ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wyrejestrowanie pojazdu.Drukuj informacjęSprawa: Wyrejestrowanie pojazdu.

Szczegóły informacji

Wyrejestrowanie pojazdu.

Wydział: KOMUNIKACJA - REJESTRACJA POJAZDÓW

Ogłoszono dnia: 2014-12-03 12:31:45

Termin załatwienia

Niezwłocznie.

Miejsce załatwienia

  1. Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp., ul. Myśliborska 34, nr tel. (95) 7355-723, I piętro hala obsługi rejestracji pojazdów lub
  2. punkt kancelaryjny Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. ul. Myśliborska 34, parter lub kancelaria Urzędu Miasta ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp. (tylko składanie wniosków)

Telefon kontaktowy

95 7355 723; 95 7355 724

Adres e-mail

wkm@um.gorzow.pl

Sposób załatwienia

  1. Decyzja administracyjna

Miejsce odbioru

Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp., ul.Myśliborska 34, 66-400 Gorzów Wlkp.

Wymagane Dokumenty

  1. Wniosek o wyrejestrowanie pojazdu. – pobierz druk
  2. Dokument potwierdzający wyrejestrowanie pojazdu:
    1. w przypadku przekazania pojazdu lub niekompletnego pojazdu do przedsiębiorcy prowadzącego stację demontażu lub przedsiębiorcy prowadzącego punkt zbierania pojazdów:
      • dowód własności pojazdu – jeżeli właścicielem pojazdu jest osoba (firma) inna niż wymieniona na dowodzie rejestracyjnym
      • zaświadczenie o demontażu pojazdu (zaświadczenie o przyjęciu niekompletnego pojazdu), o którym mowa w ustawie o recyklingu pojazdów, lub równoważny dokument wydany w innym państwie,
    2. w przypadku jego kradzieży:
      • oświadczenie składane pod odpowiedzialnością karną – pobierz druk
    3. w przypadku wywozu pojazdu z kraju, jeżeli pojazd został zarejestrowany za granicą lub zbyty za granicę:
      • dokument potwierdzający zbycie pojazdu za granicę i oświadczenie o zbyciu pojazdu za granicę lub kopię dokumentu potwierdzającego zarejestrowanie pojazdu za granicą,
    4. w przypadku zniszczenia (kasacji) pojazdu za granicą:
      • dokument potwierdzający zniszczenie (kasację) pojazdu za granicą.
    5. w przypadku udokumentowanej i zupełnej utraty posiadania pojazdu bez zmiany w zakresie prawa własności:
      • dokument potwierdzający trwałą i zupełną utratę posiadania pojazdu,
      • wniesienie przez właściciela pojazdu opłaty na rzecz gminy na realizację zadań związanych z utrzymaniem czystości i porządku w gminach,
    6. w przypadku wycofania pojazdu z obrotu:
      • dokument potwierdzający wycofanie pojazdu z obrotu albo dokument potwierdzający odkupienie pojazdu wycofanego z obrotu albo kopię decyzji administracyjnej potwierdzającą wycofanie pojazdu z obrotu, poświadczoną przez organ ją wydający
  3. Dotychczasowy dowód rejestracyjny
  4. Tablice rejestracyjne.
  5. Oświadczenie (np. w przypadku utraty dowodu rejestracyjnego lub tablic rejestracyjnych) – pobierz druk
  6. Dokumenty firmy, jeżeli właścicielem pojazdu jest firma.
  7. Do wglądu: dokument/y tożsamości właściciela / współwłaściciela.

Czas realizacji

Niezwłocznie.

Opłaty

  1. Opłata skarbowa za wydanie decyzji o wyrejestrowaniu pojazdu – 10,00zł pobierz druk opłaty
  2. Pełnomocnictwo – w przypadku załatwiania sprawy przez osobę upoważnioną
Opłata za pełnomocnictwo: 17,00zł – pobierz druk opłaty

Tryb odwoławczy

Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Gorzowie Wlkp. za pośrednictwem organu, który wydał decyzję, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

Uwagi

  1. Dokumenty sporządzone w języku obcym dołącza się do wniosku wraz z ich tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego lub właściwego konsula.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gorzów
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Konrad Konik
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-12-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Agnieszka Troszczyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-12-02 12:22:33
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Konrad Konik
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-12-03 12:31:45
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Konrad Konik
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-07-21 10:34:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
28001 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony