ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 5/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 5/2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Pielęgniarka/pielęgniarz

Miejsce pracy: Dom Pomocy Społecznej w Glińsku

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Dział medyczno-rehabilitacyjny

Data udostępnienia: 2022-11-28

Ogłoszono dnia: 2022-11-28

Termin składania dokumentów: 2022-12-30 14:00:00

Nr ogłoszenia: 5/2022

Id ogłoszenia: 5/2022

Zlecający: Dom Pomocy Społeczne w Glińsku

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Prawo do wykonywania zawodu - karta pielęgniarska

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Zadania szczegółowe, Pielęgniarka:
  2. Zapewnia mieszkankom Domu opiekę i wsparcie medyczne podczas dyżuru.
  3. Planuje i realizuje kompleksową opiekę pielęgniarską nad mieszkankami .
  4. W ramach udzielania świadczeń opieki zdrowotnej współpracuje z: lekarzem POZ
    i w porozumieniu z lekarzem wykonuje świadczenia lecznicze; lekarzem specjalistą psychiatrii, pielęgniarką środowiskową, położną POZ; pielęgniarką opieki długoterminowej domowej; innymi świadczeniodawcami zgodnie z potrzebami podopiecznych; przedstawicielami organizacji i instytucji działających na rzecz zdrowia; rodziną (opiekunami) mieszkanek.
  5. Udziela świadczeń w zakresie promocji zdrowia i profilaktyki chorób obejmujących m.in.: rozpoznawanie, ocenę i zapobieganie zagrożeń zdrowotnym u mieszkanek, rozpoznawanie potrzeb pielęgnacyjnych i problemów zdrowotnych mieszkanek, realizację programów zdrowotnych i profilaktyki chorób;.
  6.  Realizuje świadczenia zdrowotne i czynności pielęgnacyjne.                     
  7.  Wykonuje zlecenia lekarskie zapisane w dokumentacji medycznej.
  8. Uczestniczy w realizacji świadczeń diagnostycznych tj. prowadzi dokumentację medyczną mieszkanek, zgodnie z obowiązującymi regulacjami, przeprowadza       wywiad, dokonuje ocenę stanu ogólnego na podstawie badania fizykalnego, dokonuje pomiar i ocenę: tętna, oddechu, ciśnienia tętniczego krwi, temperatury ciała, wskaźnika BMI, obrzęków, stanu skóry itd., pobiera materiał do badań laboratoryjnych na zlecenie lekarza.
 9. Udziela świadczenia pielęgnacyjno-leczniczego, tj. przygotowanie pacjenta do badań diagnostycznych, przygotowanie leków, podawanie leków różnymi drogami bez przerwania ciągłości skóry oraz drogą iniekcji, udzielanie pierwszej pomocy medycznej w wypadkach, urazach i stanach nagłego zagrożenia zdrowia i życia, prowadzenie resuscytacji krążeniowo-oddechowej, profilaktyka przeciwodleżynowa, odżywianie pacjenta różnymi technikami, założenie i  zmiana opatrunku, pielęgnacja skóry, asystuje podczas badań i zabiegów wykonywanych przez lekarza, sprawuje szczególną opiekę nad mieszkanką zgłaszającymi się do gabinetu zabiegowego, inne świadczenia w zależności od oceny stanu i wydolności mieszkanki.
10. Wykonuje inne działania i świadczenia medyczne: przygotowanie mieszkanki do  transportu
i uzgadnianie transportu, w razie potrzeby czynny udział w transporcie, pomoc w pozyskiwaniu środków pomocniczych i przedmiotów zaopatrzenia ortopedycznego, niezbędnych do pielęgnacji, współpraca z członkami zespołu terapeutycznego - opiekuńczego, rodziną mieszkanki oraz  instytucjami działającymi na rzecz mieszkanki, uzgadnia terminy badań i konsultacji specjalistycznych, nadzór nad realizacją/ realizacja zlecenia na kontynuację zaopatrzenia na wyroby medyczne, przygotowywanie gabinetu i sprzętu zabiegowego do przyjmowania mieszkanek, prawidłowa gospodarka szczepionkami, lekami, sprzętem medycznym i materiałem opatrunkowym, wykonywanie zleceń lekarskich zapisanych w dokumentacji medycznej, pomaganie opiekunom w utrzymaniu czystości osobistej mieszkanek.
11. Obserwuje i prowadzi dokumentację ewidencjonującą zakres wykonywanych czynności.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Pełen wymiar czasu pracy;
System rozkładu czasu pracy - równoważny;
Wynagrodzenie zasadnicze - 5.700,00  brutto miesięcznie + dodatek stażowy od 5 do 20%podstawy wynagrodzenia zasadniczego.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

co najmniej 6%

V. Wymagane dokumenty:

CV, list motywacyjny, dokumenty potwierdzające prawo do wykonywania zawodu, dokumenty potwierdzające posiadany staż zawodowy - w języku polskim , oświadczenie dot. wyrażenia zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dotyczących zdrowia, w przypadku przekazywania takich danych w ramach naboru zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016),

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-12-30 14:00:00
b. Sposób:
Dokumenty należy przesłać na adres:
Dom Pomocy Społecznej
Glińsk 51A
66-200 Świebodzin,
lub dostarczyć do sekretariatu DPS w Glińsku w godz. 7-14
c. Miejsce:
Sekretariat Domu Pomocy Społecznej
Glińsk 51A
66-200 Świebodzin
Telefon kontaktowy DPS w Glińsku 683823864

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o pracę w Domu pomocy Społecznej w Glińsku:
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)  (Dz. U. UE. L. 119.1  z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej z siedzibą w Glińsku 51 (66-200).
Z administratorem można skontaktować się mailowo: dpsglinsk@powiat.swiebodzin.pl  lub pisemnie na adres siedziby administratora.
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@powiat.swiebodzin.pl .
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych,
4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa,
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres trzech miesięcy od zakończenia przyjmowania dokumentów;
6) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do przenoszenia swoich danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem,
7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego,
8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu rozpatrzenia kandydatury w ramach prowadzonej rekrutacji. Niepodanie informacji, o których mowa w art. 22§1 Kodeksu Pracy oraz ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych spowoduje, że złożona oferta pracy nie będzie rozpatrywana.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Dom Pomocy Społecznej w Glińsku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-11-28
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Magdalena Baranek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-11-28 07:29:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Magdalena Baranek
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-11-28 07:37:47
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Magdalena Baranek
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-12-27 09:23:39
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
105 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony