Zawiadomienie o wszczęciu postepowania administracyjnego
Znak: 7624-9/2008 Słońsk, dnia.2008-12-11
Wójt Gminy Słońsk zawiadamia, że zgodnie z art.35, art.36, art.61 § 4 i art.123 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz.1071 z późniejszymi zmianami) oraz art.46 ust. 1 pkt. 1, art. 46a ust. 1, art.48 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr z 2001 r. Nr 62, poz. 627 ze zmianami)
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
dotyczące rozpatrzenia wniosku Pana Romana Muszyńskiego zam. Słońsk ul. Poniatowskiego 3 w sprawie: wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia polegającego na adaptacji powierzchni stodoły na warsztat mechaniki samochodowej, położonego w Słońsku ul. Poniatowskiego 15.
Inwestycja zlokalizowana w Gminie Słońsk, nr ew. gruntu 425/3 i 425/4 obręb Słońsk.
Teren objęty wnioskiem pozostaje we władaniu wnioskodawcy oraz właścicieli działek wymienionych w wykazie stron.
W związku z powyższym informuje się, że strony mogą w terminie 7 dni od daty doręczenia niniejszego zawiadomienia składać w w/w sprawie wnioski, zastrzeżenia, uwagi (pokój numer 17 w UG Słońsk ul. Sikorskiego 15).
Od postanowienia nie służy zażalenie.
Otrzymują do wiadomości:
1. wnioskodawca
2. strony postępowania według wykazu w aktach sprawy
3. a/a
Sprawę prowadzi: Maria Pakos tel.(0-95) 757 22 74