ˆ

Struktura organizacyjna Urzędu

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Struktura organizacyjna Urzędu

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2012-04-05 14:58:34

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

truktura organizacyjna Urzędu przedstawia się następująco:

1. Wójt (W)
2. Sekretarz (S)
3. Skarbnik (SG)
4. Referat Ekonomiczno-Finansowy (SG)
5. Referat Gospodarki i Rolnictwa (RG)
6. Referat Inwestycji i Obrony Cywilnej (RI)
7. Radca Prawny (RP)
8. Stanowisko do spraw Ewidencji Ludności, Ochrony Zdrowia i Spraw Wojskowych (RO)
9. Stanowisko do spraw Promocji, Kultury, Turystyki i Sportu (PR)
10. Sekretariat (SW)
11. Stanowisko do spraw Obsługi Organów Gminy i Oświaty (OOG)
12. Stanowisko - Strażnik Gminy (ST)
13. Stanowisko - Informatyk (INF)

1. Na czele referatów stoją Kierownicy, za wyjątkiem Referatu Ekonomiczno-Finansowego, którym kieruje Skarbnik.

2. Pracownicy na stanowiskach samodzielnych, pomocniczych i obsługi podlegają bezpośrednio Sekretarzowi Gminy.

Referaty dzielą się na stanowiska pracy.

Podziału referatów i stanowisk oraz ich zmian dokonuje Wójt w drodze zarządzenia.

 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Łagów
Osoba, która wytworzyla informację: Zasilenie Danymi Data wytworzenia informacji: 2012-04-05 14:58:34
Osoba, która odpowiada za treść: Zasilenie Danymi Data wprowadzenia do BIP 2012-04-05 14:58:34
Wprowadził informację do BIP: Zasilenie Danymi Data udostępnienia informacji: 2012-04-05 14:58:42
Osoba, która zmieniła informację: Zasilenie Danymi Data ostatniej zmiany: 2012-04-05 14:59:36
Artykuł był wyświetlony: 9715 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy w Łagowie
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu