ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 97/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 97/2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: stanowisko ds. profilaktyki uzależnień

Miejsce pracy: Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego

Wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy

Ilość etatów: 1 etat

Wydział: Wydział Spraw Społecznych

Data udostępnienia: 2017-11-20

Ogłoszono dnia: 2017-11-20 przez Lidia Matys

Termin składania dokumentów: 2017-12-05 00:00:00

Nr ogłoszenia: 97/2017

Id ogłoszenia: WOR.I.2110.97.2017.LM

Zlecający: Prezydent Miasta Gorzowa Wielkopolskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
 
Niezbędne kwalifikacje kandydata
• posiadanie obywatelstwa polskiego;
• posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe;
• wykształcenie wyższe;
• minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe preferowane w administracji;
• przeszkolenie z zakresu profilaktyki uzależnień;
• samodzielność w zakresie realizowania zadań wynikających z opisu stanowiska;
• znajomość ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi;
• znajomość ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii;
• znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie;
• znajomość ustawy o zamówieniach publicznych;
• znajomość problematyki społecznej;
• umiejętności analityczne;
• bardzo dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych I informatycznych, w tym programów Microsoft Office (m.in.Excel)
• doskonałe zdolności interpersonalne;
• umiejętność zarządzania czasem i priorytetyzacji zadań
 
b. Wymagania dodatkowe:
 
Kwalifikacje dodatkowe kandydata:
• znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,
• wiedza w zakresie zasad funkcjonowania administracji samorządowej;
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:


Do zakresu działania, obowiązków i uprawnień  należy w szczególności: 
• opracowywanie programu oraz projektu uchwały miejskiego programu przeciwdziałania uzależnieniom;
• koordynacja realizacji ww. programu oraz sporządzenie sprawozdania z jego realizacji;
• organizowanie otwartych konkursów ofert na realizację zadań publicznych z zakresu przeciwdziałania uzależnieniom i patologiom społecznym;
• koordynowanie prac Miejskiej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych;
• wspieranie działań na rzecz integracji i reintegracji zawodowej i społecznej osób zagrożonych wykluczeniem społecznym
• współpraca z organizacjami pozarządowymi, instytucjami oraz wydziałami Urzędu Miasta w zakresie realizacji miejskiego programu przeciwdziałania uzależnieniom;
• prowadzenie procedur zlecania zadań publicznych w oparciu o art. 19A ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tryb uproszczony);
• inicjowanie działań związanych z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów alkoholowych (np. akcje profilaktyczno - edukacyjne, kampanie, happeningi);
• współpraca ze szkołami, świetlicami w zakresie realizacji działań profilaktycznych, kierowanych do dzieci i młodzieży.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Informacja o warunkach pracy:
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko mieści się w budynku Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. przy ul. Teatralna 26 I piętro. W budynku jest winda osobowa.
Forma nawiązania stosunku pracy: umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. Pierwsza umowa, zgodnie z przepisami ustawy o pracownikach samorządowych zawierana jest na okres do sześciu miesięcy.
 
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

pow. 6%

V. Wymagane dokumenty:

 
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie listu motywacyjnego oraz życiorysu (CV) z następującymi dokumentami:
 
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie  (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego),
• kopia dyplomu wyższej uczelni,
• kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
• kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe),
• oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy)
W przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata:
„wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922)  oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902)”.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-12-05 00:00:00
b. Sposób:
 
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór na stanowisko ds. profilaktyki uzależnień” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 05 grudnia 2017 r. (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
 
c. Miejsce:
 
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór na stanowisko ds. profilaktyki uzależnień” należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 05 grudnia 2017 r. (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
 

VII. Informacje dodatkowe:

 
Aplikacje które wpłyną do Urzędu Miasta niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w Budynku Urzędu Miasta ul. Sikorskiego 3-4 (parter) oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow).
Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej odpowiedzi.
 
 
 
 
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Miasto Gorzów
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Lidia Matys
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-11-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wiesław Sawicki
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-11-20 14:49:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-11-20 14:49:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2018-01-05 10:14:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2505 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony