Ogłoszenie
Wójta Gminy Słońsk
o naborze na kierownicze stanowisko urzędnicze.
Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2008 r. Nr 223, poz. 1458 ) ogłaszam nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze- Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego w Urzędzie Gminy w Słońsku.
Nazwa i adres jednostki - Urząd Gminy w Słońsku
ul. Sikorskiego 15
66-436 Słońsk
1. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem :
1) Wymagania niezbędne -
a) posiada ukończone studia prawnicze lub administracyjne i uzyskany tytuł magistra lub podyplomowe studia administracyjne,
b) posiadanie łącznie co najmniej pięcioletniego stażu pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub biurach jednostek samorządu terytorialnego, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi,
c) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
d) obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
e) dobry stan zdrowia potwierdzony zaświadczeniem lekarskim,
f) cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2) Wymagania dodatkowe -
a) znajomość przepisów ustaw: Prawo o aktach stanu cywilnego, Kodeks Rodzinny i opiekuńczy, o ewidencji ludności i dowodach osobistych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego, o ochronie danych osobowych, umiejętność obsługi komputera,
b) umiejętność dobrej organizacji pracy,
c) obowiązkowość, rzetelność, staranność, dyspozycyjność,
d) odpowiedzialność za wykonywaną pracę.
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku (w szczególności) :
a) rejestracja stanu cywilnego,
b) prowadzenie ksiąg stanu cywilnego : urodzeń, małżeństw i zgonów,
c) przyjmowanie zgłoszeń i oświadczeń woli mających wpływ na stan cywilny osób,
d) wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego,
e) organizowanie uroczystości związanych z zawarciem związku małżeńskiego oraz długoletnim pożyciem małżeństwa,
f) wydawanie zaświadczeń i rejestracja małżeństw wyznaniowych,
g) wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość, h) prowadzenie ewidencji ludności,
h) wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów i zadań zleconych przez Wójta Gminy.
3. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny, CV,
b) kwestionariusz osobowy (dostępny w siedzibie Urzędu Gminy, pok. nr 5 ),
c) kserokopia dowodu osobistego,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
e) kserokopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie,
f) dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe,
g) dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe,
h) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
i) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na danym stanowisku,
j) inne, które kandydat uważa za ważne dla jego przyszłej pracy,
k) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Dokumenty należy składać w postaci kserokopii (oprócz kwestionariusza, listu motywacyjnego i CV - oryginały). W przypadku zatrudnienia kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.
Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert do dnia 6 kwietnia 2009r. do godziny 15.00 na adres:
Urząd Gminy w Słońsku, ul. Sikorskiego 15, 66-436 Słońsk (liczy się data i godzina wpływu do Urzędu), w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona:
na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.slonsk.bip.net.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Słońsku przy ulicy Sikorskiego 15.