ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierownik Warsztatu Terapii Zajęciowej w Międzyrzeczu- zastępstwo.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Międzyrzecz

Wymiar etatu: 1,00/1,00 umowa o pracę na czas zastępstwa

Ilość etatów: 1

Wydział: Warsztat Terapii Zajęciowej

Data udostępnienia: 2022-02-15

Ogłoszono dnia: 2022-02-15

Termin składania dokumentów: 2022-02-28 00:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2022

Zlecający: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym umożliwiające wykonywanie
zadań na stanowisku; tj.: wyższe na kierunkach mających zastosowanie przy świadczeniu usług w Warsztacie Terapii Zajęciowej np.
pedagogika, psychologia lub pokrewne nauki społeczne.
- co najmniej 5 letni staż pracy na podobnym stanowisku pracy,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w.w. stanowisku,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- nie skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
  publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Znajomość ustaw:
-  o rehabilitacji zawodowej i społecznej,
- regulujących funkcjonowanie warsztatów terapii zajęciowej,
- o finansach publicznych.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość problematyki dotyczącej osób z niepełnosprawnością, ich potrzebami, możliwości przywracania
sprawności i wsparcia pozwalającymi na ich w miarę samodzielne życie,
- znajomość przepisów z zakresu działalności Warsztatów Terapii Zajęciowej,
- umiejętność zarządzania zespołem ludzkim,
- dobra organizacja pracy,
- odpowiedzialność, zaangażowanie, kreatywność, terminowość, dyspozycyjność,                  
- umiejętność pracy w sytuacjach stresowych,
- zdolność analitycznego myślenia,
- umiejętność praktycznej interpretacji i stosowania przepisów prawnych,
- predyspozycje osobowościowe tj. kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego
komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność, obowiązkowość, bezstronność, wysoka kultura osobista.

 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

- Organizowanie pracy Warsztatu Terapii Zajęciowej poprzez wydawanie zarządzeń wewnętrznych, regulaminów
oraz innych decyzji kierowniczych, a także ponoszenie odpowiedzialności za całokształt jego działalności.
- Inicjowanie i wprowadzanie rozwiązań organizacyjnych zapewniających właściwe funkcjonowanie Warsztatu Terapii Zajęciowej.
- Nadzór nad kompleksową, sprawną, terminową, zgodną z prawem realizacją zadań.
- Podejmowanie decyzji w indywidualnych sprawach związanych z realizacją zadań ustawowych na podstawie przepisów
prawa oraz uzyskanych upoważnień.
- Zarządzanie powierzonym mieniem, sprawowanie nadzoru i odpowiedzialności za powierzony majątek.
- Analizowanie działalności Warsztatu Terapii Zajęciowej pod względem finansowym.
- Sporządzanie sprawozdań z działalności Warsztatów Terapii Zajęciowej.
- Nadzorowanie nad wykonywaniem, zadań przez podległych pracowników.
- Współpraca z instytucjami i organizacjami społecznymi mającymi związek z działalnością jednostki.
- Współudział w kształtowaniu polityki kadrowej, a przede wszystkim odpowiedni dobór i szkolenie kadr.
- Przygotowywanie i składanie sprawozdań oraz informacji dotyczących funkcjonowania Warsztatu Terapii Zajęciowej.
- Kierownik Warsztatu zobowiązany jest do planowania, organizowania i nadzorowania pracy oraz kontroli funkcjonalnej jednostki.
- Zapewnienie odpowiednich warunków pracy i organizacyjnych zajęć.
- Kierowanie pracami Rady Programowej WTZ, organizowanie spotkań, realizowanie i nadzorowanie zadań Rady Programowej WTZ
- Realizowanie zadań kształcąco-wychowawczych zmierzających do rozwoju zainteresowań uczestników oraz specjalistycznych
umiejętności zawodowych umożliwiających w przyszłości podjęcie stosownej pracy zawodowej.
- Nadzorowanie nad warunkami prowadzonej rehabilitacji uczestników.
- Stała współpraca z rodzicami lub opiekunami prawnymi uczestników.
- Prowadzenie procesu rekrutacji uczestników.
- Planowanie rozkładów zajęć, przerw wakacyjnych uczestników.
- Nadzorowanie realizacji dysponowania środkami przeznaczonymi na działalność jednostki, 
nadzorowanie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych.
- Nadzorowanie realizacji zamówień publicznych.
- Sporządzanie planów finansowych jednostki.
- Analiza jakości pracy i dokonywanie ocen stopnia realizacji programu działalności rehabilitacyjnej WTZ.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 700 – 1500 w siedzibie jednostki,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym dwuosobowym, na parterze, pracownie
terapeutyczne umiejscowione na pierwszym piętrze budynku,
- narzędzia i materiały pracy – urządzenia biurowe, komputer,
- praca wymagająca znajomości obsługi komputera przy monitorze ekranowym do 4 godzin dziennie,
- budynek dostępny i dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
- wejście do budynku bez stopni, winda, drzwi automatyczne,
- nie występują uciążliwe/ szkodliwe warunki pracy.

