Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 02/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 02/2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Administrator
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Międzyrzecz
Wymiar etatu: 1,00/1,00
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Administracyjno- Ekonomiczny
Data udostępnienia: 2017-02-22
Ogłoszono dnia: 2017-02-22 przez Anna Chmurzyńska
Termin składania dokumentów: 2017-03-31 00:00:00
Nr ogłoszenia: 02/2017
Zlecający: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wykształcenie:
- wyższe lub średnie i minimum 4 lata stażu pracy.
b. Wymagania dodatkowe:
- prawo jazdy kat. B,
- znajomoćś przepisów bhp i p.poż.,
- orzeczenie psychologiczne dla kierowców,
- znajomoćś obsługi komputera, programów biurowych i ststemów informatycznych,
- znajomoćś zasad planowania budżetowego oraz rozliczania usług i dostaw,
- znajomość regulacji prawnych z zakresu : KPA, ustawy o finansach samorządowych, ustawy prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- dokładność, odpowiedzialność, systematyczność, odporność na stres, komunikatywność, umiejetność zarządzania zespołem.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- utrzymanie obiektu, maszyn i urządzeń DPS w należytym stanie technicznym oraz zapewnienie terminowego przeprowadzania przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej techniczne wyposażenie przez uprawnione osoby lub firmy specjalistyczne,
- nadzór nad pracami remontowo - budowlanymi oraz prowadzenie dokumentacji z tym zwiazanej,
- prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej wymaganej przepisami prawa budowlanego,
- prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi,
- prowadzenie spraw związanych z bhp i p.poż.,
- prowadzenie składnicy akt,
- obsługa kasy fiskalnej,
- prowadzenie ewidencji awarii oraz zleconych napraw,
- koordynowanie oraz nadzór nad pracownikami obsługi,
- zapewnienie nadzoru nad pracą osób i podmiotów świadczących pracę lub usługi na rzecz Zleceniodawcy,
- gospodarowanie składnikami majątku ruchomego,
- obsługa i zarządzanie systemem informatycznym,
- przygotowanie projektów umów, regulaminów i procedur dotyczących zajmowanego stanowiska,
- zatwierdzanie dokumentów pod wzgłędem merytorycznym.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Warunki dotyczące charakteru pracy:
- Praca administracyjno - biurowa. Opracowywanie projektów dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego ( komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
- budynek przy ul. Dr Tadeusza Podbielskiego 2 w Międzyrzeczu jest dostępny i dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiająca poruszanie się osobom na wózkach inwalidzkich a także drzwi wewnętrzne odpowiedniej szerokości. Wejście do budynku bez stopni, w budynku znajduje się winda umożliwiająca wyjazd osobie na wózku inwalidzkim, oraz łazienki dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku nie występuja uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
Wynagrodzenie zasadnicze:
- 2.000,00 - 2.500,00 zł brutto - wynagrodzenie zasadnicze,
- dodatek stażowy z tytułu wysługi lat pracy ( od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- życiorys i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz dodatkowe kwalifikacje,
- kwestionariusz osobowy - osoby ubiegajacej sie o zatrudnienie,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego.
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadane prawo jazdy kat. B.,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzaja skorzystać z pierszeństwa z zatrudnieniu w przypadku gdy znajdują sie w gronie najlepszych kandydatów.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-03-31 00:00:00
b. Sposób:
osobiście lub zapośrednictwem poczty z dopiskiem: " Nabór na stanowisko administratora w Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu"
o ważności aplikacji decyduje data wpływu do sekretariatu Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu.
c. Miejsce:
Dom Pomocy Społecznej
ul. Dr Tadeusza Podbielskiego 2
66 - 300 Miedzyrzecz
VII. Informacje dodatkowe:
Wszystkie dokumenty powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy orzeczenia psychologicznego dla kierowców.
Etapy naboru:
- weryfikacja aplikacji pod względem spełnienia wymagań formalnych,
- rozmowa kwalifikacyjna.
Inne:
- lista kandydatów spełniająca wymagania formalne określone w naborze oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP - Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu,
- o kolejnym etapie naboru kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną zawiadomieni telefonicznie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i życiorys powinny być opatrzone klauzulą: " Wyrażam zgode na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji."