Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: stanowisko ds. projektów strategicznych
Miejsce pracy: Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
Wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy
Ilość etatów: 1 etat
Wydział: Wydział Strategii Miasta
Data udostępnienia: 2018-01-09
Ogłoszono dnia: 2018-01-09 przez Lidia Matys
Termin składania dokumentów: 2018-01-25 17:00:00
Nr ogłoszenia: 2/2017
Id ogłoszenia: WOR.I.2110.2.2017.LM
Zlecający: Prezydent Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Niezbędne kwalifikacje kandydata:
• posiadanie obywatelstwa polskiego;
• posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe;
• nieposzlakowana opinia;
• wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne;
• minimum 6 miesięczne doświadczenie zawodowe w aplikowaniu i rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej;
• znajomość zagadnień dotyczących pozyskiwania zewnętrznego dofinansowania zadań gminy w zakresie projektów finansowanych ze środków europejskich i krajowych;
• znajomość dokumentów strategicznych szczebla lokalnego, regionalnego i krajowego;
• znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego;
• umiejętność działania pod presją czasu;
• wysoka odporność na stres;
• pozytywne podejście do interesanta i tworzenie przyjaznej atmosfery;
• komunikatywność;
• wysoka kultura osobista, zdolność zapobiegania konfliktom;
• umiejętności analityczne;
• obowiązkowość, dokładność, zdolność pracy w zespole;
• biegła znajomość obsługi urządzeń informatycznych i biurowych;
• rzetelność, systematyczność, punktualność.
• posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe;
• nieposzlakowana opinia;
• wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne;
• minimum 6 miesięczne doświadczenie zawodowe w aplikowaniu i rozliczaniu projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej;
• znajomość zagadnień dotyczących pozyskiwania zewnętrznego dofinansowania zadań gminy w zakresie projektów finansowanych ze środków europejskich i krajowych;
• znajomość dokumentów strategicznych szczebla lokalnego, regionalnego i krajowego;
• znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego;
• umiejętność działania pod presją czasu;
• wysoka odporność na stres;
• pozytywne podejście do interesanta i tworzenie przyjaznej atmosfery;
• komunikatywność;
• wysoka kultura osobista, zdolność zapobiegania konfliktom;
• umiejętności analityczne;
• obowiązkowość, dokładność, zdolność pracy w zespole;
• biegła znajomość obsługi urządzeń informatycznych i biurowych;
• rzetelność, systematyczność, punktualność.
b. Wymagania dodatkowe:
Kwalifikacje dodatkowe kandydata:
• samodzielność w zakresie realizowania zadań wynikających z opisu stanowiska;
• wiedza w zakresie zasad funkcjonowania administracji samorządowej;
• znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym;
• doświadczenie w zarządzaniu projektami dofinansowanymi z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej w jednostkach samorządu terytorialnego;
• znajomość języka angielskiego lub niemieckiego;
• znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
• samodzielność w zakresie realizowania zadań wynikających z opisu stanowiska;
• wiedza w zakresie zasad funkcjonowania administracji samorządowej;
• znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym;
• doświadczenie w zarządzaniu projektami dofinansowanymi z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej w jednostkach samorządu terytorialnego;
• znajomość języka angielskiego lub niemieckiego;
• znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu działania, obowiązków i uprawnień na stanowisku należy w szczególności:
1) pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o zewnętrznych źródłach wsparcia rozwoju lokalnego, w szczególności o funduszach pomocowych UE, zagranicznych i związanych z budżetem państwa;
2) współpracowanie z instytucjami zarządzającymi dotacjami, w tym organami administracji państwowej;
3) prowadzenie czynności oraz doradztwo w zakresie przygotowywania wniosków o dofinansowanie i innych dokumentów związanych z zarządzaniem projektami wynikającymi z Wieloletniego Planu Inwestycyjnego, w tym prowadzenie systemu monitoringu i kontroli sprawozdawczości czynności związanych z realizacją przedsięwzięć dofinansowanych ze środków zewnętrznych;
4) opracowywanie wewnętrznych procedur dotyczących zarządzania projektami we współpracy z wydziałami zaangażowanymi w ich realizację;
5) informowanie o funduszach pomocowych;
6) prowadzenie współpracy z powołanymi przez Prezydenta Miasta zespołami opiniująco-doradczymi i pełnomocnikami.
2) współpracowanie z instytucjami zarządzającymi dotacjami, w tym organami administracji państwowej;
3) prowadzenie czynności oraz doradztwo w zakresie przygotowywania wniosków o dofinansowanie i innych dokumentów związanych z zarządzaniem projektami wynikającymi z Wieloletniego Planu Inwestycyjnego, w tym prowadzenie systemu monitoringu i kontroli sprawozdawczości czynności związanych z realizacją przedsięwzięć dofinansowanych ze środków zewnętrznych;
4) opracowywanie wewnętrznych procedur dotyczących zarządzania projektami we współpracy z wydziałami zaangażowanymi w ich realizację;
5) informowanie o funduszach pomocowych;
6) prowadzenie współpracy z powołanymi przez Prezydenta Miasta zespołami opiniująco-doradczymi i pełnomocnikami.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Informacja o warunkach pracy:
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko mieści się w budynku Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. przy ul. Myśliborska 34, III piętro. W budynku jest winda osobowa. Forma nawiązania stosunku pracy: umowa o pracę. Pierwsza umowa, zgodnie z przepisami ustawy o pracownikach samorządowych zawierana jest na okres do sześciu miesięcy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
pow. 6%
V. Wymagane dokumenty:
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie listu motywacyjnego oraz życiorysu (CV) z następującymi dokumentami:
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
• oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
• kopia dyplomu ukończenia wyższej uczelni;
• kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu);
• kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe);
• oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy).
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
• oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
• kopia dyplomu ukończenia wyższej uczelni;
• kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu);
• kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe);
• oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy).
W przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata:
„wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.)”.
„wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2135) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.)”.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-01-25 17:00:00
b. Sposób:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór na stanowisko do spraw projektów strategicznych” składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 25 stycznia 2018 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 25 stycznia 2018 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
c. Miejsce:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór na stanowisko do spraw projektów strategicznych” składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 25 stycznia 2018 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 25 stycznia 2018 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje które wpłyną do Urzędu Miasta niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w Budynku Urzędu Miasta ul. Sikorskiego 3-4 (parter) oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow).
Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej odpowiedzi.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gorzów |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Lidia Matys |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-01-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wiesław Sawicki |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-01-09 15:36:32 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-01-09 15:41:26 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-02-08 08:26:55 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1673 raz(y) |