Szanowni Państwo,
Informujemy, że w Urzędzie Miasta Gorzowa Wlkp. postępowania o udzielenie zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. tj. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) są prowadzone z wykorzystaniem platformy zakupowej.
Wdrożona Platforma Marketplanet e-zamawiający umożliwi Państwu składanie ofert elektronicznie, w sposób gwarantujący zachowanie pełnej poufności.
W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, dostępne codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 do 17:00 pod nr tel. 22 576 87 90 lub gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.