ˆ

Informacje ogólne

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Informacje ogólne

Data wprowadzenia informacji do BIP: 2012-04-18 09:49:24

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

 
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Urzędu Gminy Zwierzyn


            Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) w Urzędzie Gminy Zwierzyn  uruchomiona została elektroniczna skrzynka podawcza.
 
U W A G A:
W celu złożenia wniosku do Urzędu Gminy Zwierzyn w formie elektronicznej  konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.
 
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu Gminy Zwierzyn:
  1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
  2. Dostarczenie dokumentów do sekretariatu Urzędu Gminy Zwierzyn pok. Nr 11 (ul. Wojska Polskiego 8 w Zwierzynie) w godzinach: poniedziałek  7:30 – 17:00, wtorek – czwartek 7:30-15:30, piątek 7:30-14:00 na następujących nośnikach danych:
    • Dyskietka 1,44 MB
    • Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
    • Płyta CD-RW
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
 
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu Gminy Zwierzyn:
  1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes
  2. Akceptowalne formaty załączników to:
    • DOC, RTF
    • XLS
    • CSV
    • TXT
    • GIF, TIF, BMP, JPG
    • PDF
    • ZIP
  3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB. 
  4. dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Urzędowe poświadczenie odbioru:

            Dokument elektroniczny podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym dostarczony Urzędowi Gminy Zwierzyn zostanie poświadczony kwalifikowanym podpisem cyfrowym drogą elektroniczną na adres nadawcy. Poświadczenie zawierać będzie pełną nazwę Urzędu, datę i czas doręczenia dokumentu oraz datę i czas wytworzenia urzędowego poświadczenia odbioru.
Urzędowe poświadczenie odbioru - na żądanie interesanta - może zostać także zapisane na dyskietce 1,44 MB,  dysku CD-RW lub urządzeniu typu Pen Drive. Poświadczenie to można uzyskać w godzinach pracy Urzędu w pokoju nr 11 – I piętro (Urząd Gminy Zwierzyn ul. Wojska Polskiego 8, 66-542 Zwierzyn).
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Zwierzyn
Osoba, która wytworzyla informację: Administrator Data wytworzenia informacji: 2012-04-18 09:49:24
Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Mandzij Data wprowadzenia do BIP 2012-04-18 09:49:24
Wprowadził informację do BIP: Zasilenie Danymi Data udostępnienia informacji: 2012-04-18 09:50:05
Osoba, która zmieniła informację: Zasilenie Danymi Data ostatniej zmiany: 2012-04-18 09:50:04
Artykuł był wyświetlony: 2082 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Zwierzyn
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu