Zamknij okno Drukuj dokument

Zarządzenie nr 32/2009 Wójta Gminy Słońsk z dnia 08 października 2009r.

Zarządzenie nr 32/2009

Wójta Gminy Słońsk

 z dnia 08 października 2009r.

 

 

                   w sprawie: powołania komisji do dokonania oceny brakowania oraz przeliczania dokumentacji archiwalnej i niearchiwlanej z wyborów posłów do Parlamentu Europejskiego przeprowadzonych w dniu 7 czerwca 2009r.

 

 

 

Na podstawie § 3 ust. 1 i 2 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 16 czerwca 2004 roku w sprawie sposobu przekazywania, przechowywania i udostępniania dokumentów z wyborów posłów do Parlamentu Europejskiego (Dz. U. Nr 150, poz. 1580 ze zm.) zarządzam, co następuje:

 

§ 1. Do dokonania oceny brakowania oraz przeliczania dokumentacji archiwalnej i niearchiwlanej z wyborów posłów do Parlamentu Europejskiego, powołuje komisję w następującym składzie:

1. Beata Maria Sroka    – przewodniczący,

2. Karina Matuszak       – członek,

3. Mariusz Kowaluk       – członek.

 

§ 2. Komisja dokona wydzielenia dokumentacji archiwalnej z wyborów posłów do Parlamentu Europejskiego przeprowadzonych w dniu 7 czerwca 2009 r., która podlega protokólarnemu przekazaniu upoważnionemu pracownikowi Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Gorzowie Wlkp.

 

§ 3. Komisja dokona protokólarnego przekazania wydzielonej dokumentacji niearchiwalnej przedstawicielowi Drukarni Sonar sp. z o. o. z siedzibą w Gorzowie Wlkp. celem zniszczenia przez zmielenie na masę papierniczą.

 

§ 4. Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam urzędnikowi wyborczemu – Edmundowi Niemyskiemu.

 

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

Zarządzenie_32 (884.5kB)    

Metadane

Źródło informacji:Karina Matuszak
Data utworzenia:2009-10-12 12:00:04
Wprowadził do systemu:Mariusz Kowaluk
Data wprowadzenia:2009-10-12 12:00:24
Opublikował:Karina Matuszak
Data publikacji:2009-10-12 12:01:05
Ostatnia zmiana:2009-10-12 12:04:18
Ilość wyświetleń:363