ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Dom Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 01/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 01/2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Administrator

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Międzyrzecz

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Administracyjno- Ekonomiczny

Data udostępnienia: 2017-01-16

Ogłoszono dnia: 2017-01-16 przez Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu

Termin składania dokumentów: 2017-01-25 15:00:00

Nr ogłoszenia: 01/2017

Zlecający: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wykształcenie:
  • wyższe lub średnie i minimum 4 lata stażu pracy.
 
b. Wymagania dodatkowe:
 
 
 
  • Prawo jazdy kat. B,
  • znajomość przepisów bhp i p.poż.,
  • orzeczenie psychologiczne dla kierowców,
  • znajomość obsługi komputera, programów biurowych i systemów informatycznych,
  • znajomość zasad planowania budżetowego oraz rozliczania usług i dostaw,
  • znajomość regulacji prawnych z zakresu: KPA, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy  o rachunkowości, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • dokładność, odpowiedzialność, systematyczność, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność zarządzania zespołem,
 
 
 
 
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 
  • Utrzymanie obiektu, maszyn i urządzeń DPS w należytym stanie technicznym oraz zapewnienie terminowego przeprowadzania przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej techniczne wyposażenie przez uprawnione osoby lub firmy specjalistyczne,
  • nadzór nad pracami remontowo – budowlanymi oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej,
  • prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej wymaganej przepisami Prawa budowlanego,
  • prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi,
  • prowadzenie spraw związanych z bhp i p.poż.,
  • prowadzenie składnicy akt,
  • obsługa kasy fiskalnej,
  • prowadzenie ewidencji awarii oraz zleconych napraw,
  • koordynowanie oraz nadzór nad pracownikami obsługi,
  • zapewnienie nadzoru nad pracą osób i podmiotów świadczących pracę lub usługi na rzecz Zleceniodawcy,
  • gospodarowanie składnikami majątku ruchomego,
  • obsługa i zarządzanie systemem informatycznym,
  • przygotowywanie projektów umów, regulaminów i procedur dotyczących zajmowanego stanowiska,
  • zatwierdzanie dokumentów pod względem merytorycznym.
 
 
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

 
            Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
 
Praca administracyjno – biurowa. Opracowywanie projektów dokumentów, prace i czynności koncepcyjne  i biurowe. Użytkowanie, sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
 
           
           Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy
 
Budynek przy ul. Dr Tadeusza Podbielskiego 2 w Międzyrzeczu jest dostępny i dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiająca poruszanie się osobom na wózkach inwalidzkich, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. Wejście do budynku bez stopni, w budynku znajduje się winda umożliwiająca wjazd osobie na wózku inwalidzkim, oraz łazienki dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku nie występują uciążliwe,szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
Wynagrodzenie zasadnicze:
  • 2.000,00 – 2.500,00 zł brutto – wynagrodzenie zasadnicze,
  • dodatek stażowy z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskażnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,jest niższy niż 6 %.

V. Wymagane dokumenty:

 
  • Życiorys i  list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, doświadczenie zawodowe  i dodatkowe kwalifikacje,
  • kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
 
Inne dokumenty i oświadczenia:
 
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie prawo jazdy kat. B.
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
 
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-01-25 15:00:00
b. Sposób:
Osobiście lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem:
"NABÓR NA STANOWISKO ADMINISTRATORA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W MIĘDZYRZECZU".
O ważności aplikacji decyduje data wpływu do sekretariatu DPS.
c. Miejsce:
 
            Dom Pomocy Społecznej
            ul. Dr T. Podbielskiego 2
             66-300 Międzyrzecz

VII. Informacje dodatkowe:

 
 
Wszystkie dokumenty powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy orzeczenia psychologicznego dla kierowców.
 
Etapy, metody oraz techniki naboru:
  • weryfikacja aplikacji pod względem spełniania wymagań formalnych,
  • rozmowa kwalifikacyjna,
 
           Inne:
  • lista kandydatów spełniających wymagania formalne określone w naborze oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu,
  • o kolejnym etapie naboru  kandydaci, którzy spełniają  wymagania formalne zostaną zawiadomieni telefonicznie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i życiorys powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.
« powrót do poprzedniej strony