ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Główny księgowy w Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Dom Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu

Wymiar etatu: 1,00/1,00 umowa o pracę

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Administracyjno- Ekonomiczny

Data udostępnienia: 2022-12-14

Ogłoszono dnia: 2022-12-14

Termin składania dokumentów: 2022-12-30 12:00:00

Nr ogłoszenia: 2/2022

Zlecający: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  • nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  • posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego,
  • doświadczenie zawodowe w księgowości sektora finansów publicznych w tym doświadczenie na stanowisku głównego księgowego jednostki budżetowej.
wykształcenie:
 
spełnia jeden z poniższych warunków:
 
  • ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe                    i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
  • ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
  • jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
  • posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
znajomość:
  • ustawy o finansach publicznych,
  • ustawy o rachunkowości,
  • ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • umiejętność obsługi programów finansowo – księgowych oraz programów sprawozdawczych, bankowości elektronicznej, programu Płatnik,
 
b. Wymagania dodatkowe:
  • dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • cechy osobowości: odpowiedzialność, samodzielność w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji, komunikatywność, sumienność, rzetelność, punktualność, odporność na stres, asertywność, otwartość, kreatywność, dyspozycyjność,
  • umiejętność praktycznej interpretacji i stosowania przepisów prawnych,
  • znajomość regulacji prawnych z zakresu KPA, ustawy o pracownikach samorządowych, prawo zamówień publicznych,
  • zdolność analitycznego myślenia,
  • wysoka kultura osobista.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie rachunkowości,
  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
  • dokonywanie wstępnej kontroli:
- zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
  • prowadzenie analizy wykorzystania środków finansowych,
  • opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierownika jednostki, dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, obiegu i kontroli dokumentów,
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych,
  • opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych,
  • kierowanie pracą podległych pracowników, współpraca z komórkami  organizacyjnymi  i samodzielnymi stanowiskami pracy.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • praca biurowa – narzędzia i materiały pracy – komputer i urządzenia biurowe,
  • praca od poniedziałku do piątku w godzinach 700 – 1500 w siedzibie jednostki,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym jednoosobowym, na parterze,
  • przy monitorze ekranowym do 4 godzin dziennie,
  • praca wymagająca podejmowania decyzji, koncentracji, uwagi, systematyczności oraz odporności na sytuacje stresowe,
  • budynek dostępny i dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
  • wejście do budynku bez stopni, winda, drzwi automatyczne,
  • nie występują uciążliwe/ szkodliwe warunki pracy.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

Dokumenty i oświadczenia niezbędne
  • własnoręcznie podpisany życiorys – CV,
  • własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie  wykształcenia, doświadczenia zawodowego i posiadanych kwalifikacji,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych  oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu   w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
  • kopie dokumentów, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
  • kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-12-30 12:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
 
  • dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzone podpisem „ nabór na stanowisko urzędnicze „ Główny Księgowy w Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu ” . W ofercie należy podać  dane kontaktowe: preferowany adres do korespondencji, nr telefonu i / lub adres e-mail.
  • życiorys – CV, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, oświadczenia własne należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą,
  • dokumenty złożyć w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej  w Międzyrzeczu (pokój nr 25, parter) lub przesłać pocztą tradycyjną
  • o ważności aplikacji decyduje data wpływu do sekretariatu Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu.
c. Miejsce:
Dom Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu ul dr Tadeusza Podbielskiego 2 , 66-300 Międzyrzecz
 

VII. Informacje dodatkowe:

  • terminie nie będą rozpatrywane.
  • Brak własnoręcznego podpisu na wymaganych dokumentach, będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych.
  • Złożone dokumenty w pierwszym etapie naboru będą weryfikowane pod względem kompletności i spełnienia wymagań określonych w powyższym ogłoszeniu.
  • Kandydaci którzy spełniają w/w pierwszy etap naboru tj.; dopełnią wymogów formalnych, zostaną dopuszczeni do drugiego etapu naboru i zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty e-mail o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.
  • Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą przechowywane w DPS M–cz przez okres 7 dnia od dnia zakończenia naboru – mogą być w tym czasie odebrane osobiście przez te osoby         w przypadku nie odebrania zostaną zniszczone.
  • Z przeprowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół.
  • Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu.
  • Po rozstrzygniętym naborze dokumenty kandydata wyłonionego w trakcie naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych.
  • Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na internetowej stronie Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu.
  • Jednostka nasza jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe przetwarzane zgodnie przepisami  z art.13 ust.1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
  1. Administrator danych i kontakt do niego:  Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu tel. 957411792, 504241520
  2. Kontakt do inspektora danych: tel. 504241577, iod.dps@op.pl
  3. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy/urzędnicze.
  4. Informacje o odbiorcach danych: odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
  5. Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy  (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
  6. Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich prostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych a także prawo do przeniesienia danych, żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych podany powyżej, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  7. Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu Pracy art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 11 Ustawy z dnia 21 listopada 2008r., o pracownikach samorządowych.
  8. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
« powrót do poprzedniej strony