ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Administrator

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Międzyrzecz

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Administracyjno- Ekonomiczny

Data udostępnienia: 2017-04-21

Ogłoszono dnia: 2017-04-21 przez Anna Chmurzyńska

Termin składania dokumentów: 2017-05-04 15:00:00

Nr ogłoszenia: 3/2017

Zlecający: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
- korzystanie w pełni z praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- niekaralność za przestępstwa umyślne,
- wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i minimum 4 lata stażu pracy.
b. Wymagania dodatkowe:
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość przepisów bhp i p. poż.,
- orzeczenie psychologiczne dla kierowców,
- znajomość obsługi komputera, programów biurowych i systemów informatycznych,
- znajomość zasad planowania budżetowego oraz rozliczania usług i dostaw,
- znajomość regulacji prawnych z zakresu KPA, ustawy o finansach publicznych, ustawy  o  rachunkowości, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- dokładność, odpowiedzialność, systematyczność, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność zarządzania zespołem.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

● utrzymanie obiektu, maszyn i urządzeń DPS w należytym stanie technicznym oraz zapewnienie terminowego przeprowadzania przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej techniczne wyposażenie przez uprawnione osoby lub firmy specjalistyczne,
● nadzór nad pracami remontowo - budowlanymi oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej,
● prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej wymaganej przepisami prawa budowlanego,
● prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi,
● prowadzenie spraw związanych z bhp i p.poż.,
● prowadzenie składnicy akt,
● obsługa kasy fiskalnej,
● prowadzenie ewidencji awarii oraz zleconych napraw,
● koordynowanie oraz nadzór nad pracownikami obsługi,
● zapewnienie nadzoru nad pracą osób i podmiotów świadczących pracę lub usługi na rzecz Zleceniodawcy,
● gospodarowanie składnikami majątku ruchomego,
● obsługa i zarządzanie systemem informatycznym,
● przygotowanie projektów umów, regulaminów i procedur dotyczących zajmowanego stanowiska,
● zatwierdzanie dokumentów pod względem merytorycznym.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- wymiar i czas pracy: 1,00/1,00 – w podstawowym systemie czasu pracy,
- pierwsza umowa na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
- wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. 2014r. poz. 1786  z późn. zm.)
  • 2.000,00 - 2.500,00 zł brutto - wynagrodzenie zasadnicze,
  • dodatek stażowy z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

● życiorys i list motywacyjny,
● kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz dodatkowe kwalifikacje,
● kwestionariusz osobowy - osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
● oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
● oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
● oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
● kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego.
 
Inne dokumenty i oświadczenia:
● kopia dokumentu potwierdzającego posiadane prawo jazdy kat. B.,
● kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa z zatrudnieniu w przypadku gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatów.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-05-04 15:00:00
b. Sposób:
powyższe dokumenty: należy złożyć osobiście do sekretariatu Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu od godz. 08:00- do godz. 15:00 lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem: " Nabór na stanowisko administratora w Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu" w terminie do dnia 04.05.2017 r., o ważności aplikacji decyduje data wpływu do sekretariatu Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu.
 
Wszystkie dokumenty powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy orzeczenia psychologicznego dla kierowców.
 
 
c. Miejsce:
Dom Pomocy Społecznej
ul. Dr T. Podbielskiego 2
66-300 Międzyrzecz

VII. Informacje dodatkowe:

  • lista kandydatów spełniająca wymagania formalne określone w naborze oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej  BIP - Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu,
  • o kolejnym etapie naboru kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną zawiadomieni telefonicznie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i życiorys powinny być opatrzone klauzulą: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji."
« powrót do poprzedniej strony