Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Kierownik Warsztatu Terapii Zajęciowej w Międzyrzeczu- zastępstwo.
Miejsce pracy: Międzyrzecz
Wymiar etatu: 1,00/1,00 umowa o pracę na czas zastępstwa
Ilość etatów: 1
Wydział: Warsztat Terapii Zajęciowej
Data udostępnienia: 2022-03-18
Ogłoszono dnia: 2022-03-18
Termin składania dokumentów: 2022-04-01 12:00:00
Nr ogłoszenia: 3/2022
Zlecający: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku; tj.: wyższe na kierunkach mających zastosowanie przy świadczeniu usług w Warsztacie Terapii Zajęciowej np: pedagogika, psychologia lub pokrewne nauki społeczne.
- co najmniej 5 letni staż pracy na podobnym stanowisku pracy,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w. stanowisku,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- nie skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Znajomość ustaw:
- o rehabilitacji zawodowej i społecznej,
- regulujących funkcjonowanie warsztatów terapii zajęciowej,
- o finansach publicznych.
b. Wymagania dodatkowe:
- znajomość problematyki dotyczącej osób z niepełnosprawnością, ich potrzebami, możliwości przywracania sprawności i wsparcia pozwalającymi na ich w miarę samodzielne życie,
- znajomość przepisów z zakresu działalności Warsztatów Terapii Zajęciowej,
- umiejętność zarządzania zespołem ludzkim,
- dobra organizacja pracy,
- odpowiedzialność, zaangażowanie, kreatywność, terminowość, dyspozycyjność,
- umiejętność pracy w sytuacjach stresowych,
- umiejętność pracy w sytuacjach stresowych,
- zdolność analitycznego myślenia,
- umiejętność praktycznej interpretacji i stosowania przepisów prawnych,
- predyspozycje osobowościowe tj. kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność, obowiązkowość, bezstronność, wysoka kultura osobista.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Organizowanie pracy Warsztatu Terapii Zajęciowej poprzez wydawanie zarządzeń wewnętrznych, regulaminów oraz innych decyzji kierowniczych, a także ponoszenie odpowiedzialności za całokształt jego działalności.
- Inicjowanie i wprowadzanie rozwiązań organizacyjnych zapewniających właściwe funkcjonowanie Warsztatu Terapii Zajęciowej.
- Nadzór nad kompleksową, sprawną, terminową, zgodną z prawem realizacją zadań.
- Podejmowanie decyzji w indywidualnych sprawach związanych z realizacją zadań ustawowych na podstawie przepisów prawa oraz uzyskanych upoważnień.
- Nadzór nad kompleksową, sprawną, terminową, zgodną z prawem realizacją zadań.
- Podejmowanie decyzji w indywidualnych sprawach związanych z realizacją zadań ustawowych na podstawie przepisów prawa oraz uzyskanych upoważnień.
- Zarządzanie powierzonym mieniem, sprawowanie nadzoru i odpowiedzialności za powierzony majątek.
- Analizowanie działalności Warsztatu Terapii Zajęciowej pod względem finansowym.
- Sporządzanie sprawozdań z działalności Warsztatów Terapii Zajęciowej.
- Nadzorowanie nad wykonywaniem, zadań przez podległych pracowników.
- Współpraca z instytucjami i organizacjami społecznymi mającymi związek z działalnością jednostki.
- Współudział w kształtowaniu polityki kadrowej, a przede wszystkim odpowiedni dobór i szkolenie kadr.
- Przygotowywanie i składanie sprawozdań oraz informacji dotyczących funkcjonowania Warsztatu Terapii Zajęciowej.
- Kierownik Warsztatu zobowiązany jest do planowania, organizowania i nadzorowania pracy oraz kontroli funkcjonalnej jednostki.
- Zapewnienie odpowiednich warunków pracy i organizacyjnych zajęć.
- Kierowanie pracami Rady Programowej WTZ, organizowanie spotkań, realizowanie i nadzorowanie zadań Rady Programowej WTZ
- Realizowanie zadań kształcąco-wychowawczych zmierzających do rozwoju zainteresowań uczestników oraz specjalistycznych umiejętności zawodowych umożliwiających w przyszłości podjęcie stosownej pracy zawodowej.
- Analizowanie działalności Warsztatu Terapii Zajęciowej pod względem finansowym.
- Sporządzanie sprawozdań z działalności Warsztatów Terapii Zajęciowej.
- Nadzorowanie nad wykonywaniem, zadań przez podległych pracowników.
- Współpraca z instytucjami i organizacjami społecznymi mającymi związek z działalnością jednostki.
- Współudział w kształtowaniu polityki kadrowej, a przede wszystkim odpowiedni dobór i szkolenie kadr.
