Zamknij okno Drukuj dokument

Ogłoszenie Wójta Gminy Słońsk o naborze na kierownicze stanowisko urzędnicze.

Ogłoszenie

Wójta Gminy Słońsk

o naborze na kierownicze stanowisko urzędnicze.

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 ) ogłaszam nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze-  Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Gminy w Słońsku.

Nazwa i adres jednostki -          Urząd Gminy w Słońsku

ul. Sikorskiego 15

66-436 Słońsk

1. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem :

1) Wymagania niezbędne -

a)    posiada ukończone studia  prawnicze lub administracyjne i uzyskany tytuł magistra lub podyplomowe   studia administracyjne,

b)    posiadanie łącznie co najmniej pięcioletniego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi,

c)     niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,

d)    obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

e)    dobry stan zdrowia potwierdzony zaświadczeniem lekarskim,

f)      cieszy się nieposzlakowaną opinią.

2) Wymagania dodatkowe -

a)    znajomość przepisów ustaw: Prawo o aktach stanu cywilnego, Kodeks Rodzinny i opiekuńczy, o ewidencji ludności i dowodach osobistych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych, umiejętność obsługi komputera,

b)          umiejętność dobrej organizacji pracy,

c)     obowiązkowość, rzetelność, staranność, dyspozycyjność,

d)    odpowiedzialność za wykonywaną pracę.

2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku (w szczególności) :

a)     rejestracja stanu cywilnego,

b)           prowadzenie ksiąg stanu cywilnego : urodzeń, małżeństw i zgonów,

c)     przyjmowanie zgłoszeń i oświadczeń woli mających wpływ na stan cywilny osób,

d)     wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego,

e)     organizowanie uroczystości związanych z zawarciem związku małżeńskiego oraz długoletnim pożyciem małżeństwa,

f)       wydawanie zaświadczeń i rejestracja małżeństw wyznaniowych,

g)     wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość, h) prowadzenie ewidencji ludności,

h)     wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów i zadań zleconych przez Wójta Gminy.

3. Wymagane dokumenty:

a)     list motywacyjny, CV,

b)     kwestionariusz osobowy (dostępny w siedzibie Urzędu Gminy, pok. nr 5 ),

c)     kserokopia dowodu osobistego,

d)     kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

e)     kserokopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie,

f)       dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe,

g)     dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe,

h)     oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,

i)       oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na danym stanowisku,

j)       inne, które kandydat uważa za ważne dla jego przyszłej pracy,

k)     oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Dokumenty należy składać w postaci kserokopii (oprócz kwestionariusza, listu motywacyjnego i CV - oryginały). W przypadku zatrudnienia kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.

Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert do dnia 6 kwietnia 2009r. do godziny 15.00 na adres:

Urząd Gminy w Słońsku, ul. Sikorskiego 15, 66-436 Słońsk (liczy się data i godzina wpływu do Urzędu), w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona:

na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.slonsk.bip.net.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Słońsku przy ulicy Sikorskiego 15.

Załączniki

tresc (1.7MB)    

Metadane

Źródło informacji:Elżbieta Sieracka
Data utworzenia:2009-03-24 12:02:06
Wprowadził do systemu:Mariusz Kowaluk
Data wprowadzenia:2009-03-24 12:02:43
Opublikował:Elżbieta Sieracka
Data publikacji:2009-03-24 12:03:06
Ostatnia zmiana:2009-09-16 15:13:15
Ilość wyświetleń:560