ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: WOR.120.37.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: WOR.120.37.2018

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ds. gospodarki gruntami

Miejsce pracy: Witnica

Wymiar etatu: pełen

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Gospodarki Gruntami, Geodezji i Rolnictwa

Data udostępnienia: 2018-08-13

Ogłoszono dnia: 2018-08-13 przez Agnieszka Szuciak

Termin składania dokumentów: 2018-08-24 14:30:00

Nr ogłoszenia: WOR.120.37.2018

Zlecający: Gmina Witnica

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe, preferowane gospodarka nieruchomościami, administracja, ochrona środowiska
  2. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie,
b. Wymagania dodatkowe:
Znajomość ustaw o: gospodarce nieruchomościami, gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa, kształtowaniu ustroju rolnego, przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, rodzinnych ogrodach działkowych, lasach oraz Kodeksu cywilnego, kodeksu postępowania administracyjnego,
2. umiejętność biegłej obsługi komputera i urządzeń biurowych,
3. znajomość programów komputerowych z zakresu arkusza kalkulacyjnego, programów księgowych – VIP, NDZ PLUS,
4. samodzielność w podejmowaniu decyzji,
5. umiejętność pracy w zespole,
6. odpowiedzialność, asertywność, kreatywność, zdyscyplinowanie,
7. sprawność w organizowaniu swojego stanowiska pracy,
8. zdolność do eliminowania sytuacji konfliktowych,
9. utożsamianie się z pracodawcą i dążenie do podnoszenia poziomu świadczonej pracy,
10. łatwość nawiązywania kontaktu, dobry kontakt z interesantem,
11. Minimum roczny staż pracy w administracji, w szczególności na stanowisku związanym
z gospodarką gruntami

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw związanych z oddawaniem w dzierżawę, najem i użyczenie nieruchomości z zasobu gminy,
  2. Przygotowywanie projektów uchwał Rady i zarządzeń Burmistrza w sprawach dzierżawy, najmu i użyczenia nieruchomości,
  3. Sprawdzanie stanu prawnego i faktycznego nieruchomości;
  4. Inicjowanie działań w zakresie zagospodarowania nieruchomości gminnych;
  5. Organizowanie przetargów oraz rokowań w sprawie dzierżawy, najmu, użyczenia;
  6. Prowadzenie spraw związanych z bezumownym korzystaniem z nieruchomości Gminy Witnica,
  7. Rozpatrywanie wniosków o umorzenie, rozkładanie na raty i odraczanie płatności należności z tytułu dzierżawy i najmu;
  8.  Nadzór i kontrolę nad właściwym wykonaniem zawartych umów dzierżawy, najmu
    i użyczenia nieruchomości
  9. Dokonywanie okresowej analizy rynku w zakresie stawek czynszu dzierżawnego i najmu;
  10. Ewidencjonowanie dochodów z tytułu dzierżaw, najmów i przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności Wydziału w Rejestrze Zaangażowania Środków Budżetowych JST,
  11. Miesięczne uzgadnianie wpływów z tytułu dzierżaw, najmów i przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności z pracownikiem Wydziału Finansów
    i Budżetu,
  12. Prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z  przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
  13. Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zaświadczeń o prowadzeniu gospodarstw rolnych oraz opłacaniu składek na FER.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko mieści się w budynku Urzędu Miasta i Gminy Witnica przy ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6, parter. W budynku brak jest windy osobowej.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys,
  3. kserokopie świadectw pracy,
  4. kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i uprawnienia,
  5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
  6. kwestionariusz osobowy,
  7. Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu  za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (wyłoniony kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia  z Krajowego Rejestru Karnego),
  8. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
  9. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku.
  10. Ewentualne referencje z poprzednich miejsc prac.
  11. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2018 poz. 1260) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 
Dokumenty aplikacyjne - list motywacyjny i życiorys, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018. poz. 1000) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2018 poz. 1260).”

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-08-24 14:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie  Urzędu   lub pocztą na adres: Urząd Miasta i Gminy Witnica,  66-460 Witnica, ul. Plac Andrzeja Zabłockiego 6, z dopiskiem: „Nabór na stanowisko ds. gospodarki gruntami”,
w terminie do dnia 24.08.2018 r., do godz. 1430.  Decyduje data wpływu do sekretariatu Urzędu Miasta i Gminy Witnica. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Witnica www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugwitnica i na tablicy informacyjnej w holu Urzędu. Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej.
Informacji na temat konkursu udziela Sekretarz Miasta i Gminy Urszula Sawicka (tel. 095 721 64 40).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Witnica
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Agnieszka Szuciak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-08-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Szuciak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-08-13 20:08:34
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-08-13 20:11:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-10-17 12:22:11
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
848 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony