Zamknij okno Drukuj dokument

Ogłoszenie Wójta Gminy Słońsk o naborze na kierownicze stanowisko urzędnicze.

Ogłoszenie

Wójta Gminy Słońsk

o naborze na kierownicze stanowisko urzędnicze.

 

 

 

Na podstawie art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z  2008 r. Nr 223, poz. 1458) ogłaszam nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze - Sekretarza Gminy Słońsk.

 

 

Nazwa i adres jednostki -             Urząd Gminy w Słońsku

ul. Sikorskiego 15

66-436 Słońsk

 

1. Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:

 

1)     Wymagania niezbędne:

a)    wykształcenie wyższe,

b)    co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223  poz. 1458), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 w w/w ustawie, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,

c)     niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,

d)    obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

e)    dobry stan zdrowia potwierdzony zaświadczeniem lekarskim,

f)      nieposzlakowana opinia,

 

2)     Wymagania dodatkowe

a)    wiedza w zakresie przepisów: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego,

b)    umiejętność dobrej organizacji pracy w zespole,

c)     obowiązkowość, rzetelność, staranność, dyspozycyjność,

d)    odpowiedzialność za wykonywaną pracę,

e)    znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym konwersację.

 

 

2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku (w szczególności):

 

a)    kierowanie i organizowanie pracy Urzędu,

b)    nadzorowanie i podejmowanie działań organizacyjno – administracyjnych dotyczących pracy Urzędu,

c)     organizowanie i przygotowywanie służby przygotowawczej dla nowo zatrudnionych pracowników,

d)    organizowanie okresowych ocen pracowników samorządowych,

e)    opracowywanie zakresów czynności dla poszczególnych stanowisk pracy,

f)      nadzorowanie czasu pracy pracowników urzędu,

g)    nadzorowanie realizacji uchwał Rady Gminy, zarządzeń Wójta,

h)    nadzorowanie przestrzegania zasad rzetelnego i terminowego załatwiania spraw,

i)       koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami do Rady Gminy, Wójta Gminy, Prezydenta RP, Sejmu i Senatu referendów,

j)      prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem programów i przeprowadzaniem obchodów świąt państwowych,

k)     wykonywanie innych czynności na polecenie lub z upoważnienia Wójta Gminy.

 

3. Wymagane dokumenty:

 

a)    list motywacyjny, CV,

b)    kwestionariusz osobowy (dostępny w siedzibie Urzędu Gminy, pok. nr 5),

c)     kserokopia dowodu osobistego,

d)    kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

e)    kserokopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie,

f)      dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe,

g)    dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe,

h)    oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,

i)       oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na danym stanowisku,

j)      inne, które kandydat uważa za ważne dla jego przyszłej pracy,

k)     oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.

 

Dokumenty należy składać w postaci kserokopii (oprócz kwestionariusza, listu motywacyjnego i CV – oryginały). W przypadku zatrudnienia kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginalne dokumenty do wglądu.

 

Osoby zainteresowane prosimy o składanie ofert do dnia 26 czerwca 2009r. do godziny 15.00 na adres:

 

Urząd Gminy w Słońsku, ul. Sikorskiego 15, 66-436 Słońsk (liczy się data i godzina wpływu do Urzędu), w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Sekretarza Gminy.

 

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona:

na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.slonsk.bip.net.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Słońsku przy ulicy Sikorskiego 15.

 

Załączniki

ogłoszenie_sekretarz (1.4MB)    

Metadane

Źródło informacji:Elżbieta Sieracka
Data utworzenia:2009-06-16 14:21:13
Wprowadził do systemu:Mariusz Kowaluk
Data wprowadzenia:2009-06-16 14:21:23
Opublikował:Elżbieta Sieracka
Data publikacji:2009-06-16 14:22:13
Ostatnia zmiana:2009-09-16 15:12:45
Ilość wyświetleń:702