Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Główny księgowy w Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu
Miejsce pracy: Dom Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu
Wymiar etatu: 1,00/1,00 umowa o pracę
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Administracyjno- Ekonomiczny
Data udostępnienia: 2022-12-14
Ogłoszono dnia: 2022-12-14
Termin składania dokumentów: 2022-12-30 12:00:00
Nr ogłoszenia: 2/2022
Zlecający: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
- posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego,
- doświadczenie zawodowe w księgowości sektora finansów publicznych w tym doświadczenie na stanowisku głównego księgowego jednostki budżetowej.
wykształcenie:
spełnia jeden z poniższych warunków:
- ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
- ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
- jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
znajomość:
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o rachunkowości,
- ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- umiejętność obsługi programów finansowo – księgowych oraz programów sprawozdawczych, bankowości elektronicznej, programu Płatnik,
b. Wymagania dodatkowe:
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- cechy osobowości: odpowiedzialność, samodzielność w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji, komunikatywność, sumienność, rzetelność, punktualność, odporność na stres, asertywność, otwartość, kreatywność, dyspozycyjność,
- umiejętność praktycznej interpretacji i stosowania przepisów prawnych,
- znajomość regulacji prawnych z zakresu KPA, ustawy o pracownikach samorządowych, prawo zamówień publicznych,
- zdolność analitycznego myślenia,
- wysoka kultura osobista.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie rachunkowości,
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
- dokonywanie wstępnej kontroli:
- zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
- prowadzenie analizy wykorzystania środków finansowych,
- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez kierownika jednostki, dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, obiegu i kontroli dokumentów,
- sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych,
- opracowywanie planów dochodów i wydatków budżetowych,
- kierowanie pracą podległych pracowników, współpraca z komórkami organizacyjnymi i samodzielnymi stanowiskami pracy.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca biurowa – narzędzia i materiały pracy – komputer i urządzenia biurowe,
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 700 – 1500 w siedzibie jednostki,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym jednoosobowym, na parterze,
- przy monitorze ekranowym do 4 godzin dziennie,
- praca wymagająca podejmowania decyzji, koncentracji, uwagi, systematyczności oraz odporności na sytuacje stresowe,
- budynek dostępny i dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
- wejście do budynku bez stopni, winda, drzwi automatyczne,
- nie występują uciążliwe/ szkodliwe warunki pracy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- własnoręcznie podpisany życiorys – CV,
- własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, doświadczenia zawodowego i posiadanych kwalifikacji,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopie dokumentów, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-12-30 12:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzone podpisem „ nabór na stanowisko urzędnicze „ Główny Księgowy w Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu ” . W ofercie należy podać dane kontaktowe: preferowany adres do korespondencji, nr telefonu i / lub adres e-mail.
- życiorys – CV, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, oświadczenia własne należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą,
- dokumenty złożyć w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu (pokój nr 25, parter) lub przesłać pocztą tradycyjną
- o ważności aplikacji decyduje data wpływu do sekretariatu Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu.
c. Miejsce:
Dom Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu ul dr Tadeusza Podbielskiego 2 , 66-300 Międzyrzecz
VII. Informacje dodatkowe:
- terminie nie będą rozpatrywane.
- Brak własnoręcznego podpisu na wymaganych dokumentach, będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych.
- Złożone dokumenty w pierwszym etapie naboru będą weryfikowane pod względem kompletności i spełnienia wymagań określonych w powyższym ogłoszeniu.
- Kandydaci którzy spełniają w/w pierwszy etap naboru tj.; dopełnią wymogów formalnych, zostaną dopuszczeni do drugiego etapu naboru i zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty e-mail o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.
- Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą przechowywane w DPS M–cz przez okres 7 dnia od dnia zakończenia naboru – mogą być w tym czasie odebrane osobiście przez te osoby w przypadku nie odebrania zostaną zniszczone.
- Z przeprowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół.
- Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu.
- Po rozstrzygniętym naborze dokumenty kandydata wyłonionego w trakcie naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych.
- Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na internetowej stronie Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu.
- Jednostka nasza jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe przetwarzane zgodnie przepisami z art.13 ust.1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu tel. 957411792, 504241520
- Kontakt do inspektora danych: tel. 504241577, iod.dps@op.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy/urzędnicze.
- Informacje o odbiorcach danych: odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
- Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich prostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych a także prawo do przeniesienia danych, żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych podany powyżej, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu Pracy art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 11 Ustawy z dnia 21 listopada 2008r., o pracownikach samorządowych.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Dom Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-12-14 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Chmurzyńska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-12-14 13:58:54 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Ewa Grygiel |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-12-14 14:01:16 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Ewa Grygiel |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-12-15 08:21:42 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 174 raz(y) |