Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Dom Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor w Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu

Miejsce pracy: Międzyrzecz

Wymiar etatu: 1,00/1,00

Ilość etatów: 1

Wydział: DAE WTZ

Data udostępnienia: 2020-01-24

Ogłoszono dnia: 2020-01-24

Termin składania dokumentów: 2020-02-19 00:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2020

Zlecający: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
  • wykształcenie średnie – o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku oraz 4 lata stażu pracy,
  • wykształcenie wyższe – pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym oraz 2 lata stażu pracy,
  • nie skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • umiejętność sprawnej obsługi komputera, 
  • w tym praktycznego korzystania z aplikacji pakietu MS office,
  • umiejętność obsługi programów finansowo – księgowych,
  • umiejętność analitycznego myślenia i argumentowania,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
b. Wymagania dodatkowe:
  • Umiejętność sporządzania listy płac, umiejętność prowadzenia dokumentacji, naliczania i wypłaty wynagrodzeń, zasiłków ZUS,
  • znajomość kodeksu pracy,
  • znajomość przepisów ustawy o rachunkowości – praktyczna wiedza nt. zagadnień związanych z rachunkowością budżetową (plany kont, klasyfikacja budżetowa) oraz ustawy o finansach publicznych,
  • doświadczenie zawodowe – praktyka w księgowości sektora finansów publicznych,
  • znajomość obsługi komputera, systemu bankowości elektronicznej,
  • odporność na stres i umiejętność radzenia sobie ze stresem, systematyczność, dokładność, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Dokonywanie wstępnej kontroli formalno – rachunkowej zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
  • dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
  • przygotowywanie dokumentów do księgowania,
  • wprowadzanie dokumentów księgowych do programu finansowo – księgowego, zgodnie z dekretacją,
  • prowadzenie kasy fiskalnej,
  • prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej dotyczącej podatku VAT,
  • sporządzanie sprawozdań,
  • współudział w opracowywaniu planów dochodów i wydatków,
  • dokonywanie analiz wykorzystania środków finansowych oraz wykonania dochodów.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 700 – 1500,
  • w siedzibie jednostki,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym, na parterze,
  • narzędzia i materiały pracy – urządzenia biurowe, komputer,
  • budynek dostępny i dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do budynku bez stopni,
  • nie występują uciążliwe/ szkodliwe warunki pracy.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6 %

V. Wymagane dokumenty:

  1. Dokumenty i oświadczenia niezbędne
  • życiorys – CV i  list motywacyjny własnoręcznie podpisane,
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie o nieposzlakowanej opinii.
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania iezbednego w zakresie wykształcenia.
 
        b. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe/stażu pracy – kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-02-19 00:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzone podpisem „ nabór na stanowisko urzędnicze – inspektor” w wyznaczonym wyżej terminie. W ofercie należy podać preferowane dane kontaktowe: adres do korespondencji, nr telefonu i / lub adres e-mail. Każde oświadczenie wymagane w ogłoszeniu powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Treść załączonych dokumentów, oświadczeń należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą,
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 ze zm.).
c. Miejsce:
Dokumenty należy przesłać lub dostarczyć do sekretariatu Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu (parter) pokój nr 25
Dom Pomocy Społecznej
ul. Dr Tadeusza Podbielskiego 2
66-300 Międzyrzecz
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19.02. 2020 r., do godz.1400 .
              

VII. Informacje dodatkowe:

  • Dokumenty, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
  • Kandydaci którzy spełniają wymogi formalne zostaną dopuszczeni do drugiego etapu naboru, zostaną powiadomieni pisemnie, telefonicznie lub za pomocą poczty e-mail o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.
  • Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, które w procesie rekrutacji spełniają wymagania formalne, lecz nie zostały zatrudnione będą przechowywane zgodnie z instrukcja kancelaryjną, a następnie przekazane do składnicy akt.
  • Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą przechowywane w DPS M–cz przez okres 7 dnia od dnia zakończenia naboru – mogą być w tym czasie odebrane osobiście przez te osoby w przypadku nie odebrania zostaną zniszczone komisyjnie.
  • Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na internetowej stronie Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu.
  • Jednostka nasza jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
 
Dane osobowe przetwarzane zgodnie przepisami  z art.13 ust.1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
  1. Administrator danych i kontakt do niego:  Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu tel. 957411792.
  2. Kontakt do inspektora danych: tel. 504241577, iod.dps@op.pl
  3. Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy/urzędnicze.
  4. Informacje o odbiorcach danych: odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
  5. Okres przechowywania danych : czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
  6. Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich prostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych a także prawo do przeniesienia danych, żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych podany powyżej, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  7. Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu Pracy art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 11 Ustawy z dnia 21 listopada 2008r., o pracownikach samorządowych.
  8. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.