decyzji oraz postanowień określonych niniejszym zakresem zadań.
6. Obsługa bieżąca interesantów w zakresie spraw ewidencji ludności:
- zameldowania na pobyt stały i czasowy,
- wymeldowania z pobytu stałego i czasowego,
- wydawanie poświadczeń i zaświadczeń,
- udostępnianie danych osobowych (przy zachowaniu postanowień RODO i ustawy  o  ochronie danych osobowych),
- udostępnienie danych jednostkowych z rejestru PESEL (przy zachowaniu postanowień RODO i ustawy o ochronie danych osobowych).
7. Sprawowanie nadzoru nad realizacją obowiązku meldunkowego przez obywateli oraz zobowiązywanie obywateli i podmiotów prawnych do przestrzegania obowiązku meldunkowego.
8. Współpraca w zakresie ewidencji ludności z USC, organami administracji publicznej (sądami, prokuraturą, policją, wojskowymi komendami uzupełnień, ABW, AW, CBA, Strażą Graniczną) itp.
9. Wydawanie zaświadczeń upoważniających do głosowania.
10. Sporządzanie list, wykazów i rejestrów:
- wykazu osób podlegających kwalifikacji wojskowej,
- wykazów dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu dla szkół wg rejonów,
11. Zastępowanie w pełnym zakresie na stanowisku pracy ds. ewidencji ludności w przypadku czasowej nieobecności pracownika.
12. Realizowanie zadań z zakresu obrony Rzeczypospolitej Polskiej wynikających z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta na wypadek zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa, konfliktu militarnego i wojny.
13. Wykonywanie innych zadań z upoważnienia lub na polecenie Burmistrza i Naczelnika Wydziału.
14. Realizacja zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej, w tym przekazywanie materiałów do publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Stanowisko administracyjno – biurowe, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej kariery zawodowej.
  2. List motywacyjny.
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
  4. Dokumenty potwierdzające wykształcenie (potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  5. Inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje (zaświadczenia o szkoleniach – potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem).
  6. Dokumenty potwierdzające staż pracy (kserokopie świadectw pracy – potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem, zaświadczenie o zatrudnieniu).
  7. Oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  8. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego).
  9. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści:
"Wyrażam na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko pracy przez Burmistrza Krosna Odrzańskiego, ul. Parkowa 1, 66-600 Krosna Odrzańskiego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowychi w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie ochronie danych) (Dz. U. UE. L z 2016 r. Nr 119, s. 1).
Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.
List Motywacyjny, CV, wymagane oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata do zatrudnienia

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-11-04 16:30:00
b. Sposób:
Oferty z wymaganymi dokumentami kandydaci powinni składać w zamkniętych kopertach w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim lub drogą pocztową do dnia 4 listopada 2019 r. do godz. 16.30. O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu do Urzędu Miasta w Krośnie Odrzańskim. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Na kopercie powinien znajdować się napis: „Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Urząd Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich”.
c. Miejsce:
Urząd Miasta w Krośnie Odrzańskim
Biuro Obsługi Interesnata
ul. Parkowa 1
66-600 Krosno Odrzańskie

VII. Informacje dodatkowe:

Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w ramach procedury naboru nie podlegają zwrotowi. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie naboru zakwalifikują się do dalszego etapu, zostaną umieszczone w protokole i będą stanowiły załącznik do protokołu z przeprowadzonego naboru. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowane osoby.
List Motywacyjny, CV, wymagane oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata do zatrudnienia.
 
Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282) oraz Regulaminem postępowania przy naborze pracowników na wolne stanowiska urzędnicze, wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim oraz wolne stanowiska kierowników gminnych jednostek budżetowych oraz samorządowych zakładów budżetowych wprowadzonym Zarządzeniem nr 10/11 Burmistrza Krosna Odrzańskiego z dnia 15 marca 2011 r. Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim. Informacje dodatkowe o naborze można uzyskać w Urzędzie Miasta w Krośnie Odrzańskim pod nr tel. 684109750 lub 684109710.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Krosno Odrzańskie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-10-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Kamila Korman
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-10-23 15:24:12
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-10-23 15:33:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-11-21 13:44:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1660 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony