Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 18/2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 18/2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: stanowisko ds. utrzymania infrastruktury komunalnej
Miejsce pracy: Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
Wymiar etatu: pełny wymiar czasu pracy
Ilość etatów: 1 etat
Wydział: Wydział Gospodarki Komunalnej i Transportu Publicznego
Data udostępnienia: 2018-02-27
Ogłoszono dnia: 2018-02-27 przez Lidia Matys
Termin składania dokumentów: 2018-03-09 15:30:00
Nr ogłoszenia: 18/2018
Id ogłoszenia: WOR.I.2110.18.2018.LM
Zlecający: Prezydent Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Niezbędne kwalifikacje kandydata:
• posiadanie obywatelstwa polskiego;
• posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe;
• nieposzlakowana opinia;
• wykształcenie średnie ogólnobudowlane lub drogowe bądź ukończone studia wyższe (preferowane na kierunku budownictwo ogólne lub drogowe),
• znajomość przepisów następujących ustaw:
- Prawo budowlane,
- ustawa Prawo zamówień publicznych
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa o samorządzie gminnym,
- znajomość obsługi urządzeń biurowych i informatycznych,
• umiejętności z zakresu komunikacji społecznej;
• umiejętność działania pod presją czasu,
• wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz zdolność zapobiegania konfliktom,
• dyspozycyjność;
• obowiązkowość, rzetelność, systematyczność, punktualność.
• posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
• niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślnie przestępstwo skarbowe;
• nieposzlakowana opinia;
• wykształcenie średnie ogólnobudowlane lub drogowe bądź ukończone studia wyższe (preferowane na kierunku budownictwo ogólne lub drogowe),
• znajomość przepisów następujących ustaw:
- Prawo budowlane,
- ustawa Prawo zamówień publicznych
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawa o samorządzie gminnym,
- znajomość obsługi urządzeń biurowych i informatycznych,
• umiejętności z zakresu komunikacji społecznej;
• umiejętność działania pod presją czasu,
• wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz zdolność zapobiegania konfliktom,
• dyspozycyjność;
• obowiązkowość, rzetelność, systematyczność, punktualność.
b. Wymagania dodatkowe:
Kwalifikacje dodatkowe kandydata:
• samodzielność w zakresie realizowania zadań wynikających z opisu stanowiska;
• wiedza w zakresie zasad funkcjonowania administracji samorządowej.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Do zakresu działania, obowiązków i uprawnień na stanowisku należy w szczególności:
1) prowadzenie spraw w zakresie utrzymania infrastruktury komunalnej:
a) fontann miejskich
b) szaletów miejskich,
c) pomników i miejsc pamięci,
d) elementów małej architektury, m.in. schody terenowe, mury oporowe, ławki, place zabaw,
e) nawierzchni utwardzonych i nieutwardzonych na terenie parków i skwerów;
2) prowadzenie spraw w zakresie dekoracji miasta z okazji świąt państwowych i lokalnych;
3) prowadzenie spraw w zakresie studni publicznych oraz zdrojów ulicznych;
4) prowadzenie spraw w zakresie utrzymania zbiornika przeciwpożarowego w ul. Skłodowskiej-Curie;
5) prowadzenie spraw w zakresie utrzymania separatorów na sieci kanalizacji deszczowej;
6) prowadzenie spraw w zakresie utrzymania przepompowni melioracyjnej dzielnicy Zawarcie;
7) prowadzenie spraw w zakresie ochrony przeciwpowodziowej – utrzymania urządzeń melioracji wodnych podstawowych będących własnością Miasta;
8) planowanie i organizowanie prac utrzymaniowych, remontowych i inwestycyjnych,
9) kontrola zleconych prac utrzymaniowych, remontowych i inwestycyjnych;
10) przygotowywanie zgodnie z ustawą - Prawo zamówień publicznych, materiałów przetargowych w zakresie prowadzonych spraw,
11) planowanie i organizowanie prac utrzymaniowych,
12) kontrola zleconych prac utrzymaniowych
13) przygotowywanie zgodnie z ustawą - Prawo zamówień publicznych, materiałów przetargowych w zakresie prowadzonych spraw,
14) wykonywanie czynności związanych ze zlecaniem, zawieraniem umów, nadzorowaniem i dokonywaniem odbioru robót.
