ˆ

Akty prawne

Drukuj informacjęAkt prawny: Zarządzenie Nr 0050.22.2019

Szczegóły informacji

Zarządzenie Nr 0050.22.2019

Rodzaj: Zarządzenie

Status: Obowiązujący

Sesja: Nie dotyczy

Kadencja: I

Data wejścia w życie: Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania

Data podjęcia/podpisania: 2019-03-12

Tytuł aktu:

w sprawie: wprowadzenia jednolitych zasad sporządzania Informacji dodatkowej przez jednostki organizacyjne Gminy Nowe Miasteczko

Na podstawie:

Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorzadzie gminnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 994 ze zm.) oraz art 40 ust. 3 pkt 5 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2077 ze zm.), w związku z § 23 rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządsowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1911)

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Nowe Miasteczko
Osoba, która wytworzyla informację: Joanna Świtoń Data wytworzenia informacji: 2019-03-12 00:00:00
Osoba, która odpowiada za treść: Dorota Jatczak Data wprowadzenia do BIP 2019-04-15 14:02:51
Wprowadził informację do BIP: Joanna Świtoń Data udostępnienia informacji: 2019-04-15 14:18:06
Osoba, która zmieniła informację: Joanna Świtoń Data ostatniej zmiany: 2019-04-15 14:18:06
Artykuł był wyświetlony: 2 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Nowym Miasteczku
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu