Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Administrator w Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu
Miejsce pracy: Dom Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu ul. dr Tadeusza Podbielskiego 2, 66-300 Międzyrzecz
Wymiar etatu: 1,00/1,00 (umowa na czas zastępstwa)
Ilość etatów: 1
Wydział: Dział Administracyjno- Ekonomiczny
Data udostępnienia: 2023-01-04
Ogłoszono dnia: 2023-01-04
Termin składania dokumentów: 2023-01-19 12:00:00
Nr ogłoszenia: 01/2023
Zlecający: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- nieposzlakowana opinia.
- wykształcenie:
-
spełnia jeden z poniższych warunków:
- wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku,
- wykształcenie średnie w rozumieniu przepisów o prawie oświatowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku oraz co najmniej 4 letni staż pracy.
b. Wymagania dodatkowe:
- Znajomość ustaw:
- KPA ,
- o pomocy społecznej,
- o pracownikach samorządowych,
- o prawie zamówień publicznych,
- dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- obsługa komputera (Microsoft Office, Excel ) oraz urządzeń biurowych i narzędzi informatycznych wspomagających pracę na stanowisku,
- cechy osobowości: odpowiedzialność, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, komunikatywność, sumienność, rzetelność, punktualność, odporność na stres, asertywność, kreatywność, dyspozycyjność,
- umiejętność praktycznej interpretacji i stosowania przepisów prawnych,
- wysoka kultura osobista,
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- utrzymanie obiektu, maszyn i urządzeń DPS stanie technicznym zgodnym z obowiązującymi wymogami oraz zapewnienie terminowego przeprowadzania przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej techniczne wyposażenie przez uprawnione osoby lub firmy specjalistyczne,
- nadzór nad pracami remontowo – budowlanymi oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej,
- prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji technicznej wymaganej przepisami Prawa budowlanego,
- prowadzenie spraw związanych z zamówieniami publicznymi,
- prowadzenie spraw związanych z bhp i p.poż.,
- prowadzenie składnicy akt,
- koordynowanie oraz nadzór nad pracownikami obsługi,
- gospodarowanie składnikami majątku ruchomego,
- przygotowywanie projektów umów, regulaminów i procedur dotyczących zajmowanego stanowiska.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca biurowa – narzędzia i materiały pracy – komputer i urządzenia biurowe,
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 700 – 1500 w siedzibie jednostki,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym dwuosobowym, na parterze,
- przy monitorze ekranowym do 4 godzin dziennie,
- praca wymagająca systematyczności,
- budynek dostępny i dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
- wejście do budynku bez stopni, winda, drzwi automatyczne,
- nie występują uciążliwe/ szkodliwe warunki pracy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
V. Wymagane dokumenty:
- Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- własnoręcznie podpisany życiorys – CV,
- własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalające na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, doświadczenia zawodowego – stażu pracy,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
- Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopie dokumentów, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2023-01-19 12:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzone podpisem „ nabór na stanowisko urzędnicze „ Administrator w Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu ” . W ofercie należy podać dane kontaktowe: preferowany adres do korespondencji, nr telefonu i / lub adres e-mail.
- życiorys – CV, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, oświadczenia własne należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą,
- dokumenty złożyć w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu (pokój nr 25, parter) lub przesłać pocztą tradycyjną
- o ważności aplikacji decyduje data wpływu do sekretariatu Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu.
c. Miejsce:
Dom Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu ul dr Tadeusza Podbielskiego 2 , 66-300 Międzyrzecz
VII. Informacje dodatkowe:
- Dokumenty, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
- Brak własnoręcznego podpisu wraz z datą na wymaganych dokumentach, będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych.
- Złożone dokumenty w pierwszym etapie naboru będą weryfikowane pod względem kompletności i spełnienia wymagań określonych w powyższym ogłoszeniu.
- Kandydaci którzy spełniają w/w pierwszy etap naboru tj.; dopełnią wymogów formalnych, zostaną dopuszczeni do drugiego etapu naboru i zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty e-mail o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.
- Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą przechowywane w DPS M–cz przez okres 7 dnia od dnia zakończenia naboru – mogą być w tym czasie odebrane osobiście przez te osoby w przypadku nie odebrania zostaną zniszczone.
- Z przeprowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół.
- Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu.
- Po rozstrzygniętym naborze dokumenty kandydata wyłonionego w trakcie naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych.
- Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na internetowej stronie Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu.
- Jednostka nasza jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe przetwarzane zgodnie przepisami z art.13 ust.1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu tel. 957411792, 504241520
- Kontakt do inspektora danych: tel. 504241577, iod.dps@op.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy/urzędnicze.
- Informacje o odbiorcach danych: odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
- Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich prostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych a także prawo do przeniesienia danych, żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych podany powyżej, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu Pracy art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 11 Ustawy z dnia 21 listopada 2008r., o pracownikach samorządowych.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.