Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 95/2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: 95/2016Szczegóły informacji
Ogłoszenie: stanowisko ds. realizacji inwestycji
Miejsce pracy: Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
Wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy
Ilość etatów: 1 etat
Wydział: Wydział Inwestycji i Remontów Dróg
Data udostępnienia: 2016-12-06
Ogłoszono dnia: 2016-12-06 przez Lidia Matys
Termin składania dokumentów: 2016-12-19 15:15:00
Nr ogłoszenia: 95/2016
Id ogłoszenia: WOR.I.2110.95.2016.LM
Zlecający: Prezydent Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Niezbędne kwalifikacje kandydata:
• posiadanie obywatelstwa polskiego;
• posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe;
• wykształcenie wyższe techniczne, preferowane wykształcenie wyższe budowlane
• znajomość przepisów następujących ustaw:
- ustawa o drogach publicznych,
- Prawo budowlane,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o finansach publicznych,
• znajomość obsługi urządzeń biurowych i informatycznych,
• umiejętności z zakresu komunikacji społecznej;
• umiejętność działania pod presją czasu,
• wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz zdolność zapobiegania konfliktom;
• wysoka odporność na stres;
• dyspozycyjność;
• obowiązkowość, rzetelność, systematyczność, punktualność.
• posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe;
• wykształcenie wyższe techniczne, preferowane wykształcenie wyższe budowlane
• znajomość przepisów następujących ustaw:
- ustawa o drogach publicznych,
- Prawo budowlane,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o finansach publicznych,
• znajomość obsługi urządzeń biurowych i informatycznych,
• umiejętności z zakresu komunikacji społecznej;
• umiejętność działania pod presją czasu,
• wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz zdolność zapobiegania konfliktom;
• wysoka odporność na stres;
• dyspozycyjność;
• obowiązkowość, rzetelność, systematyczność, punktualność.
b. Wymagania dodatkowe:
Kwalifikacje dodatkowe kandydata:
• znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,
znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
• znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
• znajomość ustawy Prawo budowlane,
• znajomość ustawy Prawo Ochrony Środowiska,
• umiejętność redagowania pism urzędowych i umów cywilnoprawnych,
• mile widziane posiadanie uprawnień
• mile widziana praca w jednostkach samorządowych przy realizacji inwestycji lub remontów
• znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,
znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
• znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
• znajomość ustawy Prawo budowlane,
• znajomość ustawy Prawo Ochrony Środowiska,
• umiejętność redagowania pism urzędowych i umów cywilnoprawnych,
• mile widziane posiadanie uprawnień
• mile widziana praca w jednostkach samorządowych przy realizacji inwestycji lub remontów
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu działania, obowiązków i uprawnień na stanowisku należy w szczególności:
1) prowadzenie przydzielonych zadań inwestycyjnych w zakresie przygotowania i rozliczenia finansowego,
2) nadzorowanie realizacji inwestycji oraz koordynacja działania wykonawców z Nadzorem Inwestorskim, Projektantem oraz innymi podmiotami uczestniczącymi w procesie budowlanym,
3) ustalanie i pozyskiwanie podstawowych założeń i warunków technicznych do projektowania,
4) wykonywanie czynności związanych ze zlecaniem i zawieraniem umów w zakresie przydzielonych do prowadzenia zadań inwestycyjnych,
5) opracowywanie materiałów niezbędnych do przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty, dostawy i usługi, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz udział w procedurze udzielania zamówień publicznych,
6) organizacja prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych o wartości poniżej progu 30 000 Euro w stosunku do których Wydział Inwestycji jest jednostką realizującą,
7) analizowanie niezbędnych dokumentów techniczno-rozliczeniowych i sprawdzanie ich zgodności z warunkami podpisanych umów,
8) współudział w przygotowaniu wniosków do instytucji i organizacji zewnętrznych o dofinansowanie, kredytowanie inwestycji miejskich,
9) obsługa projektów realizowanych w ramach zadań Wydziału współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych,
10) opracowywanie kosztorysów na roboty inwestycyjne oraz weryfikacja kosztorysów przedkładanych przez wykonawców robót.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Informacja o warunkach pracy:
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko mieści się w budynku Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. przy ul. Myśliborska 34, II i III piętro. W budynku jest winda osobowa. Praca wymaga przemieszczania się w terenie obejmującym obszar miasta Gorzowa Wlkp.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
pow. 6%
V. Wymagane dokumenty:
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie listu motywacyjnego oraz życiorysu (CV) z następującymi dokumentami:
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
• oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
• kopia dyplomu ukończenia wyższej uczelni;
• kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu);
• kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe);
• oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy).
• oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
• kopia dyplomu ukończenia wyższej uczelni;
• kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu);
• kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe);
• oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy).
W przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata:
„wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902)”.
„wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902)”.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-12-19 15:15:00
b. Sposób:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór na stanowisko do spraw realizacji inwestycji” składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 19 grudnia 2016 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 19 grudnia 2016 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
c. Miejsce:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór na stanowisko do spraw realizacji inwestycji” składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 19 grudnia 2016 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 19 grudnia 2016 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje które wpłyną do Urzędu Miasta niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w Budynku Urzędu Miasta ul. Sikorskiego 3-4 (parter) oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow).
Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej odpowiedzi.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gorzów |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Lidia Matys |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-12-06 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wiesław Sawicki |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-12-09 23:38:50 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-12-09 23:44:30 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-01-05 14:20:33 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1491 raz(y) |