ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Dom Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Referent ds. ekonomiczno-finansowych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Międzyrzecz

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Administracyjno- Ekonomiczny

Data udostępnienia: 2016-04-29

Ogłoszono dnia: 2016-04-29 przez Milena Matysek

Termin składania dokumentów: 2016-05-09 14:00:00

Nr ogłoszenia: 3/2016

Zlecający: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie średnie ekonomiczne, wyższe ekonomiczne lub pokrewne
b. Wymagania dodatkowe:
  • dobra znajomość regulacji prawnych z zakresu ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, systemu płac pracowników samorządowych, przepisów prawa pracy, przepisów podatkowych i ZUS, ustawy o rachunkowości i finansach publicznych;
  • praktyczna znajomość zasad naliczania wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczeń społecznych;
  • umiejętność samodzielnej dekretacji i kwalifikacji dokumentów;
  • dobra znajomość pakietu MS Office;
  • znajomość programu Płatnik oraz programu płacowego firmy Wolters Kluwer Polska S.A.
  • posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych;
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dobra organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, terminowość, punktualność, wytrwałość, odporność na stres, znajomość i umiejętność korzystania z przepisów prawa, gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • naliczanie wynagrodzeń pracownikom i zleceniobiorcom z uwzględnieniem wszelkich dodatków i potrąceń;
  • prowadzenie pełnej dokumentacji płacowej;
  • prowadzenie dokumentacji i rozliczeń ZUS i podatkowych;
  • prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej naliczania i wypłaty zasiłków ZUS;
  • przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS dotyczących rozliczenia składek pracowników i zleceniobiorców;
  • okresowa analiza funduszu płac;
  • naliczanie odpisu na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych;
  • dekretacja i księgowanie dochodów budżetowych i zfśs;
  • monitorowanie terminowości wpłat należności z tytułu dochodów budżetowych;
  • sporządzanie przelewów bankowych na podstawie zatwierdzonych dokumentów księgowych;
  • sporządzanie sprawozdań do GUS i innych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym- praca wykonywana w pozycji siedzącej z dokumentami przy biurku i komputerze
  • Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe, urządzenia biurowe.
  • Infrastruktura – bariery architektoniczne:; dostęp do pokoju biurowego bez barier architektonicznych, toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych, winda osobowa w budynku DPS w Międzyrzeczu.

V. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny;
  • CV z opisem przebiegu pracy zawodowej;
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni z praw publicznych;
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
  • kopie dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających zdobyte doświadczenie zawodowe.
Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-05-09 14:00:00
b. Sposób:
Dostarczenie dokumentów osobiście bądź za pośrednictwem poczty do sekretariatu Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu (pokój 25).
c. Miejsce:
Dom Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu
ul. Dr T. Podbielskiego 2
66 – 300 Międzyrzecz

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Prosimy o składanie kompletu wymaganych dokumentów/ pamiętanie o dokładnym wypełnieniu, podpisaniu i opatrzeniu datą składanych dokumentów/ w zamkniętej kopercie wraz z dopiskiem „ nabór na stanowisko – referent ds. ekonomiczno - finansowych ” w terminie do 09.05.2016 r. do godz. 14.00 /zaliczamy datę wpływu do sekretariatu DPS lub stempla pocztowego/.
  2. Dokumenty, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy wstępnej.
  4. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji spełnią wymagania formalne, lecz nie zostały zatrudnione będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną, a następnie przekazane do składnicy akt.
  5. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób można odebrać osobiście w sekretariacie DPS w terminie 7 dni od dnia zakończenia naboru, w przypadku nie odebrania zostaną komisyjnie zniszczone.
  6. Kandydat wyłoniony do pracy obowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z KRS.
  7. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 95 741 17 92.
« powrót do poprzedniej strony