Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 97/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 97/2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: stanowisko ds. profilaktyki uzależnień
Miejsce pracy: Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
Wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy
Ilość etatów: 1 etat
Wydział: Wydział Spraw Społecznych
Data udostępnienia: 2017-11-20
Ogłoszono dnia: 2017-11-20 przez Lidia Matys
Termin składania dokumentów: 2017-12-05 00:00:00
Nr ogłoszenia: 97/2017
Id ogłoszenia: WOR.I.2110.97.2017.LM
Zlecający: Prezydent Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Niezbędne kwalifikacje kandydata
• posiadanie obywatelstwa polskiego;
• posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe;
• wykształcenie wyższe;
• minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe preferowane w administracji;
• przeszkolenie z zakresu profilaktyki uzależnień;
• samodzielność w zakresie realizowania zadań wynikających z opisu stanowiska;
• znajomość ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi;
• znajomość ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii;
• znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
• znajomość ustawy o zamówieniach publicznych;
• znajomość problematyki społecznej;
• umiejętności analityczne;
• bardzo dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych I informatycznych, w tym programów Microsoft Office (m.in.Excel)
• doskonałe zdolności interpersonalne;
• umiejętność zarządzania czasem i priorytetyzacji zadań
• posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe;
• wykształcenie wyższe;
• minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe preferowane w administracji;
• przeszkolenie z zakresu profilaktyki uzależnień;
• samodzielność w zakresie realizowania zadań wynikających z opisu stanowiska;
• znajomość ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi;
• znajomość ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii;
• znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
• znajomość ustawy o zamówieniach publicznych;
• znajomość problematyki społecznej;
• umiejętności analityczne;
• bardzo dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych I informatycznych, w tym programów Microsoft Office (m.in.Excel)
• doskonałe zdolności interpersonalne;
• umiejętność zarządzania czasem i priorytetyzacji zadań
b. Wymagania dodatkowe:
Kwalifikacje dodatkowe kandydata:
• znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,
• wiedza w zakresie zasad funkcjonowania administracji samorządowej;
• wiedza w zakresie zasad funkcjonowania administracji samorządowej;
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu działania, obowiązków i uprawnień należy w szczególności:
• opracowywanie programu oraz projektu uchwały miejskiego programu przeciwdziałania uzależnieniom;
• koordynacja realizacji ww. programu oraz sporządzenie sprawozdania z jego realizacji;
• organizowanie otwartych konkursów ofert na realizację zadań publicznych z zakresu przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym;
• koordynowanie prac Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;
• wspieranie działań na rzecz integracji i reintegracji zawodowej i społecznej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym
• współpraca z organizacjami pozarządowymi, instytucjami oraz wydziałami Urzędu Miasta w zakresie realizacji miejskiego programu przeciwdziałania uzależnieniom;
• prowadzenie procedur zlecania zadań publicznych w oparciu o art. 19A ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tryb uproszczony);
• inicjowanie działań związanych z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów alkoholowych (np. akcje profilaktyczno - edukacyjne, kampanie, happeningi);
• współpraca ze szkołami, świetlicami w zakresie realizacji działań profilaktycznych, kierowanych do dzieci i młodzieży.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Informacja o warunkach pracy:
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko mieści się w budynku Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. przy ul. Teatralna 26 I piętro. W budynku jest winda osobowa.
Forma nawiązania stosunku pracy: umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Pierwsza umowa, zgodnie z przepisami ustawy o pracownikach samorządowych zawierana jest na okres do sześciu miesięcy.
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko mieści się w budynku Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. przy ul. Teatralna 26 I piętro. W budynku jest winda osobowa.
Forma nawiązania stosunku pracy: umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Pierwsza umowa, zgodnie z przepisami ustawy o pracownikach samorządowych zawierana jest na okres do sześciu miesięcy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
pow. 6%
V. Wymagane dokumenty:
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie listu motywacyjnego oraz życiorysu (CV) z następującymi dokumentami:
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
• kopia dyplomu wyższej uczelni,
• kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
• kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe),
• oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy)
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
• kopia dyplomu wyższej uczelni,
• kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
• kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe),
• oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy)
W przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata:
„wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902)”.
„wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902)”.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-12-05 00:00:00
b. Sposób:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór na stanowisko ds. profilaktyki uzależnień” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 05 grudnia 2017 r. (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
c. Miejsce:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór na stanowisko ds. profilaktyki uzależnień” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 05 grudnia 2017 r. (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje które wpłyną do Urzędu Miasta niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w Budynku Urzędu Miasta ul. Sikorskiego 3-4 (parter) oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow).
Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej odpowiedzi.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gorzów |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Lidia Matys |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-11-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wiesław Sawicki |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-11-20 14:49:10 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-11-20 14:49:19 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-01-05 10:14:04 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2505 raz(y) |