Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 3/2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: 3/2020Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor w Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Międzyrzecz
Wymiar etatu: 1.00/1.00
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Administracyjno- Ekonomiczny
Data udostępnienia: 2020-06-01
Ogłoszono dnia: 2020-06-01
Termin składania dokumentów: 2020-06-17 14:00:00
Nr ogłoszenia: 3/2020
Zlecający: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Umiejętność naliczania wynagrodzeń pracownikom i zleceniodawcom, umiejętność prowadzenia pełnej dokumentacji płacowej, podatkowej i ZUS;
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości – praktyczna wiedza nt. zagadnień związanych z rachunkowością budżetową (plany kont, klasyfikacja budżetowa) oraz ustawy o finansach publicznych;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
- wykształcenie:
średnie – oraz 4 lata stażu pracy na stanowisku biurowym, lub
wyższe – oraz 2 lata stażu pracy na stanowisku biurowym; - nie skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia.
b. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość przepisów Kodeksu Pracy;
- umiejętność sprawnej obsługi komputera, w tym praktycznego korzystania z aplikacji pakietu MS Office;
- umiejętność analitycznego myślenia i argumentowania;
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
- doświadczenie zawodowe – praktyka w księgowości sektora finansów publicznych;
- odporność na stres i umiejętność radzenia sobie ze stresem, systematyczność, dokładność, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Naliczanie wynagrodzeń pracownikom i zleceniobiorcom;
- prowadzenie pełnej dokumentacji płacowej;
- prowadzenie dokumentacji ZUS i podatkowej oraz przesyłanie drogą elektroniczną do odpowiednich urzędów ;
- prowadzenie pełnej dokumentacji dotyczącej naliczana i wypłaty zasiłków ZUS;
- okresowa analiza funduszu płac;
- naliczanie odpisu na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych;
- dekretacja i księgowanie dokumentów księgowych;
- sporządzanie przelewów bankowych na podstawie zatwierdzonych dokumentów księgowych;
- sporządzanie sprawozdań do GUS i innych;
- dokonywanie wstępnej kontroli formalno – rachunkowej zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym;
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 700 – 1500 w siedzibie jednostki;
- stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym, na parterze;
- narzędzia i materiały pracy – urządzenia biurowe, komputer;
- budynek dostępny i dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do budynku bez stopni;
- nie występują uciążliwe/ szkodliwe warunki pracy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6 %
V. Wymagane dokumenty:
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- Życiorys – CV;
- list motywacyjny własnoręcznie podpisany;
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresiewykształcenia i stażu pracy;
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów;
- kopie dokumentów, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2020-06-17 14:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzone podpisem „ nabór na stanowisko urzędnicze- inspektor”.
W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, nr telefonu i / lub adres e-mail.
Treść załączonych dokumentów, oświadczeń należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą,
W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, nr telefonu i / lub adres e-mail.
Treść załączonych dokumentów, oświadczeń należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą,
c. Miejsce:
Dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na adres:
Dom Pomocy Społecznej
Dom Pomocy Społecznej
ul. Dr Tadeusza Podbielskiego 2
66-300 Międzyrzecz, lub
dostarczyć do sekretariatu Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu (parter) pokój nr 25 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 17.06. 2020 r., do godz.1400 .
VII. Informacje dodatkowe:
- Dokumenty, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci którzy spełniają wymogi formalne zostaną dopuszczeni do drugiego etapu naboru, zostaną powiadomieni pisemnie, telefonicznie lub za pomocą poczty e-mail o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.
- Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, które w procesie rekrutacji spełniają wymagania formalne, lecz nie zostały zatrudnione będą przechowywane zgodnie z instrukcja kancelaryjną, a następnie przekazane do składnicy akt.
- Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą przechowywane w DPS M–cz przez okres 7 dnia od dnia zakończenia naboru – mogą być w tym czasie odebrane osobiście przez te osoby w przypadku nie odebrania zostaną zniszczone komisyjnie.
- Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na internetowej stronie Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu.
- Jednostka nasza jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe przetwarzane zgodnie przepisami z art.13 ust.1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu tel. 957411792.
- Kontakt do inspektora danych: tel. 504241577, iod@dpsmiedzyrzecz.pl.
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy/urzędnicze.
- Informacje o odbiorcach danych: odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
- Okres przechowywania danych : czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
- Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich prostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych a także prawo do przeniesienia danych, żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych podany powyżej, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu Pracy art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 11 Ustawy z dnia 21 listopada 2008r., o pracownikach samorządowych.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.