Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5/2018Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5/2018Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Pedagog- rewalidacja
Miejsce pracy: Międzyrzecz
Wymiar etatu: 1/2
Ilość etatów: 1
Wydział: Warsztat Terapii Zajęciowej
Data udostępnienia: 2018-08-17
Ogłoszono dnia: 2018-08-17 przez Anna Chmurzyńska
Termin składania dokumentów: 2018-11-30 15:00:00
Nr ogłoszenia: 5/2018
Zlecający: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wykształcenie:
- wyższe pedagogiczne (preferowane - pedagogika specjalna)
b. Wymagania dodatkowe:
- Predyspozycje osobowościowe do pracy z osobami niepełnosprawnymi, komunikatywność, cierpliwość, zdolność empatii, odporność na stres,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Realizowanie zadań związanych z rehabilitacją społeczną i zawodową osób niepełnosprawnych,
- stosowanie metod pracy rewalidacyjnej z osobami o różnorodnym stopniu i rodzaju niepełnosprawności,
- przygotowywanie i wdrażanie indywidualnych programów terapii dostosowanych do zainteresowań i możliwości psychofizycznych podopiecznych,
- prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zajęciami,
- odpowiedzialność za bezpieczeństwo podopiecznych,
- realizowanie założeń ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych z dnia 27 sierpnia 1997r. z póź. zmianami,
- realizowanie założeń Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 marca 2004r. w sprawie warsztatów terapii zajęciowej.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Praca od PN do PT , godziny pracy do ustalenia
Miejsce pracy: Warsztat Terapii Zajęciowej w Międzyrzeczu
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy
Budynek przy ul. Dr Tadeusza Podbielskiego 2 w Międzyrzeczu jest dostępny
i dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiająca poruszanie się osobom na wózkach inwalidzkich, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości.
i dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiająca poruszanie się osobom na wózkach inwalidzkich, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości.
Wejście do budynku bez stopni, w budynku znajduje się winda umożliwiająca wjazd osobie na wózku inwalidzkim, oraz łazienki dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
W budynku nie występują uciążliwe, szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- Życiorys i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, doświadczenie zawodowe i dodatkowe kwalifikacje.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-11-30 15:00:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne należy przekazać do sekretariatu Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu (pokój 25) lub e-mailem na adres: dps@op.pl.
c. Miejsce:
Dom Pomocy Społecznej
ul. Dr T. Podbielskiego 2
66-300 Międzyrzecz
ul. Dr T. Podbielskiego 2
66-300 Międzyrzecz
VII. Informacje dodatkowe:
Etapy, metody oraz techniki naboru:
- weryfikacja aplikacji pod względem spełniania wymagań formalnych,
- rozmowa kwalifikacyjna,
wynagrodzenie:
- 1 200,00 zł brutto - wynagrodzenie zasadnicze,
- dodatek stażowy z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego)
wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i życiorys powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu”
Dane osobowe przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Radu (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2017 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu, tel. 95 741 17 92.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. 504 241 577, iod.dps@op.pl.
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy/ urzędnicze.
- Informacje o odbiorcach danych: odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
- Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych, żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych podany powyżej, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy, art. 6 ust.1 lit.c RODO oraz art. 11 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Dom Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Anna Chmurzyńska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2018-08-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Chmurzyńska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2018-08-17 07:46:21 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2018-08-17 07:47:19 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2019-09-24 12:03:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 428 raz(y) |