- Przygotowywanie i składanie sprawozdań oraz informacji dotyczących funkcjonowania Warsztatu Terapii Zajęciowej.
- Kierownik Warsztatu zobowiązany jest do planowania, organizowania i nadzorowania pracy oraz kontroli funkcjonalnej jednostki.
- Zapewnienie odpowiednich warunków pracy i organizacyjnych zajęć.
- Kierowanie pracami Rady Programowej WTZ, organizowanie spotkań, realizowanie i nadzorowanie zadań Rady Programowej WTZ
- Realizowanie zadań kształcąco-wychowawczych zmierzających do rozwoju zainteresowań uczestników oraz specjalistycznych umiejętności zawodowych umożliwiających w przyszłości podjęcie stosownej pracy zawodowej.
- Nadzorowanie nad warunkami prowadzonej rehabilitacji uczestników.
- Stała współpraca z rodzicami lub opiekunami prawnymi uczestników.
- Prowadzenie procesu rekrutacji uczestników.
- Planowanie rozkładów zajęć, przerw wakacyjnych uczestników.
- Nadzorowanie realizacji dysponowania środkami przeznaczonymi na działalność jednostki, nadzorowanie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych.
- Stała współpraca z rodzicami lub opiekunami prawnymi uczestników.
- Prowadzenie procesu rekrutacji uczestników.
- Planowanie rozkładów zajęć, przerw wakacyjnych uczestników.
- Nadzorowanie realizacji dysponowania środkami przeznaczonymi na działalność jednostki, nadzorowanie przestrzegania dyscypliny finansów publicznych.
- Nadzorowanie realizacji zamówień publicznych.
- Sporządzanie planów finansowych jednostki.
- Analiza jakości pracy i dokonywanie ocen stopnia realizacji programu działalności rehabilitacyjnej WTZ.
- Sporządzanie planów finansowych jednostki.
- Analiza jakości pracy i dokonywanie ocen stopnia realizacji programu działalności rehabilitacyjnej WTZ.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca od poniedziałku do piątku w godzinach 700 – 1500 w siedzibie jednostki,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym dwuosobowym, na parterze, pracownie terapeutyczne umiejscowione na pierwszym piętrze budynku,
- narzędzia i materiały pracy – urządzenia biurowe, komputer,
- praca wymagająca znajomości obsługi komputera przy monitorze ekranowym do 4 godzin dziennie,
- budynek dostępny i dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
- wejście do budynku bez stopni, winda, drzwi automatyczne,
- nie występują uciążliwe/ szkodliwe warunki pracy.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- własnoręcznie podpisany życiorys – CV (z przebiegiem nauki i pracy zawodowej),
- własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia i stażu pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku,
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów,
- kopie dokumentów, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu,
- kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-04-01 12:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
- dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzone podpisem „ nabór na stanowisko urzędnicze Kierownik Warsztatu Terapii Zajęciowej” .
- W ofercie należy podać dane kontaktowe: preferowany adres do korespondencji, nr telefonu i / lub adres e-mail.
- Treść załączonych dokumentów, oświadczeń należy opatrzyć odręcznym podpisem wraz z datą,
- dokumenty złożyć w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu (pokój nr 125, parter) lub przesłać pocztą tradycyjną,
c. Miejsce:
Dokumenty aplikacyjne należy przesyłać na adres:
VII. Informacje dodatkowe:
- Dokumenty, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
- Brak własnoręcznego podpisu na wymaganych dokumentach, będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych.
- Złożone dokumenty będą sprawdzone pod względem kompletności i spełnienia wymagań określonych w powyższym ogłoszeniu.
- Kandydaci którzy spełniają wymogi formalne zostaną dopuszczeni do drugiego etapu naboru, zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty e-mail o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.
- Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą przechowywane w DPS M–cz przez okres 7 dni od dnia zakończenia naboru – mogą być w tym czasie odebrane osobiście przez te osoby w przypadku nie odebrania zostaną zniszczone.
- Z przeprowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół.
- Wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu, na podstawie umowy zawartej w celu zastępstwa.
- Po rozstrzygniętym naborze dokumenty kandydata wyłonionego w trakcie naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych.
- Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na internetowej stronie Biuletynu Informacji Publicznej Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu.
- Jednostka nasza jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną.
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe przetwarzane zgodnie przepisami z art.13 ust.1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu tel. 957411792, 504241520
- Kontakt do inspektora danych: tel. 504241577, iod.dps@op.pl
- Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy/urzędnicze.
- Informacje o odbiorcach danych: odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Międzyrzeczu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska).
- Uprawnienia: prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich prostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych a także prawo do przeniesienia danych, żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych podany powyżej, prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu Pracy art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 11 Ustawy z dnia 21 listopada 2008r., o pracownikach samorządowych.
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.