Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4/2017Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Administrator
Miejsce pracy: Międzyrzecz
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Administracyjno- Ekonomiczny
Data udostępnienia: 2017-05-09
Ogłoszono dnia: 2017-05-09 przez Anna Chmurzyńska
Termin składania dokumentów: 2017-05-31 15:00:00
Nr ogłoszenia: 4/2017
Zlecający: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
- korzystanie w pełni z praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- niekaralność za przestępstwa umyślne,
- wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i minimum 4 lata stażu pracy.
b. Wymagania dodatkowe:
- prawo jazdy kat. B,
- znajomość przepisów bhp i p. poż.,
- orzeczenie psychologiczne dla kierowców,
- znajomość obsługi komputera, programów biurowych i systemów informatycznych,
- znajomość zasad planowania budżetowego oraz rozliczania usług i dostaw,
- znajomość regulacji prawnych z zakresu KPA, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- dokładność, odpowiedzialność, systematyczność, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność zarządzania zespołem.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
● utrzymanie obiektu, maszyn i urządzeń DPS w należytym stanie technicznym oraz zapewnienie terminowego przeprowadzania przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej techniczne wyposażenie przez uprawnione osoby lub firmy specjalistyczne,
● nadzór nad pracami remontowo - budowlanymi oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej,
● prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej wymaganej przepisami prawa budowlanego,
● prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi,
● prowadzenie spraw związanych z bhp i p.poż.,
● prowadzenie składnicy akt,
● obsługa kasy fiskalnej,
● prowadzenie ewidencji awarii oraz zleconych napraw,
● koordynowanie oraz nadzór nad pracownikami obsługi,
● zapewnienie nadzoru nad pracą osób i podmiotów świadczących pracę lub usługi na rzecz Zleceniodawcy,
● gospodarowanie składnikami majątku ruchomego,
● obsługa i zarządzanie systemem informatycznym,
● przygotowanie projektów umów, regulaminów i procedur dotyczących zajmowanego stanowiska,
● zatwierdzanie dokumentów pod względem merytorycznym.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- wymiar i czas pracy: 1,00/1,00 – w podstawowym systemie czasu pracy,
- pierwsza umowa na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
- wynagrodzenie zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. 2014r. poz. 1786 z późn. zm.)
- 2.000,00 - 2.500,00 zł brutto - wynagrodzenie zasadnicze,
- dodatek stażowy z tytułu wysługi lat pracy ( od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego).
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
● życiorys i list motywacyjny,
● kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy) oraz dodatkowe kwalifikacje,
● kwestionariusz osobowy - osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
● oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
● oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych,
● oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
● kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego.
Inne dokumenty i oświadczenia:
● kopia dokumentu potwierdzającego posiadane prawo jazdy kat. B.,
● kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa z zatrudnieniu w przypadku gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatów.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-05-31 15:00:00
b. Sposób:
powyższe dokumenty: należy złożyć osobiście sekretariat Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu od godz. 08:00- do godz. 15:00 lub za pośrednictwem poczty z dopiskiem: " Nabór na stanowisko administratora w Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu" w terminie do dnia 31.05.2017r., o ważności aplikacji decyduje data wpływu do sekretariatu Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu.
Wszystkie dokumenty powinny być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie zobowiązana do dostarczenia pracodawcy orzeczenia psychologicznego dla kierowców.
c. Miejsce:
Dom Pomocy Społecznej
ul. Dr T. Podbielskiego 2
66-300 Międzyrzecz
VII. Informacje dodatkowe:
- lista kandydatów spełniająca wymagania formalne określone w naborze oraz informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP - Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu,
- o kolejnym etapie naboru kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną zawiadomieni telefonicznie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i życiorys powinny być opatrzone klauzulą: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji."
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Dom Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Anna Chmurzyńska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-05-09 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Kwiecińska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-05-11 10:30:05 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-05-11 10:36:34 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-08-21 09:25:34 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1015 raz(y) |