Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 01/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 01/2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Administrator
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Międzyrzecz
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Administracyjno- Ekonomiczny
Data udostępnienia: 2017-01-16
Ogłoszono dnia: 2017-01-16 przez Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu
Termin składania dokumentów: 2017-01-25 15:00:00
Nr ogłoszenia: 01/2017
Zlecający: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wykształcenie:
- wyższe lub średnie i minimum 4 lata stażu pracy.
b. Wymagania dodatkowe:
- Prawo jazdy kat. B,
- znajomość przepisów bhp i p.poż.,
- orzeczenie psychologiczne dla kierowców,
- znajomość obsługi komputera, programów biurowych i systemów informatycznych,
- znajomość zasad planowania budżetowego oraz rozliczania usług i dostaw,
- znajomość regulacji prawnych z zakresu: KPA, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- dokładność, odpowiedzialność, systematyczność, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność zarządzania zespołem,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Utrzymanie obiektu, maszyn i urządzeń DPS w należytym stanie technicznym oraz zapewnienie terminowego przeprowadzania przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej techniczne wyposażenie przez uprawnione osoby lub firmy specjalistyczne,
- nadzór nad pracami remontowo – budowlanymi oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej,
- prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej wymaganej przepisami Prawa budowlanego,
- prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi,
- prowadzenie spraw związanych z bhp i p.poż.,
- prowadzenie składnicy akt,
- obsługa kasy fiskalnej,
- prowadzenie ewidencji awarii oraz zleconych napraw,
- koordynowanie oraz nadzór nad pracownikami obsługi,
- zapewnienie nadzoru nad pracą osób i podmiotów świadczących pracę lub usługi na rzecz Zleceniodawcy,
- gospodarowanie składnikami majątku ruchomego,
- obsługa i zarządzanie systemem informatycznym,
- przygotowywanie projektów umów, regulaminów i procedur dotyczących zajmowanego stanowiska,
- zatwierdzanie dokumentów pod względem merytorycznym.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca administracyjno – biurowa. Opracowywanie projektów dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie, sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy
Budynek przy ul. Dr Tadeusza Podbielskiego 2 w Międzyrzeczu jest dostępny i dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych umożliwiająca poruszanie się osobom na wózkach inwalidzkich, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. Wejście do budynku bez stopni, w budynku znajduje się winda umożliwiająca wjazd osobie na wózku inwalidzkim, oraz łazienki dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku nie występują uciążliwe,szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy.
Wynagrodzenie zasadnicze:
- 2.000,00 – 2.500,00 zł brutto – wynagrodzenie zasadnicze,
- dodatek stażowy z tytułu wysługi lat pracy (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskażnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce,w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,jest niższy niż 6 %.
V. Wymagane dokumenty:
- Życiorys i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, doświadczenie zawodowe i dodatkowe kwalifikacje,
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
Inne dokumenty i oświadczenia:
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie prawo jazdy kat. B.
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-01-25 15:00:00
b. Sposób:
Osobiście lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem:
"NABÓR NA STANOWISKO ADMINISTRATORA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W MIĘDZYRZECZU".
O ważności aplikacji decyduje data wpływu do sekretariatu DPS.
c. Miejsce:
Dom Pomocy Społecznej
ul. Dr T. Podbielskiego 2
66-300 Międzyrzecz
VII. Informacje dodatkowe:
Wszystkie dokumenty powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy orzeczenia psychologicznego dla kierowców.
Etapy, metody oraz techniki naboru:
- weryfikacja aplikacji pod względem spełniania wymagań formalnych,
- rozmowa kwalifikacyjna,
Inne:
- lista kandydatów spełniających wymagania formalne określone w naborze oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu,
- o kolejnym etapie naboru kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną zawiadomieni telefonicznie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i życiorys powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji”.