 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- własnoręcznie podpisany życiorys – CV (z przebiegiem nauki i pracy zawodowej),
- własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie  wykształcenia i stażu pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych  oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku,
 
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać
z pierwszeństwa w zatrudnieniu   w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopie dokumentów, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy,
certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-02-28 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
  • dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzone podpisem „ nabór na stanowisko urzędnicze Kierownik Warsztatu Terapii Zajęciowej” .
  • W ofercie należy podać  dane kontaktowe: preferowany adres do korespondencji, nr telefonu i / lub adres e-mail.
  • Treść załączonych dokumentów, oświadczeń należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz   z datą,
  • dokumenty złożyć w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej  w Międzyrzeczu (pokój nr 125, parter) lub przesłać pocztą tradycyjną,
 
c. Miejsce:
Dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na adres:
 
Dom Pomocy Społecznej ul dr Tadeusza Podbielskiego 2 , 66-300 Międzyrzecz 

VII. Informacje dodatkowe:

  • Dokumenty, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
  • Brak własnoręcznego podpisu na wymaganych dokumentach, będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych.
  • Złożone dokumenty będą sprawdzone pod względem kompletności i spełnienia wymagań określonych w powyższym ogłoszeniu.
  • Kandydaci którzy spełniają wymogi formalne zostaną dopuszczeni do drugiego etapu naboru, zostaną powiadomieni
    telefonicznie lub za pomocą poczty e-mail o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.
  • Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą przechowywane w DPS M–cz przez okres 7 dnia od dnia zakończenia
    naboru – mogą być w tym czasie odebrane osobiście przez te osoby w przypadku nie odebrania zostaną zniszczone.
  • Z przeprowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół.
  • Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu,
    na podstawie umowy zawartej w celu zastępstwa.
  • Po rozstrzygniętym naborze dokumenty kandydata wyłonionego w trakcie naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych.
  • Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na internetowej stronie Biuletynu Informacji
    Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu.
  • Jednostka nasza jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą
    bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe przetwarzane zgodnie przepisami  z art.13 ust.1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych
osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
  1. Administrator danych i kontakt do niego:  Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu tel. 957411792, 504241520
  2. Kontakt do inspektora danych: tel. 504241577, iod.dps@op.pl
  3. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy/urzędnicze.
  4. Informacje o odbiorcach danych: odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
  5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy 
    (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu ma możliwość
    wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia
    tego samego stanowiska).
  6. Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich prostowania, usunięcia
    lub ograniczenia przetwarzania. Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych a także
    prawo do przeniesienia danych, żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora
    danych podany powyżej, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  7. Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu Pracy art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 11 Ustawy
    z dnia 21 listopada 2008r., o pracownikach samorządowych.
  8. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
 
« powrót do poprzedniej strony