Zamknij okno Drukuj dokument

Informacja o wynikach naboru na stanowisko - Sekretarza w Urzędzie Gminy w Słońsku, ul. Sikorskiego 15.

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

na stanowisko - Sekretarza w Urzędzie Gminy

w Słońsku, ul. Sikorskiego 15.

Na podstawie art. 15 ustawy z dnia 21  listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2008 roku Nr 223 poz. 1458) Wójt Gminy Słońsk informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze Sekretarza Gminy

nie wyłoniono kandydata.

Uzasadnienie:

W wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko Sekretarza Gminy nie został zatrudniony żaden kandydat.

Podczas przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatem komisja rekrutacyjna kierowała się przede wszystkim :

-     znajomością przepisów ustawy o samorządzie gminnym,

-     znajomością przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,

-     znajomością j. obcego,

-     predyspozycjami kandydata gwarantującymi prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków.

W ocenie komisji kandydat nie wykazał się wystarczającą wiedzą dotyczącą zagadnień wchodzących w zakres zadań na powyższym stanowisku objętym naborem.

 

Wobec powyższego procedura naboru została zakończona.

Załączniki

Treść (817.8kB)    

Metadane

Źródło informacji:Elżbieta Sieracka
Data utworzenia:2009-07-07 10:11:07
Wprowadził do systemu:Mariusz Kowaluk
Data wprowadzenia:2009-07-07 10:11:31
Opublikował:Elżbieta Sieracka
Data publikacji:2009-07-07 10:13:08
Ostatnia zmiana:2009-12-07 10:10:00
Ilość wyświetleń:581