Informacja o wynikach naboru na stanowisko - Sekretarza w Urzędzie Gminy w Słońsku, ul. Sikorskiego 15.
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko - Sekretarza w Urzędzie Gminy
w Słońsku, ul. Sikorskiego 15.
Na podstawie art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2008 roku Nr 223 poz. 1458) Wójt Gminy Słońsk informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko urzędnicze Sekretarza Gminy
nie wyłoniono kandydata.
Uzasadnienie:
W wyniku zakończenia procedury naboru na stanowisko Sekretarza Gminy nie został zatrudniony żaden kandydat.
Podczas przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatem komisja rekrutacyjna kierowała się przede wszystkim :
- znajomością przepisów ustawy o samorządzie gminnym,
- znajomością przepisów ustawy o pracownikach samorządowych,
- znajomością j. obcego,
- predyspozycjami kandydata gwarantującymi prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków.
W ocenie komisji kandydat nie wykazał się wystarczającą wiedzą dotyczącą zagadnień wchodzących w zakres zadań na powyższym stanowisku objętym naborem.
Wobec powyższego procedura naboru została zakończona.