ˆ

Sposoby załatwiania spraw

Drukuj informację

Szczegóły informacji

Zgon - sporządzenie aktu zgonu

Data wprowadzenia informcji do BIP: 2012-04-18 12:51:26 Informacja ogłoszona dnia 2012-04-18 12:51:34 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

 
ZGON – SPORZĄDZENIE AKTU ZGONU
 
PODSTAWA PRAWNA
Art. 64 - 67 ustawy z 29 września 1986 r. Prawo o aktach stanu cywilnego ( Dz. U. z 1986 r. nr 36, poz. 180 z późniejszymi zmianami)
Zgon należy zgłosić w ciągu 3 dni od dnia śmierci w USC miejsca tego zdarzenia. Jeżeli zgon nastąpił wskutek choroby zakaźnej zgłoszenie powinno nastąpić w ciągu 24 godzin od zgonu.
 
WYMAGANE DOKUMENTY
a) karta zgonu wydana przez służbę zdrowia
b) dowód osobisty osoby zmarłej,  w razie braku odpis aktu urodzenia,
c) książeczka wojskowa osoby zmarłej

Ponadto przy sporządzaniu aktu zgonu przydatne są następujące dokumenty:
d) dowód osobisty małżonka osoby zmarłej
e) dowód osobisty osoby zgłaszającej zgon
f) odpis aktu  małżeństwa osoby zmarłej

TERMIN ZAŁATWIENIA
Niezwłocznie.
 
MIEJSCE ZAŁATWIENIA
Urząd Gminy - Urząd Stanu Cywilnego, ul. Wojska Polskiego 8, 66-542 Zwierzyn, pok. 14, I piętro
tel. 7617580 w. 41
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację: Gmina Zwierzyn
Osoba, która wytworzyla informację: Administrator Data wytworzenia informacji: 2012-04-18 12:51:26
Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Mandzij Data wprowadzenia do BIP 2012-04-18 12:51:26
Wprowadził informację do BIP: Zasilenie Danymi Data udostępnienia informacji: 2012-04-18 12:51:34
Osoba, która zmieniła informację: Zasilenie Danymi Data ostatniej zmiany: 2012-04-18 12:51:34
Artykuł był wyświetlony: 557 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony
ˆ

Nagłówek strony

  • BIP
  • Godło RP
herb

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Zwierzyn
ˆ

Ustawienia dostępności

Zmiana wielkości treści w serwisie
Zmiana kontrastu serwisu