ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Dom Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2020

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor w Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Międzyrzecz

Wymiar etatu: 1.00/1.00

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Administracyjno- Ekonomiczny

Data udostępnienia: 2020-06-01

Ogłoszono dnia: 2020-06-01

Termin składania dokumentów: 2020-06-17 14:00:00

Nr ogłoszenia: 3/2020

Zlecający: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • Umiejętność naliczania wynagrodzeń pracownikom i zleceniodawcom, umiejętność prowadzenia pełnej dokumentacji płacowej, podatkowej i ZUS;
  • znajomość przepisów ustawy o rachunkowości – praktyczna wiedza nt. zagadnień związanych z rachunkowością budżetową (plany kont, klasyfikacja budżetowa) oraz ustawy o finansach publicznych;
  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
  • wykształcenie:
    średnie – oraz 4 lata stażu pracy na stanowisku biurowym, lub
    wyższe –  oraz 2 lata stażu pracy na stanowisku biurowym;
  • nie skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
  • Znajomość przepisów Kodeksu Pracy;
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera, w tym praktycznego korzystania z aplikacji pakietu MS Office;
  • umiejętność analitycznego myślenia i argumentowania;
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
  • doświadczenie zawodowe – praktyka w księgowości sektora finansów publicznych;
  • odporność na stres i umiejętność radzenia sobie ze stresem, systematyczność, dokładność, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Naliczanie wynagrodzeń pracownikom i zleceniobiorcom;
  • prowadzenie pełnej dokumentacji płacowej;
  • prowadzenie dokumentacji  ZUS i podatkowej oraz przesyłanie drogą elektroniczną do odpowiednich urzędów ;
  • prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej naliczana i wypłaty zasiłków ZUS;
  • okresowa analiza funduszu płac;
  • naliczanie odpisu na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych;
  • dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych;
  • sporządzanie przelewów bankowych na podstawie zatwierdzonych dokumentów księgowych;
  • sporządzanie sprawozdań do GUS i innych;
  • dokonywanie wstępnej kontroli formalno – rachunkowej zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
  • dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 700 – 1500 w siedzibie jednostki;
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym, na parterze;
  • narzędzia i materiały pracy – urządzenia biurowe, komputer;
  • budynek dostępny i dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do budynku bez stopni;
  • nie występują uciążliwe/ szkodliwe warunki pracy.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6 %

V. Wymagane dokumenty:

           Dokumenty i oświadczenia niezbędne
  • Życiorys – CV;
  • list motywacyjny własnoręcznie podpisany;
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresiewykształcenia i stażu pracy;
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  • oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
     
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów;
  • kopie dokumentów, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-06-17 14:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzone podpisem „ nabór na stanowisko urzędnicze- inspektor”.
W ofercie należy podać  dane kontaktowe: adres do korespondencji, nr telefonu i / lub adres e-mail.
Treść załączonych dokumentów, oświadczeń należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą,
c. Miejsce:
Dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na adres:
Dom Pomocy Społecznej
ul. Dr Tadeusza Podbielskiego 2
66-300 Międzyrzecz, lub
dostarczyć do sekretariatu Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu (parter) pokój nr 25 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17.06. 2020 r., do godz.1400 .
              

VII. Informacje dodatkowe:

  • Dokumenty, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
  • Kandydaci którzy spełniają wymogi formalne zostaną dopuszczeni do drugiego etapu naboru, zostaną powiadomieni pisemnie, telefonicznie lub za pomocą poczty e-mail o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.
  • Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, które w procesie rekrutacji spełniają wymagania formalne, lecz nie zostały zatrudnione będą przechowywane zgodnie z instrukcja kancelaryjną, a następnie przekazane do składnicy akt.
  • Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą przechowywane w DPS M–cz przez okres 7 dnia od dnia zakończenia naboru – mogą być w tym czasie odebrane osobiście przez te osoby w przypadku nie odebrania zostaną zniszczone komisyjnie.
  • Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na internetowej stronie Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu.
  • Jednostka nasza jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe przetwarzane zgodnie przepisami  z art.13 ust.1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
  • Administrator danych i kontakt do niego:  Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu tel. 957411792.
  • Kontakt do inspektora danych: tel. 504241577, iod@dpsmiedzyrzecz.pl.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy/urzędnicze.
  • Informacje o odbiorcach danych: odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
  • Okres przechowywania danych : czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
  • Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich prostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych a także prawo do przeniesienia danych, żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych podany powyżej, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu Pracy art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 11 Ustawy z dnia 21 listopada 2008r., o pracownikach samorządowych.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

 
« powrót do poprzedniej strony