Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Pielęgniarka/ pielęgniarz
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Międzyrzecz
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Terapeutyczno- opiekuńczy
Data udostępnienia: 2020-05-07
Ogłoszono dnia: 2020-05-07
Termin składania dokumentów: 2020-06-07 12:00:00
Nr ogłoszenia: 2
Zlecający: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Prawo do wykonywania zawodu- karta pielęgniarska.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Realizacja zadań z zakresu rehanilitacji społecznej zmierzającej do ogólnego rozwoju i poprawy sprawności osób niepełnosprawnych;
- Pielęgnacja i opieka sprawowana nad osobami niepełnosprawnymi intelektualnie;
- Pełnienie funkcji pracownika pierwszego kontaktu;
- Udział w pracach zespołu opiekuńczo- terapeutycvznego;
- Wykonywanioe czynności związanych z przyjęciem mieszkańca do DPS;
- Sprawowowanie bezpośredniej opieki nad mieszkańcem Domu;
- Wkonywanie i pomaganie mieszkańcowi w codziennych czynnościach higienicznych;
- Załatwianie formalności dotyczących badań specjalistycznych mieszkańców.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Pełen wymiar czasu pracy;
- System rozkładu czasu pracy- równoważny;
- Wynagrodzenie zasadnicze- 3200 brutto miesięcznie;
- Dodatek stazowy od 5-20% podstawy wynagrodzenia zasadniczego.
V. Wymagane dokumenty:
CV, list motywacyjny, dokumenty potwierdzające prawo do wykonywania zawodu, dokumenty potwierdzajace posiadany staż zawodowy.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2020-06-07 12:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy przesłac na adres:
Dom Pomocy Społecznej
ul. Dr. T. Podbielskiego 2
66-300 Międzyrzecz,
lub dostarczyc do sekretariatu DPS Międzyrzecz (parter, pokój nr 25).
Osoba do kontaktu: kierownik DTO 504 241 618, sekretariat 95 741 17 92.
VII. Informacje dodatkowe:
KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OSÓB UBIEGAJĄCYCH SIĘ O PRACĘ W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W MIĘDZRZECZU.
DANE OSOBOWE- KALUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Radu (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2017 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu, tel. 95 741 17 92.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. 504 241 577.
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy/ urzędnicze.
- Informacje o odbiorcach danych: odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
- Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych, żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych podany powyżej, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy, art. 6 ust.1 lit.c RODO oraz art. 11 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.