ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2020-09-22 10:05:41 przez Ewa Grygiel

Akapit nr - brak tytułu

Dom Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu  zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu: 
https://bip.wrota.lubuskie.pl/dps_miedzyrzecz/.
Data publikacji strony internetowej: 24.04.2014 r.  
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 27.10.2016 r.
 
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Posiada dodatkowe ułatwienia:
  • podwyższony kontrast;
  • mozliwiść zwiększenia lub zmniejszenia rozmiaru tekstu na stronie;
  • możliwość zwiększenia interlinii oraz odstepów pomiedzy literami;
  • zaawansowaną wyszukiwarkę treści.
Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-09-22. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
 
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
 
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.  Kontaktować się można dzwoniąc na numer telefonu 95 741 17 92 w godzinach pracy urzędu. Wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz żądania zapewnienia dostępności należy składać pisemnie na adres Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu, poprzez platformę e-puap lub pocztą elektroniczną na adres 
 
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu.
 
Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu,, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich.
 
Dostępność architektoniczna
  1. Wejście do budynku Domu Pomocy społecznej znajduje się na parterze budynku, z poziomu chodnika, swobodny wjazd na teren budynku osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich. Na parterze znajduje się toaleta dla niepełnosprawnych. Budynek posiada windę.
  2. Budynek Domu pomocy Społecznej w Międzyrzeczu jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  3. Dostęp do terenu Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu jest możliwy w godzinach pracy urzędu, teren ogrodzony.
  4. Parking przed budynkiem głównym jest ogólnodostępny, nie występują problemy z zaparkowaniem samochodu, dodatkowo na parkingu jest wydzielone miejsce do parkowania dla osob z niepełnosprawnością.
  5. Nie ma przeciwwskazań do wstępu z psem asystującym z wyłączeniem pomieszczeń działu żywienia.
  6. W urzędzie nie ma wyznaczonej osoby do tłumaczenia języka migowego, nie ma przeciwwskazań co do wykorzystania tłumacza online.
Aplikacje mobilne
  1. Dom Pomocy Społecznej  posiada aplikację mobilną: https://www.facebook.com/dps.miedzyrzecz.
« powrót do poprzedniej strony