ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu

Nagłówek strony

Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Siedlisko
  • BIP
  • Godło RP
ˆ

Informacja Publiczna

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków i opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono na raty w kwocie przewyższającej łącznie 500,- zł w roku 2018 oraz wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek nieposiadających osobowości prawnej, którym udzielono pomocy publicznej w 2018 roku.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Siedlisko
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Barbara Maj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-04-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Barbara Maj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-04-17 22:37:20
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-04-17 22:40:32
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-04-17 22:41:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
57 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków i opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono na raty w kwocie przewyższającej łącznie 500,- zł w roku 2017 oraz wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek nieposiadających osobowości prawnej, którym udzielono pomocy publicznej w 2017 roku.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Siedlisko
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Barbara Maj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-05-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Barbara Maj
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-05-04 23:09:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-05-06 23:49:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-05-06 23:49:33
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
363 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wykaz osób prawnych i fizycznych, którym w zakresie podatków udzielono ulg w 2016 roku

Akapit nr 1 - brak tytułu

Wykaz osób prawnych i fizycznych, którym w zakresie podatków udzielono ulg w 2016 roku - zał. Nr 1, oraz Wykaz osób, którym udzielono pomocy publicznej w 2016 roku - zał. nr 2.

Informacja Publiczna

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

Zasady dostępu i korzystania przez obywateli z dokumentów Rady, Komisji

§ 1

  1. Obywatelom udostępnia się następujące rodzaje dokumentów:
    1. protokoły z sesji,
    2. protokoły z posiedzeń komisji Rady, w tym Komisji Rewizyjnej,
    3. rejestr uchwał Rady
    4. rejestr wniosków i opini komisji Rady
    5. rejestr interpelacji i wniosków radnych.
  2. Dokumenty wymienione w ust. 1 podlegają udostępnieniu po ich formalnym przyjęciu - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Statutem.
  3. Dostęp do dokumentów i okorzystania z nich odbywa się na pisemny wniosek osoby zainteresowanej, potwierdzonej poleceniem Wójta Gminy na wniosku o udostępnienie informacji z zakresu administracji publicznej.

§ 2

Dokumenty z zakresu działania Rady i Komisji udostępnia się w Biurze Rady a dokumenty z zakresu działania Wójta udostępnia się w Wydziale Organizacyjnym Urzędu Gminy w dniach pracy Urzędu Gminy, w godzinach przyjmowania interesantów.

§ 3

  1. Z dokumentów wymienionych w § 1 obywatele mogą sporządzać notatki, odpisy i wyciągi, fotografować je lub kopiować.
  2. Realizacja uprawnień określonych w ust. 1 może odbywać się wyłącznie w Urzędzie Gminy i w asyście pracownika Urzędu Gminy.

§ 4

  1. Obywatele mogą żadać uwierzytelnienia sporządzonych przez siebie notatek z dokumentów określonych w § 1, ich fotografii oraz odbitek kserograficznych.
  2. Czynności, o jakich mowa w ust. 1 są wykonywane odpłatnie.

§ 5

Uprawnienia określone w § 1-4 nie znajdują zastosowania:

  1. w przypadku podjęcia przez Radę, Komisję uchwały o wyłączeniu jawności.
  2. do spraw indywidualnych z zakresu administracji publicznej, o ile istawa nie stanowi inaczej, niż art. 73 Kodeksu Postępowania Administracyjnego.

Pliki do pobrania:

 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Siedlisko
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Administrator
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-04-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Administrator
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-04-07 22:34:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Zasilenie Danymi
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-04-07 22:34:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Zasilenie Danymi
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-04-07 22:34:58
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3378 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »