ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Pielęgniarka/ pielęgniarz

Miejsce pracy: Międzyrzecz

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział Terapeutyczno- opiekuńczy

Data udostępnienia: 2020-05-07

Ogłoszono dnia: 2020-05-07

Termin składania dokumentów: 2020-06-07 12:00:00

Nr ogłoszenia: 2

Zlecający: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Prawo do wykonywania zawodu- karta pielęgniarska. 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

- Realizacja zadań z zakresu rehanilitacji społecznej zmierzającej do ogólnego rozwoju i poprawy sprawności osób niepełnosprawnych;
- Pielęgnacja i opieka sprawowana nad osobami niepełnosprawnymi intelektualnie;
- Pełnienie funkcji pracownika pierwszego kontaktu;
- Udział w pracach zespołu opiekuńczo- terapeutycvznego;
- Wykonywanioe czynności związanych z przyjęciem mieszkańca do DPS;
- Sprawowowanie bezpośredniej opieki nad mieszkańcem Domu;
- Wkonywanie i pomaganie mieszkańcowi w codziennych czynnościach higienicznych;
- Załatwianie formalności dotyczących badań specjalistycznych mieszkańców.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- Pełen wymiar czasu pracy;
- System rozkładu czasu pracy- równoważny;
- Wynagrodzenie zasadnicze- 3500 brutto miesięcznie;
- Dodatek stazowy od 5-20% podstawy wynagrodzenia zasadniczego.

V. Wymagane dokumenty:

CV, list motywacyjny, dokumenty potwierdzające prawo do wykonywania zawodu, dokumenty potwierdzajace posiadany staż zawodowy.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-06-07 12:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy przesłac na adres:
Dom Pomocy Społecznej
ul. Dr. T. Podbielskiego 2
66-300 Międzyrzecz,
lub dostarczyc do sekretariatu DPS Międzyrzecz (parter, pokój nr 25).
Osoba do kontaktu: kierownik DTO 504 241 618, sekretariat 95 741 17 92.

VII. Informacje dodatkowe:

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OSÓB UBIEGAJĄCYCH SIĘ O PRACĘ W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W MIĘDZRZECZU.
 
DANE OSOBOWE- KALUZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Radu (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2017 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
  • Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu, tel. 95 741 17 92.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: tel. 504 241 577.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy/ urzędnicze.
  • Informacje o odbiorcach danych: odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
  • Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych, żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych podany powyżej, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy, art. 6 ust.1 lit.c RODO oraz art. 11 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.   
     

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Dom Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-05-07
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Chmurzyńska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-05-07 14:32:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Ewa Grygiel
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-05-08 10:02:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Ewa Grygiel
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-10-19 08:21:09
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
180 raz(y)