Zarządzenie nr 32/2009
Wójta Gminy Słońsk
z dnia 08 października 2009r.
w sprawie: powołania komisji do dokonania oceny brakowania oraz przeliczania dokumentacji archiwalnej i niearchiwlanej z wyborów posłów do Parlamentu Europejskiego przeprowadzonych w dniu 7 czerwca 2009r.
Na podstawie § 3 ust. 1 i 2 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16 czerwca 2004 roku w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów posłów do Parlamentu Europejskiego (Dz. U. Nr 150, poz. 1580 ze zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. Do dokonania oceny brakowania oraz przeliczania dokumentacji archiwalnej i niearchiwlanej z wyborów posłów do Parlamentu Europejskiego, powołuje komisję w następującym składzie:
1. Beata Maria Sroka – przewodniczący,
2. Karina Matuszak – członek,
3. Mariusz Kowaluk – członek.
§ 2. Komisja dokona wydzielenia dokumentacji archiwalnej z wyborów posłów do Parlamentu Europejskiego przeprowadzonych w dniu 7 czerwca 2009 r., która podlega protokólarnemu przekazaniu upoważnionemu pracownikowi Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Gorzowie Wlkp.
§ 3. Komisja dokona protokólarnego przekazania wydzielonej dokumentacji niearchiwalnej przedstawicielowi Drukarni Sonar sp. z o. o. z siedzibą w Gorzowie Wlkp. celem zniszczenia przez zmielenie na masę papierniczą.
§ 4. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam urzędnikowi wyborczemu – Edmundowi Niemyskiemu.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.