ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej

Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

Wymiar etatu: umowa zlecenie

Ilość etatów: 4 stanowiska

Wydział: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

Data udostępnienia: 2022-01-04

Ogłoszono dnia: 2022-01-04

Termin składania dokumentów: 2022-01-14 00:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2022

Zlecający: Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Świdnicy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. Wymagania niezbędne:
  1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  2. Posiadanie kwalifikacji zawodowych w następujących kierunkach: asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog, psycholog, terapeuta zajęciowy, pielęgniarka, fizjoterapeuta lub posiadanie co najmniej                             6 – miesięczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym, np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepełnosprawnym w formie wolontariatu.
  3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Brak skazania wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  5. Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
  6. Posiadanie umiejętności i wiedzy w zakresie:
  1. prawidłowego rozeznania trudnej sytuacji osób i rodzin dla określenia celów pomocy i wyznaczenia właściwego kierunku pracy z osobą niepełnosprawną.
  2. znajomość lokalnego środowiska oraz umiejętność nawiązywania współpracy                         z innymi instytucjami.
  3. samodzielność w działaniu oraz wykazywanie inicjatywy, kreatywność.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Wymagania dodatkowe:
  1. Doświadczenie w pracy zawodowej na podobnym stanowisku.
  2. Komunikatywność, empatia, zaangażowanie, asertywność.
  3. Wysoka kultura osobista.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. Usługi asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w szczególności mogą polegać na pomocy w:
  1. Wyjściu, powrocie oraz/lub dojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce (np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie, urzędy, instytucje kultury itp.).
  2. Zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji.
  3. Załatwianiu spraw urzędowych.
  4. Nawiązaniu kontaktu, współpracy z różnymi instytucjami.
  5. Korzystanie z dóbr  kultury (tj. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy itp.)
  6. Udzielanie pomocy w wykonywaniu czynności dnia codziennego, w przypadku osób ze znacznym stopniem niepełnosprawności wraz z niepełnosprawnością sprzężoną – wykonywanie czynności pielęgnacyjnych.
  1. Usługi asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej będą dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych objętych Programem ,,Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”.
  2. Usługi asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej mogą być realizowane 7 dni                         w tygodniu, w godz. 7.00- 20.00, w uzasadnionych przypadkach godziny usług mogą zostać zmienione. 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
  1. Praca na umowę – zlecenie – liczba godzin dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych z zastrzeżeniem, że:
  1. Liczba godzin  pracy z osobą niepełnosprawną w stopniu znacznym                                                     i  z niepełnosprawnością sprzężoną nie może przekroczyć 70 godzin miesięcznie.
  2. Liczba godzin pracy z osobą niepełnosprawną w stopniu znacznym nie może przekroczyć 60 godzin miesięcznie.
  3. Liczba godzin  pracy z osobą niepełnosprawną w stopniu umiarkowanym  nie może przekroczyć 30 godzin miesięcznie.
  4. Liczb godzin pracy z dzieckiem do 16 roku życia z orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami konieczności stałej lub długotrwałej pomocy lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie obniżoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji – nie może przekroczyć 30 godzin miesięcznie.
  1. Zatrudnienie od 01.02.2022r. do 31.12.2022r.
  2. Praca na terenie gminy Świdnica.
  3. Brak windy oraz innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych.

V. Wymagane dokumenty:

 
  1. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  1. Życiorys - CV
  2. List motywacyjny.
  3. Oświadczenie o wyrażeniu zgodny na przetwarzanie danych osobowych                                 wg załączonego wzoru.
  4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  5. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz pełnej zdolności do czynności prawnych.
  6. Kopie dyplomów, świadectw potwierdzających wykształcenie
  7. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)
  8. Kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności , ukończone kursy, studia podyplomowe itp.
  9. Oświadczenie składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.
 
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik  zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Świdnicy,                   w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-01-14 00:00:00
b. Sposób:
  1. Termin  składania dokumentów  aplikacyjnych :
Osoby zainteresowane proszone są o dostarczenie kompletu dokumentów, wyłączenie w wersji papierowej,w zamkniętych kopertach z dopiskiem ,,Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” w terminie do dnia 14.01.2022r.
c. Miejsce:
Miejsce  składania dokumentów  aplikacyjnych :
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Długa 85/1, 66-008 Świdnica, tel. 6832730230 w godzinach pracy ośrodka, tj. w poniedziałki od 7.00 do 16.00, od wtorku do czwartku od 7.00 do 15.00, w piątki od 7.00 do 14.00.

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Pozostałe informacje:
Dokumenty, które wpłyną po wskazanym terminie lub ofertyniekompletnenie będą rozpatrywane. GOPS w Świdnicy zastrzega sobie prawo skontaktowania się jedynie z wybranymi oferentami, z którymi zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

  • Administratorem danych osobowych jest  Kierownik GOPS w Świdnicy;
  • Wyznaczony został Inspektor ochrony danych osobowych. Kontakt: email: inspektor@obi24.pl
  • Podane dane osobowe zostały przekazane dobrowolnie i będą przetwarzane
    w związku ze złożoną ofertą dot. naboru na wolne stanowisko pracy;
  • Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych jest ustawa Kodeks pracy z 26 czerwca 1974 r. (Dz.U. z 2020r., poz. 1320). Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym na mocy przepisów prawa;
  • Dane osobowe będą przechowywane  przez okres niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze, jednak nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy od dnia rozstrzygnięcia naboru, z zastrzeżeniem, iż okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przewidziany przez przepisy prawa, jakie mogą mieć związek z realizacją procesu rekrutacji a w przypadku zatrudnienia przez okres 10 lat po ustaniu zatrudnienia;
  • Osoba przekazująca swoje dane ma prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
  • Osoba przekazująca swoje dane ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec  ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych osobowych;
  • Osoba przekazująca swoje dane ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  • Podanie danych jest wymogiem ustawowym, brak lub podanie niepełnych danych może być podstawą do odrzucenia oferty;
  • Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Świdnicy  nie przewiduje wykorzystania danych w celach innych niż  w związku z naborem, lub zatrudnieniem;
  • Podane dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będzie wobec nich profilowania.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-01-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Mierzwa Kierownik GOPS w Świdnicy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-01-04 10:08:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Alicja Lotocka-Czapla
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-01-04 10:14:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Alicja Lotocka-Czapla
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-01-24 09:29:50
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1023 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony