Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor w Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu
Miejsce pracy: Międzyrzecz
Wymiar etatu: 1,00/1,00
Ilość etatów: 1
Wydział: DAE WTZ
Data udostępnienia: 2020-01-24
Ogłoszono dnia: 2020-01-24
Termin składania dokumentów: 2020-02-19 00:00:00
Nr ogłoszenia: 1/2020
Zlecający: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- Posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
- wykształcenie średnie – o profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku oraz 4 lata stażu pracy,
- wykształcenie wyższe – pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym oraz 2 lata stażu pracy,
- nie skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność sprawnej obsługi komputera,
- w tym praktycznego korzystania z aplikacji pakietu MS office,
- umiejętność obsługi programów finansowo – księgowych,
- umiejętność analitycznego myślenia i argumentowania,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
b. Wymagania dodatkowe:
- Umiejętność sporządzania listy płac, umiejętność prowadzenia dokumentacji, naliczania i wypłaty wynagrodzeń, zasiłków ZUS,
- znajomość kodeksu pracy,
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości – praktyczna wiedza nt. zagadnień związanych z rachunkowością budżetową (plany kont, klasyfikacja budżetowa) oraz ustawy o finansach publicznych,
- doświadczenie zawodowe – praktyka w księgowości sektora finansów publicznych,
- znajomość obsługi komputera, systemu bankowości elektronicznej,
- odporność na stres i umiejętność radzenia sobie ze stresem, systematyczność, dokładność, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Dokonywanie wstępnej kontroli formalno – rachunkowej zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
- przygotowywanie dokumentów do księgowania,
- wprowadzanie dokumentów księgowych do programu finansowo – księgowego, zgodnie z dekretacją,
- prowadzenie kasy fiskalnej,
- prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej dotyczącej podatku VAT,
- sporządzanie sprawozdań,
- współudział w opracowywaniu planów dochodów i wydatków,
- dokonywanie analiz wykorzystania środków finansowych oraz wykonania dochodów.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 700 – 1500,
- w siedzibie jednostki,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym, na parterze,
- narzędzia i materiały pracy – urządzenia biurowe, komputer,
- budynek dostępny i dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do budynku bez stopni,
- nie występują uciążliwe/ szkodliwe warunki pracy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6 %
V. Wymagane dokumenty:
- Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- życiorys – CV i list motywacyjny własnoręcznie podpisane,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii.
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania iezbednego w zakresie wykształcenia.
b. Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe/stażu pracy – kopie świadectw pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2020-02-19 00:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzone podpisem „ nabór na stanowisko urzędnicze – inspektor” w wyznaczonym wyżej terminie. W ofercie należy podać preferowane dane kontaktowe: adres do korespondencji, nr telefonu i / lub adres e-mail. Każde oświadczenie wymagane w ogłoszeniu powinno być zgodne z treścią ujętą w ogłoszeniu. Treść załączonych dokumentów, oświadczeń należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą,
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 ze zm.).
c. Miejsce:
Dokumenty należy przesłać lub dostarczyć do sekretariatu Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu (parter) pokój nr 25
Dom Pomocy Społecznej
ul. Dr Tadeusza Podbielskiego 2
66-300 Międzyrzecz
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19.02. 2020 r., do godz.1400 .
VII. Informacje dodatkowe:
- Dokumenty, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci którzy spełniają wymogi formalne zostaną dopuszczeni do drugiego etapu naboru, zostaną powiadomieni pisemnie, telefonicznie lub za pomocą poczty e-mail o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.
- Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób, które w procesie rekrutacji spełniają wymagania formalne, lecz nie zostały zatrudnione będą przechowywane zgodnie z instrukcja kancelaryjną, a następnie przekazane do składnicy akt.
- Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą przechowywane w DPS M–cz przez okres 7 dnia od dnia zakończenia naboru – mogą być w tym czasie odebrane osobiście przez te osoby w przypadku nie odebrania zostaną zniszczone komisyjnie.
- Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na internetowej stronie Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu.
- Jednostka nasza jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe przetwarzane zgodnie przepisami z art.13 ust.1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu tel. 957411792.
- Kontakt do inspektora danych: tel. 504241577, iod.dps@op.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy/urzędnicze.
- Informacje o odbiorcach danych: odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
- Okres przechowywania danych : czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
- Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich prostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych a także prawo do przeniesienia danych, żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych podany powyżej, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu Pracy art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 11 Ustawy z dnia 21 listopada 2008r., o pracownikach samorządowych.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.