Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Referent
Miejsce pracy: Międzyrzecz
Wymiar etatu: 3/4
Ilość etatów: 1
Wydział: Warsztat Terapii Zajęciowej
Data udostępnienia: 2018-07-02
Ogłoszono dnia: 2018-07-02 przez Ewa Grygiel
Termin składania dokumentów: 2018-07-12 14:00:00
Nr ogłoszenia: 3/2018
Zlecający: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie: średnie – o profilu zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku;
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
- nie skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- umiejętność sprawnej obsługi komputera, w tym praktycznego wykorzystania aplikacji pakietu MS Office;
- umiejętność obsługi programów finansowo księgowych;
- umiejętność analitycznego myślenia i argumentowania;
- komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole.
b. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości – praktyczna wiedza nt. zagadnień związanych z rachunkowością budżetową (plany kont, klasyfikacja budżetowa) oraz ustawy o finansach publicznych;
- doświadczenie zawodowe – praktyka w księgowości sektora finansów publicznych;
- znajomość obsługi komputera, systemu bankowości elektronicznej;
- odporność na stres i umiejętność radzenia sobie z nim, systematyczność, dokładność, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu swoich obowiązków.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym w zakresie WTZ;
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych w zakresie WTZ;
- przygotowywanie dokumentów do księgowania;
- wprowadzanie dokumentów księgowych do programu finansowo – księgowego, zgodnie z dekretacją;
- sporządzanie sprawozdań;
- opracowywanie planów dochodów i wydatków w zakresie WTZ;
- dokonywanie analiz wykorzystania środków finansowych oraz wykonania dochodów.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1400;
- praca w siedzibie jednostki;
- stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym, na parterze;
- narzędzia i materiały pracy – urządzenia biurowe, komputer;
- budynek dostępny i dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do budynku bez stopni;
- nie występują uciążliwe/szkodliwe, niebezpieczne warunki pracy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
- Życiorys / CV i list motywacyjny;
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia ;
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy – kopie świadectw pracy lub oświadczenie o obecnym zatrudnieniu;
- oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa;
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii;
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych;
- nie skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-07-12 14:00:00
b. Sposób:
- Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „ Nabór na stanowisko urzędnicze – referent” , w wyznaczonym wyżej terminie. W ofercie należy podać swoje dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu i / lub adres e-mail. Każde oświadczenie wymagane w ogłoszeniu powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Treść załączonych do dokumentów oświadczeń należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą.
c. Miejsce:
Dokumenty aplikacyjne należy przesłać na adres:
Dom Pomocy Społecznej
ul. dr Tadeusza Podbielskiego 2
66-300 Międzyrzecz
lub dostarczyć osobiście do sekretariatu Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu, pokój nr 25 (parter)
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 lipca do godz. 1400.
VII. Informacje dodatkowe:
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- Dokumenty, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci którzy spełnią wymogi formalne zostaną dopuszczeni do drugiego etapu naboru, zostaną powiadomieni pisemnie, telefonicznie lub za pomocą poczty e-mail o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.
- Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji spełniają wymagania formalne, lecz nie zostaną zatrudnione będą przechowywane zgodnie z instrukcja kancelaryjną, a następnie przekazane do składnicy akt.
- Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą przechowywane w DPS M-cz przez okres 7 dni od dnia zakończenia naboru – mogą być w tym okresie osobiście przez te osoby odebrane. W przypadku nie odebrania zostaną komisyjnie zniszczone.
- Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu.
- Jednostka nasza jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakakolwiek inną cechę prawnie chronioną.
DANE OSOBOWE- KALUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Radu (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2017 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu, tel. 95 741 17 92.
- Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. 504 241 577, iod.dps@op.pl.
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy/ urzędnicze.
- Informacje o odbiorcach danych: odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
- Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych, żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych podany powyżej, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy, art. 6 ust.1 lit.c RODO oraz art. 11 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.