Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.30.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.30.2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: kierownik Biura Egzekucji Administracyjnej
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Departament Finasowy- Biuro Egzekucji Administarcyjnej
Data udostępnienia: 2018-07-20
Ogłoszono dnia: 2018-07-20 przez kadry
Termin składania dokumentów: 2018-08-03 15:00:00
Nr ogłoszenia: DO-OR-III.2110.30.2018
Id ogłoszenia: KADRY
Zlecający: Prezydent Miasta Zielona Góra
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe administracyjne, ekonomiczne,
- co najmniej 5 letni staż pracy,
- znajomość przepisów prawa w zakresie zadań realizowanych w szczególności: pieniężnej egzekucji administracyjnej, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym,
- znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego;
b. Wymagania dodatkowe:
- komunikatywność, wysoka kultura osobista,
- umiejętność kompleksowego wykorzystania posiadanej wiedzy,
- umiejętność współpracy w zespole,
- obowiązkowość, odpowiedzialność za wykonywaną pracę, rzetelność i staranność,
- samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji w powierzonym zakresie,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
- zaświadczenia o ukończonych studiach podyplomowych, kursach, szkoleniach z zakresu egzekucji administracyjnej należności pieniężnych,
- obsługa komputera i systemów informatycznych w znajomość aplikacji OGNIV
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- egzekucja administracyjna należności z tytułu podatków i opłat lokalnych, dla których prezydent jest właściwy do ich ustalania i pobierania,
- badanie prawidłowości wystawienia tytułów wykonawczych i dopuszczalność egzekucji administracyjnej
- nadawanie klauzuli o skierowaniu tytułu wykonawczego do egzekucji;
- podejmowanie decyzji w sprawie odbioru i sprzedaży zajętych ruchomości;
- dokonywanie zajęć wynagrodzeń za pracę, świadczeń z zaopatrzenia emerytalnego ubezpieczenia społecznego oraz renty socjalnej, rachunków bankowych i wkładów bankowych oraz innych wierzytelności pieniężnych i praw majątkowych;
- umarzanie postępowania egzekucyjnego wobec nieściągalności i w związku z upadłością dłużnika;
- umarzanie kosztów egzekucyjnych;
- wystawianie faktur za sprzedane w toku egzekucji ruchomości;
- wnioskowanie o :
a) wszczęcie egzekucji z nieruchomości,
b) wpisanie hipoteki przymusowej i jej wykreślenie w związku z zapłatą zobowiązania,
c) wyznaczenie organu prowadzącego łączną egzekucję sądową i administracyjną w przypadku zbiegu tych egzekucji,
d) prowadzenie egzekucji przez inne organy egzekucyjne , w tym przez naczelników urzędów skarbowych, i komorników sądowych;
zakres uprawnień;
- wynikające z odrębnego upoważnienia Prezydenta Miasta do wykonywania czynności egzekucyjnych, w zakresie należności pieniężnych i podpisywania dokumentów związanych z tą egzekucją
- dostęp i uprawnienia użytkownika podsystemów informatycznych: TW, SOE, RISS, WYBUD
- dostęp do Internetu i poczty elektronicznej ,
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w wymiarze 1 etatu;
- 40 godzin tygodniowo ( w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami);
- miejsce pracy: siedziba Urzędu Miasta przy ul. Grottgera,
- umowa o pracę : pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,
- specyfika pracy: np. (praca przy komputerze :powyżej/poniżej 4 godzin dziennie; częściowa praca
w terenie
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae;
- list motywacyjny;
- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy i kwalifikacje;
- oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych;
- oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-08-03 15:00:00
b. Sposób:
w zamkniętej kopercie, osobiście lub listem poleconym;
c. Miejsce:
- Urząd Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, parter, Kancelaria Ogólna Urzędu;
- jeśli dokumenty zostaną przesłane pocztą, prosimy o dopisanie na kopercie słów „Nabór na stanowisko kierownik Biura DF-EA”.
VII. Informacje dodatkowe:
- kontakt z sekretarzem komisji rekrutacyjnej: tel. (+48) 68 45 64 411, email: kadry@um.zielona-gora.pl;
- aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miasta po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
- kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania sprawdzającego;
- informacja o wyniku naboru będzie ogłoszona na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miasta Zielona Góra przy ul. Podgórnej 22 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Zielona Góra (www.bip.zielonagora.pl);
- dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania sprawdzającego zostaną odesłane pocztą.
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.30.2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: DO-OR-III.2110.30.2018
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Miasto Zielona Góra |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: kadry |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-07-20 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Sekretarz Miasta, Skarbnik Miasta |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-07-20 12:43:05 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-07-20 12:51:56 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-08-10 14:09:12 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3025 raz(y) |