ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Dom Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 02/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 02/2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Administrator

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Międzyrzecz

Wymiar etatu: 1,00/1,00

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Administracyjno- Ekonomiczny

Data udostępnienia: 2017-02-22

Ogłoszono dnia: 2017-02-22 przez Anna Chmurzyńska

Termin składania dokumentów: 2017-03-31 00:00:00

Nr ogłoszenia: 02/2017

Zlecający: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wykształcenie:
  • wyższe lub średnie i minimum 4 lata stażu pracy.
 
b. Wymagania dodatkowe:
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomoćś przepisów bhp i p.poż.,
  • orzeczenie psychologiczne dla kierowców,
  • znajomoćś obsługi komputera, programów biurowych i ststemów informatycznych,
  • znajomoćś zasad planowania budżetowego oraz rozliczania usług i dostaw,
  • znajomość regulacji prawnych z zakresu : KPA, ustawy o finansach samorządowych, ustawy prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • dokładność, odpowiedzialność, systematyczność, odporność na stres, komunikatywność, umiejetność zarządzania zespołem.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • utrzymanie obiektu, maszyn i urządzeń DPS w należytym stanie technicznym oraz zapewnienie terminowego przeprowadzania przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej techniczne wyposażenie przez uprawnione osoby lub firmy specjalistyczne,
  • nadzór nad pracami remontowo - budowlanymi oraz prowadzenie dokumentacji z tym zwiazanej,
  • prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej wymaganej przepisami prawa budowlanego,
  • prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi,
  • prowadzenie spraw związanych z bhp i p.poż.,
  • prowadzenie składnicy akt,
  • obsługa kasy fiskalnej,
  • prowadzenie ewidencji awarii oraz zleconych napraw,
  • koordynowanie oraz nadzór nad pracownikami obsługi,
  • zapewnienie nadzoru nad pracą osób i podmiotów świadczących pracę lub usługi na rzecz Zleceniodawcy,
  • gospodarowanie składnikami majątku ruchomego,
  • obsługa i zarządzanie systemem informatycznym,
  • przygotowanie projektów umów, regulaminów i procedur dotyczących zajmowanego stanowiska,
  • zatwierdzanie dokumentów pod wzgłędem merytorycznym.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki dotyczące charakteru pracy:
  • Praca administracyjno - biurowa. Opracowywanie projektów dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego           ( komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
  • budynek przy ul. Dr Tadeusza Podbielskiego 2 w Międzyrzeczu jest dostępny i dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiająca poruszanie się osobom na wózkach inwalidzkich a także drzwi wewnętrzne odpowiedniej szerokości. Wejście do budynku bez stopni, w budynku znajduje się winda umożliwiająca wyjazd osobie na wózku inwalidzkim, oraz łazienki dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku nie występuja uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
 Wynagrodzenie zasadnicze:
  • 2.000,00 - 2.500,00 zł brutto - wynagrodzenie zasadnicze,
  • dodatek stażowy z tytułu wysługi lat pracy ( od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  • życiorys i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz dodatkowe kwalifikacje,
  • kwestionariusz osobowy - osoby ubiegajacej sie o zatrudnienie,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego.
Inne dokumenty i oświadczenia:
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadane prawo jazdy kat. B.,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzaja skorzystać z pierszeństwa z zatrudnieniu w przypadku gdy znajdują sie w gronie najlepszych kandydatów.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-03-31 00:00:00
b. Sposób:
osobiście lub zapośrednictwem poczty z dopiskiem: " Nabór na stanowisko administratora w Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu"
o ważności aplikacji decyduje data wpływu do sekretariatu Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu.
c. Miejsce:
Dom Pomocy Społecznej
ul. Dr Tadeusza Podbielskiego 2
66 - 300 Miedzyrzecz

VII. Informacje dodatkowe:

Wszystkie dokumenty powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy orzeczenia psychologicznego dla kierowców.
 
Etapy naboru:
  • weryfikacja aplikacji pod względem spełnienia wymagań formalnych,
  • rozmowa kwalifikacyjna.
Inne:
  • lista kandydatów spełniająca wymagania formalne określone w naborze oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej  BIP - Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu,
  • o kolejnym etapie naboru kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną zawiadomieni telefonicznie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i życiorys powinny być opatrzone klauzulą: " Wyrażam zgode na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji."
« powrót do poprzedniej strony