a) fontann miejskich
b) szaletów miejskich,
c) pomników i miejsc pamięci,
d) elementów małej architektury, m.in. schody terenowe, mury oporowe, ławki, place zabaw,
e) nawierzchni utwardzonych i nieutwardzonych na terenie parków i skwerów;
2) prowadzenie spraw w zakresie dekoracji miasta z okazji świąt państwowych i lokalnych;
3) prowadzenie spraw w zakresie studni publicznych oraz zdrojów ulicznych;
4) prowadzenie spraw w zakresie utrzymania zbiornika przeciwpożarowego w ul. Skłodowskiej-Curie;
5) prowadzenie spraw w zakresie utrzymania separatorów na sieci kanalizacji deszczowej;
6) prowadzenie spraw w zakresie utrzymania przepompowni melioracyjnej dzielnicy Zawarcie;
7) prowadzenie spraw w zakresie ochrony przeciwpowodziowej – utrzymania urządzeń melioracji wodnych podstawowych będących własnością Miasta;
8) planowanie i organizowanie prac utrzymaniowych, remontowych i inwestycyjnych,
9) kontrola zleconych prac utrzymaniowych, remontowych i inwestycyjnych;
10) przygotowywanie zgodnie z ustawą - Prawo zamówień publicznych, materiałów przetargowych w zakresie prowadzonych spraw,
11) planowanie i organizowanie prac utrzymaniowych,
12) kontrola zleconych prac utrzymaniowych
13) przygotowywanie zgodnie z ustawą - Prawo zamówień publicznych, materiałów przetargowych w zakresie prowadzonych spraw,
14) wykonywanie czynności związanych ze zlecaniem, zawieraniem umów, nadzorowaniem i dokonywaniem odbioru robót.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Informacja o warunkach pracy:
Pomieszczenie przeznaczone dla stanowiska objętego naborem spełnia wymogi określone przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. Stanowisko mieści się w budynku Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. przy ul. Myśliborska 34, II i III piętro. W budynku jest winda osobowa. Forma nawiązania stosunku pracy: umowa o pracę. Pierwsza umowa, zgodnie z przepisami ustawy o pracownikach samorządowych zawierana jest na okres do sześciu miesięcy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
pow. 6%
V. Wymagane dokumenty:
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie listu motywacyjnego oraz życiorysu (CV) z następującymi dokumentami:
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
• oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
• kopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplomu ukończenia wyższej uczelni;
• kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu);
• kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe);
• oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy).
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych;
• oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego);
• kopia świadectwa ukończenia szkoły średniej lub dyplomu ukończenia wyższej uczelni;
• kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu);
• kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe);
• oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne do wskazanego lekarza medycyny pracy).
W przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV powinny być opatrzone własnoręcznie podpisanym oświadczeniem kandydata:
„wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.)”.
„wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.)”.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-03-09 15:30:00
b. Sposób:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór na stanowisko do spraw utrzymania infrastruktury komunalnej” składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 09 marca 2018 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 09 marca 2018 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
c. Miejsce:
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór na stanowisko do spraw utrzymania infrastruktury komunalnej” składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta (kancelaria ogólna) lub drogą pocztową na adres:
Urząd Miasta Wydział Organizacyjny
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 09 marca 2018 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
ul. Sikorskiego 3-4
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 09 marca 2018 (liczy się data wpływu do Urzędu Miasta).
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje które wpłyną do Urzędu Miasta niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w Budynku Urzędu Miasta ul. Sikorskiego 3-4 (parter) oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow).
Informacja o wynikach naboru będzie przekazana kandydatom indywidualnie w formie pisemnej odpowiedzi.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Gorzów |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Lidia Matys |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-02-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Wiesław Sawicki |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-02-27 13:29:46 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-02-27 13:49:39 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-03-23 14:41:32 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1880 raz(y) |